מכירים את האנשים האלה שתמיד מחכים לכולם שיגידו להם מה לעשות..
לא לוקחים ממש יוזמה.. [אני לא מאלה]
נגיד אני מכירה מישהו שאומר שהוא רוצה לעשות משהו אבל הוא לא פועל כדי לעשות את הדבר שהוא רוצה.
ודיברתי כמה פעמים על זה איתו.. והבנאדם מודע לבעיה שלו אבל לא עושה כלום כדי לשנות את זה..
עכשיו השאלה שאני שואלת זה איך אפשר לשנות את זה בבנאדם? איך אפשר לשכנע אותו לקחת יוזמה?
אשמח לתגובות... 😊
לודה היקרה ,
דבר ראשון וחשוב זה עניין של אופי לדוגמא מישהי שמנה שלא רוצה להרזות כמה שלא יגידו לה וידברו איתה
עד שהיא עצמה לא תחליט זה לא עקרה.. זאת אומרת המעשה צריך להעשות על ידה!
דבר שני יש אנשים שמאוד קרובים אלינו כמו חברים טובים, משפחה וחבר שהם יותר משפיעים עלינו מאחרים..הם יכולים לגרום לשינוי הזה..
תני לזמן לעשות את שלו בסופו של דבר כולם לומדים גם אם זה בדרך הקשה.. אוהבת המון
מורן! 😉
מסכים הבן אדם עצמן צריך להבין שהוא חייב לעשות את זה
מסכימה, האדם צריך להגיע למסקנה עם עצמו שהוא צריך להשתנות..
את יכולה לעזור רק בכך שתראי לו את המידות החיוביות בלקחת יוזמה...
אם את צריכה עוד עזרה רק תכתבי =]
באמת.. בן אדם יתפוס יוזמה וירצה לשנות משהו בחיים שלו.. כאשר הוא רואה שהחיים האלה לא מספקים אותו..
את יכולה כמובן לעודד אותו, לנסות לדחוף אותו באמת לדבר הכי נכון לעשות..
אבל אין הבטחה שזה באמת יקרה..
הוא צריך לקחת את זה על עצמו אך ורק בגלל הרצון שלו...
שמעי לודה לדעתי זה יבוא לו עם הזמן......לא צריך להלחיץ אותו בקשר לזה
לא צריך להגיד לו...זה יבוא לו והוא עוד יעשה את זה ויקח יוזמה לכל דבר!!!!
זה מאוד מאוד תלוי באיזה מקרה
אני למשל מאלה שכן לוקחים יוזמה נגיד בבעיות בבצפר שצריך ללכת להנהלה
כל האחרים לא ממש מתלהבים מזה ובדר"כ אני מוצאת את עצמי לבד מול המנהלת
זה כי אנשים מפחדים גם לקחת קצת יוזמה ולעמוד מאחורי הדברים שלהם
אבל נגיד בעינייני אהבה אני לא מסוגלת לקחת יוזמה על כלום
וזה לא כי אני לא רוצה או לא החלטתי שאני צריכה או מה שאמרתם פה
אני פשוט לא מסוגלת
אני מצטרפת לתגובה הראשונה
של מורנו'ש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל הוא מודע שיש בעיה... רוצה להשתנות..
אבל לא עושה כלום כדי להשתנות... =\
אולי עוד לא הגיע זמנו... אולי הוא מפחד ממשהו
לכי תדעי
יכולות להיות אלף ואחת סיבות
אני פשוט לא מבינה את זה..
לא טוב לו, הוא לא מרוצה, הוא מודע לבעיה, אבל לא עושה כלום כדי להשתנות !
הי לדעתי אי אפשר להחליט במקום אנשים אחרים אם הוא לא רוצה להשתנות למרות שהוא מודע לבעיה זו בעיה שלו, בסך הכל.. את יכולה לנסות לדחוף אותו לקראת השינוי לתת לו עצות וכדומה אבל חוץ מזה אסור - לא ממש אפשר גם להכריח אותו לכך כי אחר כך השינוי לא יהיה אמיתי
חחח לא, אני לא מנסה להכריח אותו 😁
זה בלתי אפשרי..😊
אבל איך אפשר לעזור? ז"א אם אני מדברת איתו אז הוא מקשיב לי ולעצות שלי וזה נראה כאילו אני עוזרת לו, אבל לא יודעת הוא פשוט לא מיישם.. הוא שוכח מזה..
לא אכפת לו בדקה ההיא, אכפת לו לאחר מעשה..
אהה לא יודע מה להגיד לך זה נשמע בעיה כזו קשה ורק אם הייתי במצב הזה הייתי יכול להגיד לך..
ניראה לי פשוט תוותרי אם את רואה שזה לא עוזר כי לפעמים צריך לדעת גם לוותר לדעת שלא תמיד הכל יכול להצליח, ויכולהיות עצם הוויתור זו סוג של הצלחה
יש משהו במה שאתה אומר..
אבל.. לא יודעת.. קשה לוותר.. 😊