דיייי!!!!!!!!!!!!! נמאסס לייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה כל המזן אחרי שאני קורא פרקק אחד באא לי עודד?!?!!
חחח.. מושלמתת שליי!!!!!!!!!! איזה סיפוורר.. אחללהה.. הכתיבהה מעולליתת!!!!
וואוווווווווו
איזה כישרון יש לך ילדה!! פשש סיפור מדהים!
התלהבתי נורא!!!!!!
קראתי עכשיו את כל הפרקים מהתחלה..פשוט מהמם אין מילים לתאר
תמשיכי לכתוב ככה תמיד
מחכה להמשך 😊
ילדונת_16 תודה מותק. שמחה שמועועוע! (: אוהבתותך.
יאאאאאאאאא החלום היה מ=פ=ח=י=ד
חחחח ואיזה כיף שהתקשרו אליההה =]]
המשכי
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך מוקדש לNONICK 😉
"ווווווווהוהוהוהווו" ננענענע הולכת למבחן בדדד ואתם לאאא
עשיתי פרצופים למראה שממולי.
ליהי ליהי ליהי ליהי.. אצבעותיי מחפשות את שמה בפלא שלי.
'טווווווווווווו טווווווווווווווו טווווווווווווווו טווווווווווווו'
"הלו?"
"התקשרוווווווווווווווווווווווווווווווווווו"
המשך..
"מי התקשרווו??"
"הסוכנותתת הסוכנותתת" אמרתי לה בעודי מקפצת.
"יאאאאאאא מתי קבעו לך?"
"יום חמייייישייייי"
"אני באה איתך! שומעת? אני באה! מה תלבשישישי??"
"נערף, נמצא כבר משהו"
"אחחחחחחחח מתה לראות אותך על המסלול!"
הדברים של ליהי הזכירו לי את החלום לפני שבועיים.
"כה הא."
"מה קרה את נשמעת לי מבואסתת??"
"לא מבואסת."
"טווובב... מי אוהב אותך הכי בעולם?"
"אמאאא"
"נוווווו... מאיההה..."
"את! את! כפרוווולי יפה שלי!"
וחיוך חזר שוב לפניי.
"אחחח אחחח נשיקה כזאאאאאאאאאת אני אביא לךךך אחחחחח"
"חח טובב מאמי.. אני עפה להתקלח.. ביי בובי."
"ביי יפה שלי! רוצה אותך על המסלולל! כה?"
"כה כה"
"בייי"
ניתקי בפלא וזרקתי אותו למיטה.
ידיי על מותניי מנסה להיזכר מה רציתי לעשות עכשיו, "אההה מקלחתתת" מילמלתי ונכנסתי לחדר האמבטיה.
נכנסת לחדר הלח והחמים, שנשאר כך עוד מהמקלחת של אח שלי לפני כעשר דקות.
המים זורמים ואדים נוספים מתעלקים על המראה.
מסתכלת במראה, המטושטשת, מורידה כל בגד ובגד ומתחילה סוקרת את גופי.
לאחר מבטים ממושכים, נכנסתי אל הזרם החם.
כל המחשבות של אותו יום חלפו נעלמו, ורק שחר היה עכשיו בראשי.
העיניים הריח... הקול, המגע.
החלטתי. אני רואה את שחר עכשיו.
יצאתי מהר מהמקלחת..
התקדמתי למיטה, לעבר הפלאפון.. ו.. האאא.. בדיוק שחר מתקשר 😁
"יפיופי?" שאלתי בחיוך.
"מושלמת! התגעגעתי. מה עושה?"
"מתלבשת ו... באה אליך?"
"לסדר פוו? או שאת תחיי עם הבלאגן?"
"אם אתה שם אני אחייה"
"מחכה לך יפה."
"ביי"
"ביי"
כל שיחה עם שחר.. כל שיחה.. עושה לי כזה טוב.
מתלבשת , אוספת את השיער הרטוב . פלא, מפתחות.. ואני בדלת של שחר.
"שחחחחחחחחר" קפצתי עליו שמחה, מחבקת אותו.
"נסיכה" אמר בקול שקט הביט בי ונשק לי נשיקה רכה ומלטפת על שפתיי.
עיניי נפקחו, אפי צמוד לשלו. ומבטינו כה קרובים.
"בווואי" שחר התעורר מהמצב וחטף אותי כשהוא מחזיק אותי-יד אחת בקיפול הרגליים ויד שנייה תופסת מהגב.
"חחחחחחח מה אתה עושה?? תווריד אותיתיתי.. רשעע"
וגרר אותי לחדר שלו...
ניצבנו שנינו ליד הדלת.
"עצמי את עיניים" הוא אמר והביט בי בעדינות.
הסתכלתי עליו מודאגת, ועצמתי.
שפתיו נגעו בשלי, נשיקה רכה, פקחתי שוב את עיניי והשפתיים הוחלפו באצבע שסימנה לי לשתוק.
חיוך נפרס על פניו, מניח את ידו על ידית הדלת.
הדלת נפתחה בעדינות ובאיטיות...
שחר מסתכל על עיניי שמסתכלות על החדר...
עיניי התרחוו, וכמו שחר- חיוך נפרס על פניי
"שחחחחחחחר!#$@!"
תמריייייי!!
דיי זה פשוט שלמות הדבר הזההה
אהבתיי איזה יפה את כותבתתתתת
מ מו מוש מושל מושלם!!!!!
המשך מידידידיידי אני במתחחחח!!
מור'צי 😊
וואיי.. פרקק שליטטטטטטטטט!!!!
פיצית אותנוו.. חוחויי.... תודה תודה תודהה.. אבל מעניין למה היא הגיבה ככה כשהוא פתח ת'לדתת?? בטח ראתה איזה ורדים ככה זרוקים כמו בסרטים וזה..חוחוי.. הרסתי לך ת'המשךך!?!
חח... יאללהה. עוד פרקק
יואווו...תמריי..איזה פרק יפהה..
אוףף..מה יש בחדר?!!...זה מסקרן יותר מדיי...
ו..תפסו את האנסס? 😯
מאמי שליי...המשךךךך מהרר!!!
😊