מי הבת המושלמת בישבילך מראה חיצוני, לבוש, אופי , היחס שלך כלפיה, היחס שלה כלפייך
תגיבווווווווווווו 😊 😊 😊
תודה מראש אוהבתותכם!! 😁
זה לבנים שאמרו שזאת הפלייה שעשיתי רק סקר לבנות =]
עכשיו יש גם לבנים וראסמי זה די מעניין מה אתם מחפשים בבת אז=>תגיבווו
חסרות שם אופציות :|
חחח איזה חמודדד...אמרתי לחבר שלי: תגיד בת מושלמת בשבילך אז הוא אמר "את".
=]]]
שאלה דיי קשה
אבל התשובה לזה "מישהיא שאת אוהב"
אבל בשבילי זה מישהיא שבכלל מעניין להיות איתה,אתה נהנה להקשיב לה,היא צריכה להיות בן אדם טוב,עם חוש הומור טוב,אתה תוכל למצא בה דברים שהייו חסרים לך בחיים
זהוא לבינתיים 😊
בעיני בת מושלמת זו בת שמשלימה אותך שיודעת איך אתה מרגיש בכל שניה ומרגיש בדיוק אותו דבר
שמתי שכואב לך היא שם בשביל לעודד אותך
ומתי שאתה מאושר אתה מאושר בגללה
היא יודעת מתי אתה חסר , ומתי להיות שם בשבילך היא פשוט נשמה ,
לדעתי הבת המושלמת היא אחת שלא מחפשים פשוט מוצאים אותה ככה ברגע בלי לדעת אפילו ואז לפתע פתאום יודעים שככה זה אמור להיות שנועדתם להיות ביחד
כי אתה לא מפסיק לחשוב עליה , לדבר עליה , מת להיות איתה, מת להרגיש את מה שהיא מרגישה, מוכן לשנות את הכל אם ורק תגיד, מוכן לקום ולעזוב מיד בלי לשאול למה ומדוע למענה,
זה מה שאני מוכן לעשות בשביל הבת ההיא והנה כמה דברים שרשמתי עליה -
הייתי נותן את חיי רק בשביל לשמוע אותה מדברת
הייתי נותן תנשמה עבור כל שניה שהיא נושמת לידי
הייתי נותן תלב בשביל שתרגיש מה שאני מרגיש
הייתי נותן ואני יתן את חיי אם היא רק ותבקש
היא בשבילי מושלמת לא אכפת לי מחיי אכפת לי מחייה
אתן הכל רק למענה
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 27/06/2005) בעיני בת מושלמת זו בת שמשלימה אותך שיודעת איך אתה מרגיש בכל שניה ומרגיש בדיוק אותו דבר
שמתי שכואב לך היא שם בשביל לעודד אותך
ומתי שאתה מאושר אתה מאושר בגללה
היא יודעת מתי אתה חסר , ומתי להיות שם בשבילך היא פשוט נשמה ,
לדעתי הבת המושלמת היא אחת שלא מחפשים פשוט מוצאים אותה ככה ברגע בלי לדעת אפילו ואז לפתע פתאום יודעים שככה זה אמור להיות שנועדתם להיות ביחד
כי אתה לא מפסיק לחשוב עליה , לדבר עליה , מת להיות איתה, מת להרגיש את מה שהיא מרגישה, מוכן לשנות את הכל אם ורק תגיד, מוכן לקום ולעזוב מיד בלי לשאול למה ומדוע למענה,
זה מה שאני מוכן לעשות בשביל הבת ההיא והנה כמה דברים שרשמתי עליה -
הייתי נותן את חיי רק בשביל לשמוע אותה מדברת
הייתי נותן תנשמה עבור כל שניה שהיא נושמת לידי
הייתי נותן תלב בשביל שתרגיש מה שאני מרגיש
הייתי נותן ואני יתן את חיי אם היא רק ותבקש
היא בשבילי מושלמת לא אכפת לי מחיי אכפת לי מחייה
אתן הכל רק למענה
חח חמוד 😊
QUOTE (מזי__ @ 27/06/2005) חסרות שם אופציות :|
חחח איזה חמודדד...אמרתי לחבר שלי: תגיד בת מושלמת בשבילך אז הוא אמר "את".
=]]]
איזה מאמי =]
QUOTE (son_of_rain @ 27/06/2005) שאלה דיי קשה
אבל התשובה לזה "מישהיא שאת אוהב"
אבל בשבילי זה מישהיא שבכלל מעניין להיות איתה,אתה נהנה להקשיב לה,היא צריכה להיות בן אדם טוב,עם חוש הומור טוב,אתה תוכל למצא בה דברים שהייו חסרים לך בחיים
זהוא לבינתיים 😊
מקווה שתימצא אותה =]
QUOTE (aline_angel @ 29/06/2005) QUOTE (son_of_rain @ 27/06/2005) שאלה דיי קשה
אבל התשובה לזה "מישהיא שאת אוהב"
אבל בשבילי זה מישהיא שבכלל מעניין להיות איתה,אתה נהנה להקשיב לה,היא צריכה להיות בן אדם טוב,עם חוש הומור טוב,אתה תוכל למצא בה דברים שהייו חסרים לך בחיים
זהוא לבינתיים 😊
מקווה שתימצא אותה =]
מצאתי אותה
אבל היא לא רוצה להיות אפילו בקשר איתי
QUOTE (son_of_rain @ 29/06/2005) QUOTE (aline_angel @ 29/06/2005) QUOTE (son_of_rain @ 27/06/2005) שאלה דיי קשה
אבל התשובה לזה "מישהיא שאת אוהב"
אבל בשבילי זה מישהיא שבכלל מעניין להיות איתה,אתה נהנה להקשיב לה,היא צריכה להיות בן אדם טוב,עם חוש הומור טוב,אתה תוכל למצא בה דברים שהייו חסרים לך בחיים
זהוא לבינתיים 😊
מקווה שתימצא אותה =]
מצאתי אותה
אבל היא לא רוצה להיות אפילו בקשר איתי
למה רבתם ?..פגעת בה בלי לכוונה?...מה קרה?..=/
QUOTE (aline_angel @ 29/06/2005) QUOTE (son_of_rain @ 29/06/2005) QUOTE (aline_angel @ 29/06/2005) QUOTE (son_of_rain @ 27/06/2005) שאלה דיי קשה
אבל התשובה לזה "מישהיא שאת אוהב"
אבל בשבילי זה מישהיא שבכלל מעניין להיות איתה,אתה נהנה להקשיב לה,היא צריכה להיות בן אדם טוב,עם חוש הומור טוב,אתה תוכל למצא בה דברים שהייו חסרים לך בחיים
זהוא לבינתיים 😊
מקווה שתימצא אותה =]
מצאתי אותה
אבל היא לא רוצה להיות אפילו בקשר איתי
למה רבתם ?..פגעת בה בלי לכוונה?...מה קרה?..=/
לא יודע
נראה לי חבר שלה נגד
אבל היא לא הסבירה לי שום דבר
אהבתי תתשובות=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
אמאאא נשבעת לך שריגשת אותי עם מה שכתבת
מגיעה לך אהבה הכי טובה שיש
ואתה תראה שהיא תגיע נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*