אני לא ידעתי בדיוק איפו לכתוב את זה ....אז אני מצטערת עם זה לא במקום הנכון..... 😁
בעיקרון עד לפני ....חודש בערך החיים שלי היו מושלמם היה חבר מושלם חברות מושלמות קיצור לא היה יכול להיות יותר טוב....ואז רבתי עם חברה שלי.....שלא יודעת ....אפשר להגיד שהיא הייתה אחד מהחברות הכי טובות שלי...אבל ריב רציני!!....בלי קשר במקרה חבר שלי זה בן דוד שלה והם מאוד קרובים ....וקיצור...השלמנו ורבנו עוד פעם..ואין מצב נראה לי שאנחנו הולכות להשלים אפילו שאמרתי לה כבר שאני מצטערת עם אי פעם פגעתי בה.....כי בסוף היום היא ממש חשובה לי...היא הייתה חברה ממש טובה שלי.....ואני מצטערת על זה שרבתי איתה....אבל אין אנחנו כבר לא חברות ....אני לא יודעת מה אני רוצה....כאילו מצד אחד היא מאוד פגעה בי ....אבל מצד שני אני רוצה להשלים איתה כי היא בכל זאת חשובה לי ....חח זה די מפגר שאני חושבת בכלל על האפשרות הזאת שנשלים כי היא לא רוצה....
בקשר לחבר שלי ..אני אוהבת אותו הכי בעולם!! אני מוכנה לעשות הכל בשבילו....אבל בזמן האחרון הוא מתנהג ממש מוזר....הוא מדבר איתי כאילו מכריחים אותו ..הוא בקושי מתקשר..הוא מבריז לי...ואני שאלתי אותו מה קרה ....והוא אומר שזה ממש לא נכון ....אבל ...נגיד לפני כמה ימיים הייתי אמורה לפגוש אותו וברגע האחרון הוא יתקשר עלי ואמר לי שהוא עייף והוא הולך לישון מוקדם אז הוא לא יכול לראות אותי....אז יותר מאוחר התקשרתי עליו ..והוא בכלל יצא עם חברים שלו ...והוא לא מבין מה לא בסדר!?...זה רק אני חושבת שזה לא בסדר!?....אני יודעת שהבעיות שלי מפגרות יחסית לשאר הדברים ...אבל אני מאוד ישמח עם תגיבו כי אני אל יודעת מה לעשות .. תודה 🙄 😁
קודם כל הבעיות שלך והדברים שמציקים לך ומפריעים לך בלב הם לא מפגרים בכלל!
כי אתלא מפגרת!
והבעיות האלו הם רגשות שמכאיבים לך!
ורגשות זה לא דבר מפגר! רגשות זה דבר שיש לכל בנאדם בעולם! כולל אותך!
דבר ראשון אם את באמת מצטערת על דברים שעשית לחברה שלך אז פשוט תתנצלי...אבל הבעיה היא פה..לא רק להבין את הטעויות שלך אלא גם ללמוד מהן ולא לחזור עליהן יותר!
כי לפעמים פוגעים באנשים שאנחנו הכי אוהבים! וקשה לסלוח ולחזור לשגרה כאילו כלום לא היה...אז תשבי תדברי עם חברה שלך ותגידי לה שאת באמת אוהבת אותה מכל הלב..והיא חשובה לך! ואני בטוחה שהיא תסלח לך! כי לא כל אחת מודה בטעויות שלה ומבקשת סליחה! ואת כן מודה..אז היא תשמח ותבין שאת באמת אוהבת אותה!
לגבי החבר שלך....את חייבת לדבר איתו רציני! ולא לוותר לו על זה! אם כל הכבוד לאהבה כלפיו הוא "קצת" מתחמק ו"קצת" מבריז..תגידי לו שלהיות איתך זה זכות ולא חובה...וגם את צריכה להבין שאם הוא ככה מתנהג סימן שמפריע לו משהו ולמרות האהבה שלך אליו בכוח אי אפשר להיות ביחד!
קיצר את צריכה לדעת מה קורה בינכם ולדבר איתו ולהגיד לו וגם לחברה שלך את מה שאת מרגישה באמת!
זה יעזור! אל תשמרי בבטן כי זה רק מחמיר ואת בינתיים אוכלת את עצמך מבפנים!
מקווה שתרגישי טוב ושיהיה לך רק טוב ובהצלחה 😛
-אפרסקסית-
תודה מותק!! 😁 .....בקשר לילדה הזאת כבר ביקשתי סליחה........ובקשר לחבר שלי אני ממש לא יודעת מה לעשות דיברתי איתו על זה והוא אמר שאני מתנהגת מוזר...ושהוא ידבר איתי אחר כך..כל פעם הוא אומר לי שהוא ידבר איתי אחר כך ...כבר כמה אנשים אמרו לי שהו אהולך להפריד ממני לפי איך שהוא מתנהג....ושאני מואלת אותו הוא אומר "מה פתאום!!....אני אוהב אותך הכי בעולם".. אז הוא אוהב אותי או לא!!?....
לדעתי אם הוא אוהב אותך או לא...רק הוא יכול לתת תשובה....
חמודה...אני יודעת בידיוק את מה שאת מרגישהה..
לפני חצי שננה ככה היה לי חבר ובחודש וחצי הראש היה היככ כיףף בעולם
אהבנוו אחד את השניי הכי בעולם תמיד הוא היה באא..מרים טלפוןן וזהה..
אחרי זה...
הכל ניהיה שחור יבש הוא לא היתקשר בכלל...
בקושי ראה אותי ראיתי אותו אולי פעם אחת ביום אהבה..
וההינו 3 חודש...ביחדד..
ובחודש וחצי השני הוא התחיל להיתרחק התחלנו לריבב..
ואני היתי ניכנאתת...ואזז הבנתיי שהוא מיתחמק מימני כי הא כבר לא אוהב אותי כמו פעם..
אולי הוא הכיר מישה י חדשהה..ובסוף הוא ניפרד מימנייי.....ואת אל יודעתת איזה פדעעע הוא השאיר לי אחרי חצי שנה שההיתי פגועע היתאהבתי ואני מואושרת...
את חייבתתת לדבר איתו כשהוא אורמ לך הוא ידבר איתך תגידי לו אני רוצה לדבר איתך עכשיו תיתעקשייייי!!
תעמדי על מה שאת אומרת..
ושלא ידרוך לך ע ל הכבודד!!
אוהבת אותך חיים שליי דברי איתי עםבא לךך..190926664
רונהה...
תודה רונה!..וכל מי שענה לי אתם ממש עזרתם לי חמודות 😁 😁
טוב..לפי התגובה של רומי ניראה לי שאני יודעת מי את..
ואני רוצה להגיד לך מה דעתי..
ממש במיקרה ניראה לי שאני בחברה...וגם את היית חשובה לי...
אבל זה ממש מפגר לבקש סליחה ולא לדעת על מה את לא חושבת?!
ביגלל זה לא הכי קיבלתי את הסליחה שלך...שלא יודעים על מה מבקשים סליחה הטעות תחזור על עצמה גם עם לא תירצי! את חושבת שבזה שאת באה ומבקשת סליחה מאחרים בלי לדעת על מה זה יפתור לך את הבעיות?!..אז את טועה בישביל לבקש סליחה צריך לדעת על מהה ולהיצתער על זה!!..מה שניקרא "סליחה מכל הלב"...ולא סליחה מחפפת כמו שאת ביקשת..את צריכה להבין שהחיים הם לא קלים ושזה עוד יותר פוגע שאת חושבת שאת יכולה לפתור את הבעיות שלך בסליחה שאת אפילו לא יודעת על מה ביקשת אותה!
ובקשר לבן דוד שלי...תיהיה בטוחה שאני אמרתי לו שאני לא מוכנה להיתערב בקשרר שלך ושלו!
אינ מקווה שאנשים אולי יעזרו לי להסביר לך שהחיים ממש לא קלים!
ואי אפשר לבוא ולבקש סליחה על משהו שאת אפילוווו לא יודעת מהו!!..שזה הרבה יותר פוגע..
אז תפסיקי לרחם על עצמך תקומי ותשקמי את עצמך תבעירי לעצמך מה באמת חשוב לך ואיזה טעויות עשית שאת רוצה לתקן!
קודם כל אני ממש לא מרחמת על עצמי!!....דבר שני אני אמרתי לך שאני מבקשת סליחה עם אי פעם פגעתי בך! ככה שאני ודעת טוב מאוד על מה אני מבקשת סליחה..ועל תכניסי לי מילים לפה כי לא אמרתי שאני חושבת שבסליחה אחד זה יפתור את הכל!!!.....אבל לפחות זאת התחלה!!....ואני כן מנסה!! 😊 ...
דרך הגב זה היה סליחה מכל הלב
וואואו..אלין מותק, היא באמת לא אמרה פה כמה דברים שאת אמרת.
ואני במקומך אלין הייתי סולחת לה! אנחנו בני אדם! בני אדם עושים טעויות! למה שתהיו בריב? היא עשתה לך משהו? אז היא טעתה! קורה לכולנו! כל אחד רב עם החברים הכי טובים שלו פולל פעמים! בשביל זה יש את החברים הכי טובים! וכמובן אם אתן חברות מאוד מאוד מאוד טובות ואתן רבות זה מראה על קשר חזק מאוד! כי אין דבר כזה חברות כי טובות שלא רבו! א-י-ן!
ביקשה סליחה? כל הכבוד מצידה! היא רוצה להשלים איתך! את חסרה לה! את חשובה לה! היא אוהבת אותך! את רוצה לייבש מישהו? תייבשי אחרים! לא את החברה הכי טובה שלך!
אפילו אם אתן בריב! זה דבר >מכוער<
תחשבי על זה עוד קצת!!!! אולי עוד הרבה! כי אני במקומך לא הייתי סתם יושבת וכותבת הודעות שחוזרות על עצמן על זה שהיא לא אמרה את הסליחה שלה מהלב והיא מחופפת.. כי מי שבאמת יודעת מאיפה הסליחה באה ..
זאת היא, החברה הכי טובה שלך.
ובקשר לבן דוד ולחבר... אני במקומך.. הייתי משחקת כמוהו! הוא משחק איתי אני אשחק כמוהו! אל תקשרי אליו את תיפגשי איתו! הוא לא רוצה את זה! אל תתני לו אתזה! תפלרטטי עם ידידים אחרים שלך שאת רוצה להיות איתם.. תיפגשי עם החברות האמיתיות שלך.. תצאי לבלות תכירי בנים... אבל כמובן ישלך חבר! אל תשכחי!
אני מסכימה עם התגובה הראשונה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (moraless @ 01/07/2005) וואואו..אלין מותק, היא באמת לא אמרה פה כמה דברים שאת אמרת.
ואני במקומך אלין הייתי סולחת לה! אנחנו בני אדם! בני אדם עושים טעויות! למה שתהיו בריב? היא עשתה לך משהו? אז היא טעתה! קורה לכולנו! כל אחד רב עם החברים הכי טובים שלו פולל פעמים! בשביל זה יש את החברים הכי טובים! וכמובן אם אתן חברות מאוד מאוד מאוד טובות ואתן רבות זה מראה על קשר חזק מאוד! כי אין דבר כזה חברות כי טובות שלא רבו! א-י-ן!
ביקשה סליחה? כל הכבוד מצידה! היא רוצה להשלים איתך! את חסרה לה! את חשובה לה! היא אוהבת אותך! את רוצה לייבש מישהו? תייבשי אחרים! לא את החברה הכי טובה שלך!
אפילו אם אתן בריב! זה דבר >מכוער<
תחשבי על זה עוד קצת!!!! אולי עוד הרבה! כי אני במקומך לא הייתי סתם יושבת וכותבת הודעות שחוזרות על עצמן על זה שהיא לא אמרה את הסליחה שלה מהלב והיא מחופפת.. כי מי שבאמת יודעת מאיפה הסליחה באה ..
זאת היא, החברה הכי טובה שלך.
תודה!!!!.....מותק אני לא יכולה להגיד לך כמה אני מודה לך סוף סוף מישהי שמבינה אותי!!..
QUOTE (moraless @ 01/07/2005) וואואו..אלין מותק, היא באמת לא אמרה פה כמה דברים שאת אמרת.
ואני במקומך אלין הייתי סולחת לה! אנחנו בני אדם! בני אדם עושים טעויות! למה שתהיו בריב? היא עשתה לך משהו? אז היא טעתה! קורה לכולנו! כל אחד רב עם החברים הכי טובים שלו פולל פעמים! בשביל זה יש את החברים הכי טובים! וכמובן אם אתן חברות מאוד מאוד מאוד טובות ואתן רבות זה מראה על קשר חזק מאוד! כי אין דבר כזה חברות כי טובות שלא רבו! א-י-ן!
ביקשה סליחה? כל הכבוד מצידה! היא רוצה להשלים איתך! את חסרה לה! את חשובה לה! היא אוהבת אותך! את רוצה לייבש מישהו? תייבשי אחרים! לא את החברה הכי טובה שלך!
אפילו אם אתן בריב! זה דבר >מכוער<
תחשבי על זה עוד קצת!!!! אולי עוד הרבה! כי אני במקומך לא הייתי סתם יושבת וכותבת הודעות שחוזרות על עצמן על זה שהיא לא אמרה את הסליחה שלה מהלב והיא מחופפת.. כי מי שבאמת יודעת מאיפה הסליחה באה ..
זאת היא, החברה הכי טובה שלך.
אני לא חושבת שיש לך סכות לשפוט אותי ואת מה שרמתי כי את לא יודעת מה קורה ביום יום!!
בקשר למה שאמרת לה מזה לכי תפלרטטי עם בנים אחרים?!...תחשבי על מה שאמרת ועל איך שזה נישמע חוץ מיזה שהיא עושה את זה יפה מאוד!!!..והוא גם ממש לא משחק איתה מישחקים אז לא יכל סוואוו וואט אני מכירה אותו יפה מאוד והוא לא ילד של מישחקים ועם הוא לא היה אוהב אותה או שתיהיה בעיה שאי אפשר לפתור הוא יחתוך את הקשר זה מה שאת רוצה!?...תמשיכי להיתנהג כמו שאת מיתנהגת
עוד משהו היא לא חברה הכי טובה שלי היא חברה שלי!!...וגם אני מאוד לא רציתי לאבד אותה אבל אני גם לא יכולה שכל פעם זה חוזר על אותן טעויות!!..ועם את יודעת על מה ביקשת סליחה אז בואי ותגידי לי?...על מה ביקשת סליחה?...כי פגיעה זה נכון פדעת בי ויכול להיות וסביר להניח שאני גם פגעתי בך...אבל אני מדברת על מעשים! על מה ביקשת סליחה?..
QUOTE (aline_angel @ 01/07/2005) אני לא חושבת שיש לך סכות לשפוט אותי ואת מה שרמתי כי את לא יודעת מה קורה ביום יום!!
בקשר למה שאמרת לה מזה לכי תפלרטטי עם בנים אחרים?!...תחשבי על מה שאמרת ועל איך שזה נישמע חוץ מיזה שהיא עושה את זה יפה מאוד!!!..והוא גם ממש לא משחק איתה מישחקים אז לא יכל סוואוו וואט אני מכירה אותו יפה מאוד והוא לא ילד של מישחקים ועם הוא לא היה אוהב אותה או שתיהיה בעיה שאי אפשר לפתור הוא יחתוך את הקשר זה מה שאת רוצה!?...תמשיכי להיתנהג כמו שאת מיתנהגת
עוד משהו היא לא חברה הכי טובה שלי היא חברה שלי!!...וגם אני מאוד לא רציתי לאבד אותה אבל אני גם לא יכולה שכל פעם זה חוזר על אותן טעויות!!..ועם את יודעת על מה ביקשת סליחה אז בואי ותגידי לי?...על מה ביקשת סליחה?...כי פגיעה זה נכון פדעת בי ויכול להיות וסביר להניח שאני גם פגעתי בך...אבל אני מדברת על מעשים! על מה ביקשת סליחה?..
אני ביקשתי סליחה עם אי פעם פגעתי בך כי אני ממש לא התכוונתי.... 😁
QUOTE (מאוהבת_במותק @ 02/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 01/07/2005) אני לא חושבת שיש לך סכות לשפוט אותי ואת מה שרמתי כי את לא יודעת מה קורה ביום יום!!
בקשר למה שאמרת לה מזה לכי תפלרטטי עם בנים אחרים?!...תחשבי על מה שאמרת ועל איך שזה נישמע חוץ מיזה שהיא עושה את זה יפה מאוד!!!..והוא גם ממש לא משחק איתה מישחקים אז לא יכל סוואוו וואט אני מכירה אותו יפה מאוד והוא לא ילד של מישחקים ועם הוא לא היה אוהב אותה או שתיהיה בעיה שאי אפשר לפתור הוא יחתוך את הקשר זה מה שאת רוצה!?...תמשיכי להיתנהג כמו שאת מיתנהגת
עוד משהו היא לא חברה הכי טובה שלי היא חברה שלי!!...וגם אני מאוד לא רציתי לאבד אותה אבל אני גם לא יכולה שכל פעם זה חוזר על אותן טעויות!!..ועם את יודעת על מה ביקשת סליחה אז בואי ותגידי לי?...על מה ביקשת סליחה?...כי פגיעה זה נכון פדעת בי ויכול להיות וסביר להניח שאני גם פגעתי בך...אבל אני מדברת על מעשים! על מה ביקשת סליחה?..
אני ביקשתי סליחה עם אי פעם פגעתי בך כי אני ממש לא התכוונתי.... 😁
ואני סלחתי לך אבל זה קצת מפריע לי שאת לא יודעת על מה פגעת בי...
ובואי אני יגיד לך פגע בי על זה שאת אומרת שאני מאוהבת בבן דוד שלי!!!
פגע בי על זה ששיקרת לי..
פגע בי הצביעות שלך...
אלה הדברים שמאוד פגעו בי ואני לא רוצה להכניס לפה עכשיו בדיוקק את כל הפרטים על כל אחד מהדברים שפגעו בי כי זה לא לפורום..