מושלםםם
אני רוצה המשךך!!!
בקשהה
לינורו'שששששששש
חחחח ליגלוש לינורוש כפרות עליכם מווושלמות שלללי.. אין היום אני חותכת למיטה מוקדם.. למה לא ישנתי כמעט בלילה הקודםםם.. מטורפת עליכן יפות שללי. המשך מפוצץ מחרר..
{עם הקדשותתת חיחי 😉}
יש יש יש יש יש יש יש יש
מחר יש המששךךךך
למרות שאני רוצה היוםם= [[[
אוףף
טוב לא משנה
לוב יו ולילה טובבב
לינורו'שש
יפה שליייייייי אני כל כך אוהבתותךךךךךךךךך מדהימה אחתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
תקראי את הסיפור שלי וגמני אקדיש לך פרק חיחי גנבתי מסתיווש את הרעיון :]
לסיפור שלי קוראים
"האם להיות בך מאוהב?" וזה סיפור אמיתי עליי :]
חחחחחחח תמרושש
לילה טובב בובה
מחר את קמה ושמה המשךך
משו נדיר שאני יקום ויקרא ויהיה לי חיוך על הפנים
חחחחחחח
אמא תמררר.. .איזה פרקים מהממיייםם..
ופליזזז.. למה כזה מתח?? את רוצה להרוג אותי.?
המשךךךך דחווף
איזה יפה את כותבתתת !!
מחכה להמשך 😉
פרקים מהממים!!!
רק מי זה עידן שכחתי?
QUOTE (-לינורוש- @ 18/08/2005) מושלםםם
אני רוצה המשךך!!!
בקשהה
לינורו'שששששששש
😉
ניקול מאמי.. חבר של רותם.. ידיד טובב של מאיהה..
סתיו ליגלוש שנהב אלייוש ובתאל טנקסס מתוקותתתת לאבב יוו..
נווו
מה עם המשךך!?!?
לינורו'שש
מאמיייייי תשימיייי המשךךךךךךךךךך....דחוףף...!
מוואהההההההההה לאבבב יוווווווו!!...
סתיוו'ששששששששששש=]]
הבטחת המשךך!!
נו איפה הוא??= [[[
לינורו'ששש
פשוטט מושלםםם...!!
המשךך?!!?!?
אוהבת המוניםם
--eden--