פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

נעלי האולסטאר שלו

✍️ moraless 📅 03/08/2005 06:23 👁️ 83,107 צפיות 💬 2,602 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 19 מתוך 174
מהפרק הקודם:

למרות הכל הרגשתי עדיין לא הכי מאושרת.. ורציתי קצת להתנתק מהכל.. החלטתי ללכת לילדים של אירית לשחק איתם קצת...ולשכוח מהכל.. התארגנתי.. ויצאתי לביתם..
פתחתי את הדלת...




המשך:


על הריצפה היו זרוקות נעלי האולסטאר שהיו דומות לאלו של שחר.. נזכרתי בו ונזכרתי ביניב ובכל המקרה... אוףף באתי לכאן בשביל לשכוח סעמקק...!!!1
התקדמתי במסדרון.. הדלת שהייתה סגורה כתמיד הייתה פתוחה .. ועל המיטה הבחנתי ברגליים.. הסתקרתי לגביי האח הגדול.. הייתי רוצה להכיר אותו.. לדעת מי זה.. לפחות לדעת איך הוא נראה.. התקדמתי קצת לפתח הדלת וטיפונת מעבר.. אבל הבנאדם ששכב במיטה פניו היו מופנות אל הקיר.. לא היה לי נעים, ויצאתי... נכנסתי לחדר של הבנות.. אבל הן כבר ישנו.. באמת לא שמתי לב לשעה! כל כך מאוחר.. מוזר...
חזרתי על עקבותיי לכיוון הכניסה של הבית.. לפתע נשמע צלצול הפאלפון שלי מיהרתי לענות כדי לא להעיר את הבית.. המספר היה חסוי
"הלו?" עניתי בלחישה
"היי מאיה .. זה מתן.."
"היי מאמי.. תקשיב אני לא יכולה עכשיו.. עוד חמש דקות אני אתקשר אלייך ביי"
שמעתי צעדים במסדרון.. אבל כבר הספקתי לצאת מהבית.. רצתי הביתה.. אני פוחדת ללכת פה לבד בחושך.. O.o
בבית נכנסתי לפורום חיכו לי שם כל כך הרבה הודעות.. כמובן שלא אמרתי להם שזה סיפור אמיתי.. אלא פשוט פרי דימיוני...
כל ההודעות היו בסיגנון המשךךךךךךךך דחוףףף והתחלהה מדהימהההההה ואני רוצההההה המשךךך
כל כך חמווודים כולם.. והמשכתי להקליד.. עד השעות הקטנות של הלילה.. ונזכרתי.. נזכרתי שמחר באמת יש לי ביצפר! אני חייבת לעוף לישון! רקק גומרתתת אתת הפרקקקק

בהסעה חיכו לי שני וליהי.. שיחזרנו שוב את כל מה שקרה באותו היום.. ודיברנו על הקשר של שני וליאור.. ועל שיחה שהייתה להם בקשר אליהם.. והם לוקחים קטע בתור ניסיון. לראות לאן זה הולך.. בלי התחייביות.. ליהי ואני היינו שמחות בשביל שניני
באוטובוס מזווית העין הבנתי שמישהו מסתכל עליי..
*עליינו..
זה היה אותו אחד עם הבושם שהטריף אותייייייי עם הסטייל לבוש הכל כך מיוחד..
השיער החום והאף הקטן קטן...
~~~שחר...
הוא בא והתיישב לידנו..
אמר שבהפסקה הוא רוצה לדבר איתי.. הסכמתי איתו..
ירדנו מהאוטובוס ונפרדנו בנשיקת שלום..
נכנסנו לכיתה.. שם מיד מתן קרא לליהי.. אבל אני... לא שמתי לב...
אני ושני פיתחנו שיחה עד שהמורה הגיעה...
השיעורים עברו כל כך מהר...
בהפסקה.. שחר הגיע לכיתה קרא לי ולקח אותי איתו לבחוץ..
התיישבנו על החומה..
" רציתי לשאול אותך משהו... אני לא יודע איך להתחיל " הוא אמר..
"דבר.. " אמרתי לו וליבי הלם בחוזקה..
בונא תמר מה את דופקת לי סוף כזה??? עכשיו אני לא אמור לישון באשמתך? בא לי לדעת מה קורה
הוא בא לרצוח תה? להביא לה מכות? לדבר על שיניב ניסה לאנוס תה? שהוא רוצה להציא לה חברות? מההההההה?
נוווווווווווווווווווווווווו
דרך אגב שוב אני מגיב ראשון 😛 חחחחחחחחחחחח יאייייייי
ואי המשך או שאני בא עד לבית שלך להכריח תך
מי שלקח את מאיה החוצה לדבר זה היה שחר ולא ליאור..טעות של תמרי המאמיי!!

חח.. שאלתי אותה=]]

תממר..תעבדי על המשךךךךךךךך... מהרררררררררררררר

אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!


קרועלייך שרוףףף!!! תודה על הכלל.. (המבינה תבין. זה מיועד לתמר..ח..)
יפה שלי אני חייבת המשךךךךךךךךךךךךדחוף
אההההההה מה הוא רצה לשאול אותה?!
גאדדדדדדד אני במתחחחחחחח עצווווום
סיפור מהמםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךך דחווווווווף


מואהההההההה
לילוששש=]]
אמממ.......תמרושששששש
יאללה בובה המשךךךך
מהרר אני במתחח מתוחהההההההה
המשך שמוקדש לסתיווווווושית שלללי לילדה והאגדה לליגלוש לארטטט כפרווני ולאוש אוש חיימיפים שלי!!!
מאוהבת בכםםםםם 😉

😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊



מהפרק הקודם:

" רציתי לשאול אותך משהו... אני לא יודע איך להתחיל " הוא אמר..
"דבר.. " אמרתי לו וליבי הלם בחוזקה..


המשך:


"לא עזבי.. קודם כל תסבירי לי מה היה פעם שעברה.. כשנפגשנו.. מה קרה עם יניב.. תספרי לי הכל..."
"הוא אמר לך משהו על זה? " שאלתי..
"כן, הוא אמר" שחר ענה לי..
"מה?"
"קודם ספרי את שלך ואז אני אגיד לך מה הוא אמר.."
הסתכלתי עליו והתחלתי לספר לו...
"באותו הזמן שאתה וליהי הייתם ביחד ושני וליאור היו ביחד בפינות שונות.. אני ויניב דיברנו על בנים ועל בנות.. מה הן יאהבו שהם יעשו ומה הם יאהבו כשהן יעשו... כמובן שהגיע הקטע של החיבוק המשותף והוא זרם עם זה הוא שאל אותי 'ככה?' עם חיוך של הלצה.. ועניתי לו שכן.. למרות שלא כל כך רציתי באותו הרגע את הישיבה המחובקת הזו.. אבל הרגשתי טוב בזרועותיו.. לאט לאט.. יותר קרוב לשעות הבוקר.. הוא החל לנגוע בי במקומות..
אך רק עם הידיים..
והעביר את המבט שלו על פרצופי..
אני לא הסתכלתי עליו שחר..
אבל הרגשתי את זה...
את המבט..
הוא ליטף את השיער שלי ואת הפנים שלי ואת השפתיים..
את הצוואר הידיים הכתפיים..
איפה שמצא פינה חשופה לליטוף...
במשך כל הזמן הזה הוא לא נגע בי בשפתיו..
נשבעת לך באמא שלי..
אני לא יודעת מה הוא סיפר לך...
אבל אותי, הוא לא נישק!
עד שאתה באת ..
ואז נרדמתי..
וכשהתעוררתי ראית זוג עיניים ירוקות ממש מישירות מבט אל תוך עיניי שלי..
הוא היה כלכך קרובב..
לא הבנתי מי זה..
לא היה אפשר לזהות..
הפרצוף שלו היה ככה קרוב שחר.. ככה קרוב"
וקירבתי שתי אצבעות שלי אחת לשנייה בכדי להדגים לו
"ואז קמתי מהסאטלה שלי והבנתי מה קרה..
סובבתי את הראש ודחפתי את יניב מעליי..
הוא התחיל התנהג כמו שיכור.. קמתי.. והתרחקתי ממנו..
אז ראיתי שהחנות שלו פתוחה.. והוא בלי חולצה..
לא הבנתי למה..
אתה יכול להסביר לי?"
" תכף, קודם תסיימי תסיפור"
"אבל זהו סיימתי.. אז אתם התעוררתם וראיתם הכל.. אתה ליאור וליהי.. "
שחר שתק והשפיל את עיניו
"אני מצטער שלא הייתי שם בזמן להגן עלייך"
הוא אמר.. והרים מבטו שוב אליי
צחקתי..
"מה כבר יכלת לעשות האא? חחחחח " והחזקתי את ראשו בידיי כטיפשון שלי...
"ראיתי כמה סבלת.. ראיתי אותך בוכה.. הוא עשה לך משהו רע אני יודע.. "
"הוא לאעשה לי שוב דבר רעע!" אמרתי לו
"אני מרגיש רע מאיה.. אני מרגיש רע.. "
"למה יפה שלי? חחחחח אתה מסובב לגמרה ..." וחיבקתי אותו...
"למה אתה מרגיש רע?" חזרתי ושאלתי...
"לא יודע.. כאילו אכזבתי מישהו.. "
"לא איכזבת אף אחד" אמרתי לו
"עכשיו אתה מוכן לספר לי מה יניב סיפר לכםם?!" אמרתי בחיוך..
שחר הסתכל עליי דקותיים החליט שהוא יספר לי פעם אחרת..
הסכמתי איתו , נפרדנו, ופנינו לכיתות שלנו.. בכיתה רצו אליי שני וליהי שכנראה כהרגלן ריגלו אחריי מהחלון..
"חיבקת אותו?!!?" שאל ה שני..
" מה קרה שחיבקת אותו???" שאלה ליהי
חייכתי..
"נו מאיההה! אינלנו את כל היום את מחזיקה אותנו במתחח"
"דאאי לא נכוןןן... " אמרה ליהי..
"הם חבריםםםםםםםם!!!!" צעקה שני בקולי קולות בכיתה.. חצי כיתה הסתובבה והסתכלה עליי.. עליי!!!!! איזה בושותתתתת
"אנחנו לא" אמרתי להן ולקחתי אותן מהר לפינה שקטה..
כל מי שניסה להתקרב קיבל מכות משני..
סיפרתי להן בדיוק מה היה ולמה חיבקתי אותו..
"הוא אוהב אותך!" קרצה אליי ליהי בחיוך
" נראה לך?" שאלתי אותה בהיסוס ובחיוך קליל..
"אני בטוחה.. הוא נדלק עלייך כפרה שלי!" אמרה שני ונתנה לי ביג האג.. ליהי הצטרפה..
על השולחן שלי ראיתי מעטפה וקופסאת שוקולד.. "מה זה?" שאלתי את שני וליהי...
"לא אנחנו".. הן חייכו אחת לשנייה..
עידן התקרב.. ושאל אם הוא יכולל דבר איתי.. הסכמתי והתרחקנו מעט משני ליהי וכולם.. "אנחנו נגמור לך תשוקולד מאיהה.. אז תחזרי מהר!" צעקה אליי שני...
"כן?!" שאלתי את עידן.. "מה קרה ?"
"היום נפגשים!!! בפארק בשעה ארבע וחצי! אני צריך אותך דחוף!" עידן אמר ברצינות מוחלטת כשהוא תופס בראשי בשתי ידיי ומסתכל שאפחד לא רואה אותו.. הוא היה כל כך קרוב לנשיקה.. אם הייתי צריכה לתאר לכם הייתי מתארת לכם באצבעות בדיוק כמו שתיארתי לשחר... ככה קרובבב..
"עזוב אותה יא בן שרמוטהההההה"
יוווווווווווווווווווו..מתתתתתתתתתתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גרר.. דאו דאו...חח..

יאללה..עוד פרקק
ואי ואי ואי שחר בא להגן עליה איזה מגניב שיתן לו מכותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
סיפפור מושלםםםםםםם תמרוש עוד המשךךךךךךךךךך 😛😛😛
יאללללללללללה מחכה כבר ושוב פעם אני לא יוכל לישון חחחחחחחחחחחחחחחחחחח GO O GO
אוףףףף אני שני WAAAAAAAAAAש
חחחחחחחח ארטט קרועעע
יאאאאאאא
איזההההה מושלםםםםםםםםםם!!!
איזהה חמודההההההה אתתת שהקדשתתתתת לייי פרקקקקקק..
אולי תקראי את הסיפור שלי ואני יקדיששש לך גם!?
חח
אוהבתתתת אותךךךךךך מלאאא...

סתיוו'ש=]]
יאיאי ישלך סיפורר אהובתתי??! תני תני מהר מהר ובזריזות תקישורררר
הוא קצת ארוך..
אבל לפי דעתי שווה קריאה..
תהני...מוואההה
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=24407
Tיך קוראים לסיפור מאמי? זה לא פותח ללי..
וואי תמרושש
איזה כייף מוקדש לי הפרק 😊
יענו בערךך
חחחח.... מואהה מתה עלייך
והפרק מדהיםםם
כמו תמידד
פשוט מושלםםם
אני כבר מתה שתמשיכי לכתובב
חחח היום אם בא לך בכייף
אני פה בשביל לקורא 😊


לוב יו המון ליגלושש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך