ייאאללהה תממרריקק!!!
ההמוונניי המשככיםם!!
אאאלל תססייממיי ת'סיפוורר!1
ללאא רוצייםם שקטט מממךך אאףף פעעםם!!
ררוצצייםם עוודד הרבההה פרקקיםםם!!!1
בבקשההההההההההההההההההההההההההה
תמרוש :
חייבים שקט, אינלי זממממן.
סווורי.
מהפרק הקודם
"אני רוצה לדעת עכשיו" אמרתי מסובבת אותו אליי
"אני עייף, שנייה ואני נרדם" אמר
"מורי!" צייצתי
אך במקום 'מה' שציפיתי לשמוע נשמעו נחירות
"מור! אני יודעת שאתה לא נוחר באמת..." אמרתי מגלגלת עיניי
אבל הנחירות לא פסקו.
"מור!" צעקתי. ללא הועיל. מור לא פסק מלנחור.
גם אני חשתי עייפות מסויימת ושכבתי על גבי מביטה בתיקרה.
חושבת מה פשר המשפטים הללו, למה הם לא מספרים לי מה הם אומרים.
איך הם רוצים שאדע אותם לבד...
לאחר מחשבות רבות ככאלו הנחירות פסקו, כלומר, מור נרדם... וכך גם אני.
המשך
"מי אוהב אותך יותר ממני..." נשמע הקול שאליו התגעגעתי
"שחר" חייכתי ופקחתי את עיניי
"יפית" אמר מלטף את פניי
חייכתי וליפפתי זרועתיי סביב ראשו
"אני אוהפת אותך" לחשתי כשאפינו היו צמודים
"אני יותר" החזיר לחישה ונשק לי נשיקה עדינה
"שחר?" לחשתי
"מאיה?"
"טוב לי" אמרתי
"גם לי" לחש ושפתיו נגעו בי שוב באותה תחושה נעימה וממכרת.
"איכס! מגעיל!" לחשתי דוחפת אותו מעליי
שחר הביט בי במבט שואל
"איך אתה יכול לנשק אותי כשעדיין לא ציחצחתי שיניים?" שאלתי וקמתי
שחר צחק ונפרש על המיטה
"איזה יפה את" צעק לי משנכנסתי לשירותים
חייכתי למראה אבל לא ראיתי אותי, למעשה לא ראיתי דבר.
כשפקחתי עיניין מצאתי את עצמי מול הריצפה
"מאיה את בסדר?" נשמע הקול של מור
"מה?" שאלתי מסתובבת כלפיי מעלה מסוככת על עיניי שסונוורו מהשמש.
"נפלת מהמיטה, את בסדר? בואי" אמר והושיט לי יד
"איפה שחר?" שאלתי
"עדיין לא הגיע" אמר מור כשהתיישב יחד איתי על המיטה
"אני רוצה לחזור" אמרתי בפינוקיות וחזרתי אל מתחת לשמיכה
"לאן?" שאל מור
"לחלום" לחשתי עוצמת את עיניי בפינוקיות
"חלמת על שחר?" שאל מור מחייך
" כן" אמרתי נהנת מהתחושה של החלום מסתובבת אליו
"הוא על המטוס עכשיו" עודד אותי מור
"הנסיך שלי בא על המטוס הלבן" צחקתי מהמיסטול של הבוקר
"חמודה" חייך מור
"מור תלטף אותי" לחשתי אוחזת בידיו ומסתובבת בגבי אליו
הרגשתי את המזרון לצידי שוקע, כלומר מור שכב לצידי וידיו החלו ללטף את כתפיי
"נעים" לחשתי מחייכת.
"מאיה.." התחיל לומר
"כן?" שאלתי מתפנקת.
"בקשר לאתמול" אמר ועיניי נפקחו
"מה בקשר לאתמול?" שאלתי מסתובבת לכיוונו
"זוכרת שסיפרת לי על מה ג'וב דיבר איתי שנה שעברה? וזה בדיוק מה שהתחלתי לומר?"
"כן" עניתי
"אני התכוונתי לאונס ממישהו קרוב אלייך" אמר בשקט
שתקתי
"אני חושב שגם ג'וב התכוון לזה" הוסיף
"ממישהו קרוב אליי? ממי אני צריכה להיזהר אתה חושב?" שאלתי אותו מחייכת בפחד
"שמעי, אני אוהב אותך ואני לא רוצה שיקרה לך משהו, אבל לג'וב היו כבר כמה מקרים, אני לא מספר פרטים. אני רק אומר לך תשמרי על עצמך ובמיוחד כשתישארי כאן לבד איתו וגם במסיבת סיום הלילה"
"ג'וב?" שאלתי צוחקת
"אל תצחקי מאיה, אני רציני" אמר מור
"אני..." התחלתי לומר ולא היה לי מה, "תודה" לחשתי
"אל תודי לי, אני רק רוצה שתבטיחי לי שתיזהרי" אמר מלטף את שיערי
"בטח שאני אזהר" אמרתי לו
"הווו, אני רואה התעוררתם! מאיה תתארגני אנחנו נוסעות לקנות שמלה ליום שני" הודיעה שירה משנכנסה
"רק שתינו?" שאלתי מתמתחת
"מה זה זה! גם אני בא" הודיע מור
"את, ג'וב, אני, וכנראה שגם מורי" אמרה שירה מקפלת את הבגדים שהיו על הכיסא
יאאאא רק שג'וב לא יאנוסס אותה במסיבבבבבבה!
אמאאאאא
המשךך דחווווווף
נו מה אמרתי לכם?
אמרתי לך שהג'וב הזה לא מוצא חן בעיני בכלל!!
בסוף יצא שצדקתי..
המשךך דחוףף
שחר יהיההה שם לשמור עלייההה
מפתאוםם
אני יינגח בג'וב הזה
חחח מדהים 😊 תמשיכי
מושלםםםםםםםםםםם
הממשךך :]:]
ה-מש-ךךךךךךךךךךךךךך!
כ"F מוכשררתת,
פייללהה מטומטממתת שלייייייייייייייייייייייייי!!!!
חעחעחחעח...
הצביטטהה שחטפתיי ממך עדיין כואבבתת..=,[
מה זה הדבר הפיצי הזה?!?!?..
כועסת.. 😢
אבל מדהים
המשך=]
מדהייייםםםםם..:]]]]]
אמא..ג'וב מפחיד אותי =[ ....שלא ייקרה כלום אמן! חחחח..
קצרצרר אבל מהמםםםם..
אוהפפפפפת ומכורה לסיפור שלך!!!
נופפפ
אחח \:
היה בו איזה משהו מסריח
מהממםםם תמררר
המשךך
מה זה זההההההה?!???....
אני ירביץץץ לג'ובי ג'ובב הזההה.....
חצווווווווףףףףף!!!!....
אם הוא יגעעע בה הוא נכנס לעסקקק את
מה זה זההההההה?!???....
אני ירביץץץ לג'ובי ג'ובב הזההה.....
חצווווווווףףףףף!!!!....
אם הוא יגעעע בה הוא נכנס לעסקקק את
מה זה זההההההה?!???....
אני ירביץץץ לג'ובי ג'ובב הזההה.....
חצווווווווףףףףף!!!!....
אם הוא יגעעע בה הוא נכנס לעסקקק את