המשךךךךךךךךך
אמא מסכנוננהההה
מורלסס שליי..
איזה פרק מדהיםםם....
מסכנה שנייי =\
פרק ארוך ועצובב..אבל כתוב מצויןן!..(לא כמו שאת חושבת..)
מותקק..המשךךך פליזזז =]
ייייאאווולייי
איזה מסכנהההההה..
אלוהים, אני כל-כך מרחמת עליההההה..
ועכשיו עוד אני צריכה ללכת לחברה בחושך..עשית לי טראומה=[..
גלושק'ה
המשךךךך
~~
כל כך אוהבת את שחר 😊😊
שיהיו כבר ביחד
~~
יא.... איזה פרק כואב...כאב לי לקרוא את זה... ברר כל השערות שלי עומדות
מקווה שימצאו אותו...ואחרי שאני יזיין אותו! במכות! נחתוך לו ת'_ _ _ ואז את מה שישאר ממנו שיזרקו לכלא!
מחכה להמשך... טלוש
הסיפור מדהים!!!
הוא לא אמיתי נכון?!??! 😢
שני מסכנהה 😢
הסיפור שלך מהמם את כותבת ממש יפה בובה!!!
שיהיה לך שבוע טוב 😊
סאמק................... עכשיו עשית אותי עצוב............................. ההההההההההההההההההממממממממממשששששששךךךךךךךךךךךך אני רוצה שיתפסו את הבן ****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פליז........... 😯 😯 😢 😢 😢 😢 😢 😊 😊
ווא וואאא כמה מקרים אלימים אני רואאה פהה.. חחחח עם ישראל חי.
ממשיכה מחר.
אוהבת.
יאאאאאאאאאאאאא זה היה כזה ברור
אוףף אבל מה שחר עשה מסכן??
המשךךךךךךךךךך
ת-מממממררררררררררר!!!!!!
איךךך יוצאא לך הסיפורר הזההה?? גרררר.. כ"כ מעניןןן!!!! ואין מילייםם לתאארר...
וואיי ואאיי.. חיייבב לדעתת מ'זההה... ורחובב החרובב דיי מוכרר לייי..חחח... איזו מסטולללההה ;]
חולהה עלייךך כפרתיי!!!!
ת-מ-ש-י-כ י-י-י-י-יי-ייי-י-י-י-י-יי-י-י!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 30/10/2005) יאאאאאאאאאאאאא זה היה כזה ברור
אוףף אבל מה שחר עשה מסכן??
המשךךךךךךךךךך
מה קרה לשחר?
וואי דיייי איזה מסכנההההההה!!
אם אני יראה ת'איש הזה הוא לא יישאר מחוץ לסורג ובריח!! תאימנו לי צריך לשרוף אותם!!!
-יהיה טוב
תמשיכי מאמו'שששש