סורי שיצא הרבה פעמיםםםםם....... 😕 😕 😕
תמשיכייייי מאמייי....... 😛 🙄
התמכרתייייי 😊
מואההההההההה 😘
תמרו'ש קצרצר..אבל מושלם..
ואם הג'וב הזה ייגע בה כולנו נבוא עליו..חבל עליו הוא עוד קטן..חוחו..
המשך.
שאני יבין ג'וב הזהיר אותה מעצמו?
המשךךךך
חחח מור חמודה
QUOTE
שאני יבין ג'וב הזהיר אותה מעצמו?
המשךךךך
נוגה, נכון?
אני לא קורא את כל הסיפור, בכל זאת יש לי מעט שעות פנויות ביום
אבל לפי מה שאני הבנתי מהתדמית של ג'ובאני הוא שהוא משחק אותה האבא הטוב, ואולי בשיחה שהייתה להם לפני כמה? שנה? הוא רצה להזהיר אותה וככה להראות האבא הטוב, בלי להגיד שהוא התכוון לעצמו.
אהבתי את הדמות של ג'וב-סוכן אופייני.
יפה תמרוש, אמרתי שכבר יש לך את זה
עכשיו תביאי אותה בהמשך ארוך כדי שכולנו נחייך.
מינעעע אמרה לי לפרסם.. תהנו בנות:]
ובנים!
אני מצדיקה את שחר, למרות שאתה לא קורא אתה יודעעע מתה עלייך מותק
מוקדש לנופפרי שלי ולשחרולה (:
מהפרק הקודם
"ג'וב?" שאלתי צוחקת
"אל תצחקי מאיה, אני רציני" אמר מור
"אני..." התחלתי לומר ולא היה לי מה, "תודה" לחשתי
"אל תודי לי, אני רק רוצה שתבטיחי לי שתיזהרי" אמר מלטף את שיערי
"בטח שאני אזהר" אמרתי לו
"הווו, אני רואה התעוררתם! מאיה תתארגני אנחנו נוסעות לקנות שמלה ליום שני" הודיעה שירה משנכנסה
"רק שתינו?" שאלתי מתמתחת
"מה זה זה! גם אני בא" הודיע מור
"את, ג'וב, אני, וכנראה שגם מורי" אמרה שירה מקפלת את הבגדים שהיו על הכיסא
המשך
כעת רק מלשמוע את השם ג'וב ובכלל לראות אותו עוברות בי צמרמורות ותחושת דחייה.
יצאנו לקנות את השמלה ליום שני, וכרגיל ג'וב חילק לי את המחמאות האופייניות לו.
אבל עכשיו ראיתי משמעות אחרת במחמאות האלו שלו, הוא לא אומר לי אותן מפני שהוא באמת אוהב אותי... הוא אומר אותן כדי שאני באמת אוהב אותו.
הוא איש תעשייה גבוה, מכל חוק הוא יכול לחמוק. אם אאשים אותו, ממש כמו בסרטים הוא ייצא נקי כיוון שאין לי ראיות.
אני פוחדת. אולי אני כלל לא צריכה להסכים לנכוח במסיבת סיום הלילה.
"ג'וב?"
"כן?" שאל מסובב את ראשו להביט בי במשקפי השמש הכהות שלו
"אני יכולה לא לבוא הלילה?"
"למה מתוקה? את לא מרגישה טוב?" שאל
"אני... לא יודעת, אני קצת עייפה" אמרתי
"תישני הצהריים תרגישי יותר רעננה, מה גם שלא תעשי למעני טובה ותכירי לאנשי הציבור והתקשורת את שחר?" שאל בחיוך
"אני... טוב" הסכמתי בחריקה והמשכתי להביט בחלון
שוב אותה תחושה שמשהו עלול לדרוס אותי, ועכשיו היא התעצמה מתמיד בזכות העובדות שמור סיפר לי.
"מור?" שאלתי משהגענו לחדר ונשכבנו מותשים על המיטה ופנינו לתיקרה
"ממ?" שאל מור
"אמרת שאתה יודע כבר כמה מקרים עם ג'וב, נכון?" שאלתי
"כן" ענה
"אז למה אתה לא עושה עם זה משהו? כאילו, לא חשבת לספר למישהו על זה? זה קצת מדאיג להסתובב עם אדם כזה ולדעת שהוא יכול להכל, אתה לא חושב?" שאלתי
"את צודקת, אבל אני לא יכול לעשות כלום - הוא הבוס שלי, אם אני אעשה משהו הוא יחרים אותי בתעשייה" אמר
"אף פעם לא ראיתי את ג'וב ככה, מאז שסיפרת לי על זה... אני מרגישה שהוא מישהו אחר"
"אני יודע בדיוק למה את מתכוונת" אמר, "היה לי מקרה דומה כשהייתי ילד"
"מה קרה?" שאלתי והבטתי בו
"תמיד חשבתי שהמשפחה שלי רגילה עד גיל 11 שהבנתי כבר את המושג זונה" אמר
"אני לא מבינה" אמרתי מסתובבת עם כל גופי לכיוונו
מור חייך והמשיך להביט בתיקרה מעלינו
"עוד כשהייתי בן 7 הבנתי שמשהו לא בסדר עם ההורים שלי, הצעקות... ההתבודדות שלהם אחד מהשני..." אמר וחייך לכיווני והחזיר ראשו חזרה לתיקרה
"עד שבגיל 11 התברר לי בבית הספר שזונה, משהו ששמעתי הרבה בבית, היא אישה שעבודתה לספק גברים במיטה עבור כסף. מעולם לא דימיינתי את אמא שלי מקבלת כסף מגברים אחרים בתמורה למשהו שהיא עשתה איתם במיטה" אמר, "בתקופה ההיא הייתה איזו סטיגמה בטלוויזיה על סרטי זונות, כמו כל מתבגר נמשכתי לסרטים האלה וצפיתי בהם. לאט לאט הבנתי יותר ויותר מה תפקיד הזונה, וקישרתי את זה לחיי היום-יום של אמא שלי. אבא שלי נפטר מעט אחרי שגיליתי את המושג זונה. לא הספקתי לשוחח איתו על זה, אבל ככל שהתבגרתי אמא שלי הביאה עוד ועוד גברים הביתה ובילתה עוד לילות בחוץ כשאני לבד עם שתי האחיות שלי. מאז שהתמונה הושלמה הרגשתי דחייה לאמא שלי. את כל גיל ההתבגרות שלי ביליתי מחוץ לבית רחוק מהשכונה שלנו. קיוותי לא לפגוש באמא שלי או באחד מהלקוחות שלה. מבינה? אני מזעזע אותך קצת?" שאל
"לא, בכלל לא מורי.. אבל אני לא מבינה... אני זוכרת לפני שנה, ראיתי אותך בשירותים שאלתי אותך מה אתה עושה פה ואמרת לי שאמא שלך מתאשפזת שם"
"נכון, אחרי גיל ההתבגרות חזרתי הביתה, לקראת סוף צבא הבנתי למה אמא שלי עושה את זה, והכל כוונות טובות ושלא הייתה לה ברירה. מאז האמת שאני אוהב אותה יותר מתמיד ושלם עם מה שהיא עושה" הסביר
"איזה מותק" לחשתי
"אני המום מעצמי"
"למה?" שאלתי מחייכת
"אני לא מספר את הדברים האלה לכל אחד"
"ואני כל אחד?"
"לא, אבל את משהו מיוחד" אמר והביט בי
"גם אתה" אמרתי
"אני לא" אמר והחזיר מבטו לתיקרה
"למה אתה חושב?" שאלתי
"אם הייתי משהו מיוחד, הייתי שומר עלייך בעצמי ולא הייתי אומר לך תיזהרי. אם ג'וב יקח אותך איתו אני לא אוכל לעשות כלום."
"אתה אל תדאג לי" אמרתי ושתקנו, רק הקשבנו לנשימות אחד של השני כמו שנהגנו לעשות
"רוצה לישון?" שאל
"לא" עניתי
"רוצה... לאכול?"
"לא"
"רוצה... שאני אדגדג אותך?"
"כן" חייכתי אליו והתרחקתי מחזיקה בביטני
"אז לאן את הולכת?" שאל עוד שכוב על המיטה
"זה כבר מדגדג לי" אמרתי
"אבל לא עשיתי כלום" אמר
חייכתי
גם הוא חייך, "אני אבוא לתפוס אותך" אמר
"בוא" אמרתי
מור קם בתנופה מן המיטה, החלתי לרוץ ברחבי החדר.
"אין לך לאן לברוח" אמר ותפס בגופי
"תוריד! מור! תוריד!" צרחתי צוחקת כשהרים אותי באוויר ונחת מעליי על המיטה
"הורדתי" אמר כשפניו ניצבו אל מול שלי והחל מדגדג אותי בעדינות
"די! מורררר אוחחח די כבר אני לא יכולה די! מור!" צרחתי והתחמקתי ממנו לכיוון השירותים, המקום היחידי בחדר עם דלת ננעלת.
צחקתי
גם הוא צחק
נכנסתי אל השירותים ונעלתי את הדלת.
הבטתי במראה צוחקת ומחזיקה בביטני שכאבה מכמות הצחוק.
"תפתחי" אמר דופק בדלת מתנשף
"לא" עניתי
לפתע היה שקט
"מור?" שאלתי מצמידה את ראשי אל הדלת ודף פגע ברגליי
הרמתי את הדף ועליו צויר פרצוף עצוב
צחקתי
"מורי" קראתי והחלתי פותחת את הדלת כשהדף התהפך וכעת פרצוף מוציא לשון עם ידיים בצדדי ראשו הופיע
אבל מאוחר מידי כדי לסגור שוב את הדלת.
ידיו של מור ליפפו את גופי ושוב הרימו אותי באוויר.
"מור!" צעקתי צוחקת שוב, בעטתי ורקעתי בו.
"איי אאיי איי" צעק מור צוחק ושנינו נפלנו על הריצפה בסירבול
חייכנו והחלתי מדגדגת אותו כשאני מעליו.
"טוב! דיי! מאיה חחחחח דיי! מאיה!" כעת היה תורו לצעוק ובדיוק הדלת נפתחה
"מאיה מאיה מאיה... שרלילה קטנה שלי, טחונה על מור חזק הא?"
אווווווווווווווווווווהבת (:
שבת קודש חמוצים שלי
--------------------
דהייי תמריי מדהיםם.!@$
ושתביני אני נכנסת ללאב סיט ביכלל רק בישביל לקרוא תסיפור שלך..(:
מאוהבבבבבבבתת...
שיר(:
חוחוחוחו בטח שחר תפס אותם..
אחח המשך בובי
יאאא תמרייייייייייייי
איזה מושלםםםםםםםםםםםםםם
השלמתי עכשיו הכולללללללללל
איזה מהמםםםםםםםםם
אין אין פשוט הגדרה לשלמות הזאת
של הסיפור שלךךךךךךךךךךך
דיי מי זההההה?!?!?
אני במתחחחחחחחחחחחחחחח
רצחניייי
רצחנייי
רצחניייייייייייי
מהר המשךךךךךךךךךךךךך
אבל מהררר חעחעחעחעח
מושלמת שליי אהבתי מוצווו
מור'צי 😊
אין מצב זה שחררר אפילו בצחוק הוא לא יגיד לה ככהה
בטח שירההה או החברה שלהה
מחכה להמשךךך
אוהבתתתת
טלוששש
ואיייייייייייייייייייייייייי מהמםםםםםםםםםםםם
מי זה היה?.......???
המשךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף
אני משתגעתתתתת פהההההה!!!!!!
יאיאיא יפה
המשך..=]
שבת שלום
מווווווושלםם
תמשיכייי מאמיי
מעניין מי זה.!!
תודהה על ההקדשהההה תמרושש..מווואה..
מושלםםם
המשךך