נושיששייי.. (: שמחה שאת קוראאת.. מעריצה אותך בווובי.
כותבת היום המשך 😉
אוהבת.
תמרייי!!
יאו איזה שלמותתת
איזה צמרמורות עוברות ביי יאוו!!
אהבתי מאודד ופרק עצובבב
מור'צי 😊
תוודה מורושושש (: אוהבתותך מותק.
נוו תמריי מה עם המשךך?!?!?!!!
עכשיו ערב נווווווווווווווו 😊חחחחחחחחחחחח
מוקדש למכלוש השווה הקטנה 😉 ולשנהבוש אהובתי 😁
מהפרק הקודם
"אני צריך את מאיה, דחוף. זה בקשר לאמא שלה."
"לכי" אמרה המורה וסימנה לי ללכת.
קמתי סמוקה ומבולבלת ויצאתי מהכיתה.
הדלת נטרקה.
"מה קרה?"
המשך
שאלנו שנינו... מבוהלים.
"אני שואלת אותך, אמרת שזה קשור לאמא שלי!" אמרתי
"סתם היה בשביל להוציא אותך, לא קשור לאמא שלך... מה קרה היום בבוקר?"
"מה? התאונה?" שאלתי
"כן.."
לפתע נשמע קול אחר בשיחה. "מה שניכם עושים פה בחוץ?" שאל הפקח
"איציקק..שנייה הוצאתי אותה להגיד לה משו בקשר לאמא שלה.. היא נכנסת עכשיו לשיעור.." אמר שחר והושיט לי יד.
איציק התרחק.
"אז...ניפגש היום אני אספר לך" הבטתי בפניו.. שיערו היפהה שגלש מעט על מצחו. ונשקתי לו נשיקה חפוזה בלחיו
"רגע , חכי" והושיט לי ורד אדום כצבע האהבה... והדם.
חייכתי אליו ונכנסתי לשיעור, מבטים ליוו אותי למקום בו ישבתי.
"מה קרה? שני." היה כתוב בפתק שנשלח אליי מאחורה..
עשיתי לה תנועה של נדבר אחר כך.
את השיעור העברתי במחשבות על אותו הבוקר. המחשבות שלא פסקו כל היום.
היגע הצילצול, והספרים והמחברות נאספו לתיקי התלמידים.
"נוו? מה הוא רצה?" שאלה שני כשהגיעה אל שולחני.
"סתם.." חייכתי.
"תיראי" והושטתי לה את הורד.
"חמווווד הואא" אמרה וקרצה לי
יצאנו החוצה, אני, שני וליהי.
"ליהיייייי" נשמעה קריאה מאחורינו.
זאת הייתה רותם מתקרבת, "אנחנו נוסעים אל עידן שוב היום, תבואו?" היא שאלה
"כן, בטח שנבוא" אמרתי והסתכלתי על שני וליהי.
"סבבה, אזזז אממ 5?" - "הולךך" ענינו שלשותינו
לפתע חשתי ברטט של צביקה שלי, הבטתי בצג והיה כתוב 'טל מחייג אלייך'
"הלוו?" עניתי כשאני מתרחקת מליהי שני ורותם.
"מאייה הכל טוב?"
"כןן.. למה.?"
"לא שמעת?"
"על?"
"הפיגוע בכביש ליד ביצפר שלכם"
"איזה פיגועע? אינעעל העולםםם"
"פיגוע ירי.. יש הרוג אחד ותינוק נפגע הלם"
"אה.. " אמרתי קטועה "כן, ראינו את זה"
"הכל טוב, נכון סיס?"
"כה" אמרתי לו.
"אז אני זז קטנה... שיר מחכה לי" אמר מחויך.
"ביי, תהנה"
וניתקנו.
חזרתי אל שני וליהי שנשארו מדברות ועשינו דרכינו הביתה.
"אתן באות למני בתשע?" שאלה שני
"חחחח אמרתי לך שהוא נדלק על אח שלי?"
"מהה? את רציניתתת?"
"כה כהה.. הומו קטן" גיחחתי והן איתי.
"אני אבוא" אמרה ליהי
"אני נפגשת עם שחר.." אמרתי אני
"נו? אז תבואו יחד.. אני באה עם ליאור" אמרה שני
"נדבר" אמרתי
"ליאור פותח מסיבה ליומולדת 17 שלוו.." אמרה שני שמחה
כנראה שהנושא שהעסיק אותנו כל זמן ביצפר נשכח וחזרנו לחיים הרגילים שלנו.
"אבל זה בטח לתיכוניסטים.." אמרתי
"שחכת?? ישלנו את שני..שהיא V.I.P ואנחנו חברות שלהלה..נהנהנה.." אמרה ליהי
"הוא בטוח יכניס אותנו.." אמרה שני "הוא תיכנן את זה איתי... ואני לא אלך לשם לבד.."
"יאאיי" חייכה ליהי. "הרבה בניםםם.. הרבה אלכוהוללל"
"ליהי... שלא תשתכרי לי שםםם את שומעעת?." שני אמרה לה
"פעם אחרונה לא היה טובבב.. " הוספתי מצחקקת ושתיהן הצטרפו אליי.
הגענו הביתה
"הייי אמאאאאא" אמרתי כשמתי לב למעיל ותיק העבודה שלה על ריצפת הכניסה
"היייי פוווצי בוווואי לאכול" קראה לי מן המטבח.
"אנייי לא רעעעעבבהה" ועליתי למעלה.
הנחתי את הדברים והחלפתי בגדים לקצרים... הימים הפכו חמים.
חשתי רגע עצמי וחיפשתי את הדיסקמן... איפה הואא.. איפה הואא.. איפהה הוהואואוא..
הלכתי לחטט בדברים של טל ולמצוא תדיסקמן שלו.. נכנסתי לחדר והכל היה תחתונים וחזיות..
"בעעע מגעיל" אמרתי ועל המיטה היה מונח הדיסקמן. הוצאתי תדיסק שלו והכנסתי את שלי, הלכתי לחדר שלי וקפצתי על המיטה שוכבת.
"ושוב העיניים נפגשות
ושוב הדקירה הזאת בלב
ושוב השפתיםם לוחשות
אהבה עד כאב
ושוב העולם סוגר חונק
ושוב זה אנחנו מול כולם
ושוב זה הלב דופק צועק
אהבה
שלא תגימר לעולם"
מילמלתי לעצמי כשהמנגינה מתנגנת בראשי.
החלפתי שיר לשיר שמח, עצמתי את עיניי וראיתי את שחר
"לכל מקום שאני אסתכל אני אראה אותך הא?" ציחקקתי כלא שומעת את קולי.
השחר שהופיע לי בדמיון היה מופנה אליי בגבו ערום
"איזה גוף" לחשתי ופקחתי את עיניי
"מה עובר עליי?" ונשכתי את שפתיי, למה אני מדמיינת אותו ככה?
עצרתי את המוזיקה, והתיישבתי מחבקת את רגליי.
"טיליליליטלטילילי" 'רועי מחייג אלייך'
רועי? ממתי הוא מתקשר אליי.
"הלוו?"
"מאיהה" אמר הקול הלא מוכר.
"היי, מניינים מותק?" שאלתי
"התגעגעתי... ואת?"
"חחחח טווובב.. אז גם"
"איזה קול יפה יש לך" הוא אמר. "את חסרה לי... למה את לא מתחברת?"
איזה קרצייה...
"אני נוסעת עוד מעט.. והרגע חזרתי מביצפר.. אולי בערב יהיה לי זמן." עניתי לקול הלא מוכר.
"טובבב.. אני אתגעגע בובה. "
"ביי"
"ביי" אמרתי וניתקתי.
אעעעעע... זה הקול שלו?
כמה מפתיע לשמוע קול של מישהו שאתה מדבר איתו בכתב.
הגיעה השעה חמש.
"טיליליליליליי" "טליילילליליי"
"אהה?"
"בואי לגן תפוח, משם נתפוס מונית" אמרה שני
"טוב, ביי מותק"
"ביי"
יצאתי מהבית עושה דרכי לגן תפוח.
צעדים נשמעו מאחוריי, לא הסבתי מבטי. רק הגברתי את קצה ההליכה.. אבל כך גם הצעדים.. החלתי לרוץ... אבל כך גם הצעדים... הסבתי מבטי אחורה ו..
"מאיה?"
יא יא יא..
איזה יפהה..
איזה חמוד שחר.. גרר..
המשךךך
המשך זה מתחיל להיות דרמטי
ה מ ש ך
😊 😊
פרק הבא את מקדישה לי כה?😢
חחחחחח
חחחחחח כה האא..
וקיפיפייפפייי.. בטח אני אקדיש לך 😉
אחחחחללהה של פרקקק.. וואאיי... מעניין מי זהה!!!!!
ספררריי לי תמררר!!! ספריייייייי!!!! זה אני.. אושרר שלךך..חח..
ספריי ליי!!! בבקשההההההההההההה!!!!!!
חעחע... לל"ט..
ל=ייייייייי בלבד.....!!!!!!!!!!!!!!!! אל תשכחי
😊
חחחחחחחחחחח 😊