QUOTE (moranoosit @ 22/06/2005) לודה היקרה ,
דבר ראשון וחשוב זה עניין של אופי לדוגמא מישהי שמנה שלא רוצה להרזות כמה שלא יגידו לה וידברו איתה
עד שהיא עצמה לא תחליט זה לא עקרה.. זאת אומרת המעשה צריך להעשות על ידה!
דבר שני יש אנשים שמאוד קרובים אלינו כמו חברים טובים, משפחה וחבר שהם יותר משפיעים עלינו מאחרים..הם יכולים לגרום לשינוי הזה..
תני לזמן לעשות את שלו בסופו של דבר כולם לומדים גם אם זה בדרך הקשה.. אוהבת המון
מורן! 😉
לקחת לי תמילים חח מואה!
אני חושבת בדיוק כמוהההה





