מאמי מאמייי מהממםם.!!!
כבר מאתרי שאני מאוהבת בשחר?!?!? אם לא אני עכשיו אומרכת-אני מאוהבתת בךך חחחח!!!
המשך מאמי!!!
וחג שמח! 😊
מוקדש לגלושושש 😛
מהפרק הקודם:
"טילולולולילו" הפלא צילצל 'שניני מחייג אלייך' הסתכלתי בשעון והשעה הייתה שלוש.. מה עף עלייה?!
"הלו?" עניתי בלחש
"מאיהההה אני באה אלייך עכשיו תפתחי לי את הדלתתתת!!!"
"מה קרהה?" שאלתי אותה אבל השיחה כבר נותקה.. קמתי מהמיטה וירדתי למטה לדלת הכניסה...
פתחתי אותה ושני עמדה שם... בוכה...
המשך...
"שנינשיניניניניניני" התנפלתי עלייה עלייה והיא התפרקה עליי
"אויויויייייייי מה קרה ילדה יפה?" התנתקתי ממנה מביטה בעינייה ומנגבת לחיייה
"בואי נצאא..." אמרתי ויצאנו לספסל בגינה .
פשוט התחבקנו והרגשתי את הדמעות שלה ואת נשימותייה הקטועות על עורפי
"שני! אני לא יכולה ראות אותך בוכה! תספרי לי מה קרהההה!@# עכשיוווווווו#@!"
היא החלה לדבר אך המילים לא יצאו... דאגתי...
חיבקתי אותה שוב.. "תירגעי.. אני פהה.."
הרגשתי אותה לוחצת אותה אל גופי ולחצתי בחזרה
אט אט שמתי לב לסימנים אדומים על עורפה התנתקתי ממנה מסתכלת בפנייה אותם סימנים מופיעים גם על פנייה.. בידייה בבטנהה
"שני! מה קרה !?! זה ליאור?!"
הדמעות הוסיפו לגבור אבל בראשה היא סימנה את התשובה - לא.
"אינעעעעלל העולםםם שני תספרי לי עכשיוו מה קרה לךךךךךך" צעקתי.. עכשיו כל השכונה יכלה לשמוע
"מה קרה לה?" הופיע שי בדלת, בבוקסר.
"אני לא יודעעעתתת" צעקתי בהיסטריהה
שי התקרב
"תראהה! ישלה סימניםםםם"
"שני? מה זה?" הוא שאל סוקר את הכתמים האדומים
"א..אל תשא..א.ירו אותי לבדד..!! בבקש..ש.הה.. אני לא רוצה הביתה.ה.." היא מילמלה בעיניים מלאות דמעותת.. בחיים לא ראיתי את שני בוכה ככה!
"טוב בואו הביתה" אמר שי "קר פה"
נכנסנו הביתה אני ושני מחובקות ישבנו על המיטה.. שי נכנס והביא שמיכות והשאיר אותנו לבד
"שני.. את יודעת שאני אוהב אותך... אני לא רוצה לראות אותך ככה.. "
לאחר כמה רגעים התחלתי לשיר לה בשקט בשקט
"מי אוהב אותך יותר ממני...." נתתי לה נשיקה והמשכנו להתחבק
ככה התחבקנו... תחושת הזמן נעלמה ושני נרדמה בדיוק כשהחלו קרניי אור להופיע.
התנתקתי ממנה והנחתי אותה על המיטה.. אני, לא יכלתי להירדם יותר שכבתי על שמיכה על הריצפה והירהרתי מה קרה להה... הסתכלתי עלייה סוקרת כל חלק בגופה.. ולפתע הבחנתי גם בכתמי דם על המכנס שלה, קמתי במהירות,בבהלה
מה קרה לה?
מה קרה לההההה???
תמרושששששששששש
מושלם כמו תמידדדדדדדדד
אני במתחחחחח
מה קרה לה תמשיכיי
יאאא.. ניראה לי אנסו אותה..
ונו... הכתמי דם.. זה.. נו אתם יודעים למה אני מתכוונת..
בקיצר.. סיפורר שווה לאללהה..
איזה פרקק יפה..
המשךך!!
יאא..
אימלה..
המשךךךךךךךךךךך
יאא נראה לי שאנסו אותה..
😢
תמשיכי דחוףף!!
זה קצרררררררררררררררררררררר
המשךךךךךךך 😊..
יוווווווואוווווו
מה קרה לה?!?!?!
תמררר אל תשאירי אותנו במתחחח מהר המשךך
יאאאאאאאאאאאאאאא אולי זה ההורים שלההה או האחים שלהההה בגלל שהיא אמרה שהיא לא רוצה לחזור הביתה יותר...תמשיכי מהררר מקווה שזה יפתררררר אלימות-זה לא יגמר אם לא תספר! אז שהיא תספר כבר!
מחכה להמשךךךך טלוש 😁
יאאא מה קרה?!?!?!?!
מושלםם!! המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!
תמרושששששששש!!
את לא מתביישת להשאיר אותיי ככה במתח !!!
אה? אה? שאני יביןןןן
מזה השלמות של הסיפור הזהההה??!?!?!?!
איזה כתיבה מנצחתתת
מהר מהר מהר
ה-מ-ש-ךךךךךךךך
מור'צי 😊
יוווווו מה קרה לה?!!?!?1
תמשיכי בבקשהה דחוף
חג שמח 😉
מסכננההה 😢 ץץ
יש שתי אפשריוותת או ששההורים שלה הרביצו לה..
או שאנסוו אותהה-- מסכנההההה 😢
השמך מאמי בלי לשהאיקר אותנו במתחחח 😊
שבוע טובבבב