QUOTE (קיפיי @ 31/12/2005) אולי שתהיה עם רועי?😊
חחחחחחחחחחחחח לא טווב לך שחחר? חחחחחח
חח..תממרר..הבובספוג מהחתימה שלך הורג אותתייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חח...
עכשיו,בקשר לסיפווורר...חעחע...יש לי הרבהה...
אבל אני אקצרר...
סיפור:
מושלם
מהמם
מדהים
Nכמוהו!
מופלא
מרגש
גורם חשק לעוד
מתואר בצורה מופלאה
גרנדה,מוי גרנדה
טוובב..
אאממממ..
דיי נגמרו לי מילים לתאר ת'סיפור שלךך אבבלל...
המסר הועבר,לא?
חחח...
אם כן אני שמחחח
ואני דורש המשךךך!!!!!!
יאיא איזה שלמותתת=]..
ומאיייההה.. אתתת יפפפהההה!!
המשך
די איזה מושלםםםםםםםםםםם!!
איזה תיאורים דפקת פה משהו משהו!!!
איזה כתיבה כבר אין מילים לתאר אותההה
כאילו את חווה את זה ממש בימים האלההה
קבלי ח"ח ע=נ=ק=י!!
יש עתידדדד
מור'צי 😊
QUOTE (G-A-L @ 31/12/2005) יאיא איזה שלמותתת=]..
ומאיייההה.. אתתת יפפפהההה!!
המשך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תודה פיציצי#@
מטווורפת עלייך יפופפפהפה
תמרי לא כותבת היוהיום.
סילבסטר בנות!!$ סלבסטרטר~$!%
נאאמ נאאאאאאאמ
קבלוווווו ביגג בייג ביגג קיסס :]
מוווווווווווווואה}10000000 😁
QUOTE
QUOTE (קיפיי @ 31/12/2005)
אולי שתהיה עם רועי?
חחחחחחחחחחחחח לא טווב לך שחחר? חחחחחח
אררר באאאמת מה לא טווובב לך שחרחר?~ 😕
עלקקק..😮 וואי מאיה את מהממת!! בין הבנות ה.י.פ.ו.ת שפגשתייייי!! וואי יפיופההה!!
[עכשיו תמונה של שחר..חחח..]
תמרו'ששש->ההקדשה לי..? 😁
הסיפור משוט מ.ה.מ.ם!! איך שאת יודעת לתאר דברים..אחחח..
המשך מאמיי
המשך 😊
שימו תמונה של שחר כי את מאיה כבר ראיתי והיא יפה 😊
חחחחחחחח!!!!!!!!
יאאלללהההה..המשךךך!!!!!
ייבשת אותנו כברר!
חוחוי...
עסוקה עסוקה אושרי 😎
אבל עכשיו ניגמר.
את פנויה.
יאללה המשך! 😛
יאאאאאאאאאאאאאאא
קראתייייייי את כל הסיפור מההתחללללה
ופשוט ה=ת=מ=כ=ר=ת=יייייייייייייייייייי!!
יואווו זהה אחחד הסיפוררררריםםם..!!
איןןן סיפור מהממםם!!
גל המליצה עלייו..ולא חשבתי שהוא כל כך מושלם!!
אזזז תמרושששש יש לך את זה=]]
מאיייייה==>את מהממתתת..באמת יפיופפפה..!
אבל אני רוצה לראות תמונה של שחררררר=]
ובאמת,
אין בנים נורמלייים..לצערי..כולם חרמניייים מסריחיםם...
חבלל מאודד..=/
יש לי שאלההה..
תמרר=>הבנתי שכמה חלקים פה אמיתיםם..יעני קרו לשחר ולמאיה..
עכשיו,
מאיפה את יודעת כל מה שהם עברו?!
ומתייי הם עברו את זה? כאילוו..כמה זמן עבר??
שחר ומאיהה=>זוגגג מוששששלם=]]
שחרר..תעשה טובה..ותשכפל את עצמך כמה פעמיייים..לי ולעוד כמה בנותת שהיו מתות לאחד כמוך!!
טובב..אחרייי חפירההה ארוככה
אני מסכממתת במילה אחתתתתת
ה=מ=ש==ךךךךךךךךך
בתאלושששש=]
חחחחחחחח אושרר תוווווודה איזה מגזימוןוןון
גלוווווווושש נככון מלכה זאאתי?
פיקולו אהוווביתיתי חחחחחחח מטורפת עלך ילדה יפהפה (:
מווווווור מרוקאאית שלי!# בטח שההקדשה לך 😉
קיפי קופיפה שלילי.. שחר יבוא וישים תמונה.. אווו מאיה.. נעעערף
בתאאאאאלווש חחחחח שמחה שאת קוראאאת בובה..
מקווה שלא נהרסו לךךך העעעעיניים ~$ יאאמהה
ואני יודעעעת מה קרה להם כי הם סיפרו לי הכל הכל הכל (:
והכל קרה בערך לפני שנה.. אבל באמת יש פהה כל כך הרבה דברים לא אמיתיים..
אז אל תחפשו אותי.. כי תמצאוו מלאאאן פאשלות.
אואואואווהבת (:
אוהבת אותך תמריי 😊
קופיפה שלייי!!!!!!11111
שחר\מאיה->שימו תמונה של שחר 😊
*קיפי*
😁
חיוחי..תודה תמרו'ש יפה שלי..מוווואה!!
תמממרר...
אנ'לא מגזיםם.. את ייבשתת! P=
חעחעחע..
יאאלללההה..המשךךךךךך!!!
תודה מראששש..=]