חח אני יודע תמיד זה קשה
אבל לפעמים זה הדבר הכי נכון לעשות..
והכי כדאי
תראי, בכ"ז יש לי עצה שיש מצב שתוכל לעזור לך קצת..
אבל זה תלוי אם את נמצאת איתו הרבה?
אם כן-או אם יש הזדמנות...כשאת רואה שיש בסיטואציה מסויימת אפשרות ליזום תעזרי לו, תגידי לו לדבר, תגידי לו שאח"כ הוא יתחרט שהוא לא דיבר..וכל מיני שכנועים בסגנון..
=]
לא, לא... אנחנו לא זוג... חחחח...
ידיד טוב.. 😊 פעם בעבר היינו זוג.. 😊
חחח סבבי אז פשוט וותרי זה לא נורא..
כן נורא.. כי קודם כל קשה לי לוותר חחח...
ושנית אני רוצה לעזור לו... 😊
אף אחד לא אמר שהחיים הם פריים או שהם שהם קלים אבל עדיין צריך לעבור אותם
כן, אני יודעת..
אבל אפשר לעבור אותם בחיים טובים ומאושרים ואפשר לעבור אותם בחיים קשים ועם הרבה פיספוסים ולצאת עם הרגשה של החמצה..
והאמת זה מה שיקרה לו כנראה בחיים.. רק הרגשה של פיספוס...
ואם אני יכולה איכשהו לעזור שזה לא יקרה לו, לא עדיף לנסות?
אני חושב שאת לא יכולה לעשות כלום חוץ מלהמשיך ולנגו לו עם זה..
חוץ מזה זה כבר בחירה שלו מה לעשות אני גם הייתי בנאדם כמוהו עד שתפסתי את עצמי בידיים..ווזה עזר.. לא משנה כמה אנשים אמרו לי דיברו איתי על זה בסוף זו היתה רק החלטה שלי..
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 22/06/2005)
אבל איך אפשר לעזור? ז"א אם אני מדברת איתו אז הוא מקשיב לי ולעצות שלי וזה נראה כאילו אני עוזרת לו, אבל לא יודעת הוא פשוט לא מיישם.. הוא שוכח מזה..
לא אכפת לו בדקה ההיא, אכפת לו לאחר מעשה..
לודה אחותי היקרה..
אנשים בדרך כלל חושבים לאחר מעשה ולומדים מהטעות.. את עושה עבודה מעולה..
את מזהירה אותו מדברת איתו..תומכת ועוזרת וזה סה"כ התפקיד שלך בתור חברה טובה..
אדם חייב להבין שהוא צריך לשנות את המעשה שלו לבד.. ורק אז הוא יתחיל להשתנות..
המון המון בהצלחה..
אוהבת המון,
מורן! 😉
מסכים איתך מומחית בכל מילה
אבל העניין באדם הישראלי שהוא טיפש קצת והוא טועה לפעמים והוא משלם על זה גם אבל אחר כך הוא מסיק מסקנות
זה גם נכון כמו שאומרים..:"כל עקבה לטובה"
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 22/06/2005) אני פשוט לא מבינה את זה..
לא טוב לו, הוא לא מרוצה, הוא מודע לבעיה, אבל לא עושה כלום כדי להשתנות !
תשמעי לודה..
זה באמת יפה מאוד שאת רוצה שיהיו לו חיים יותר טובים.. והכל..
אני לגמרי מבינה ואפילו אני חושבת שזה יפה מאוד מצידך כך לעזור..
דבר הדבר הראשון שצריך זה שהוא יתחיל לעזור לעצמו..
אבל אם הוא לא רוצה.. זה כבר בעיה שלו !!!... מי שלא רוצה לשנות את חיו.. שלא ישנה את חיו .. משוואה פשוטה
אני חושבת שאת יכולה להמשיך ולנגן לו על הנשמה .."תשתנה.. תשתנה.." זה לא יעזור.. כי אם הוא לא יעשה משהו.. אין דבר שאת יכולה..
ואני בטוחה שאותו בחור שמדברים עליו הוא ילד גדול כבר ומודע לחיו ... זה כבר רק בעיה שלו.. עשית מה שיכולת..
QUOTE (love-to-love @ 23/06/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 22/06/2005) אני פשוט לא מבינה את זה..
לא טוב לו, הוא לא מרוצה, הוא מודע לבעיה, אבל לא עושה כלום כדי להשתנות !
תשמעי לודה..
זה באמת יפה מאוד שאת רוצה שיהיו לו חיים יותר טובים.. והכל..
אני לגמרי מבינה ואפילו אני חושבת שזה יפה מאוד מצידך כך לעזור..
דבר הדבר הראשון שצריך זה שהוא יתחיל לעזור לעצמו..
אבל אם הוא לא רוצה.. זה כבר בעיה שלו !!!... מי שלא רוצה לשנות את חיו.. שלא ישנה את חיו .. משוואה פשוטה
אני חושבת שאת יכולה להמשיך ולנגן לו על הנשמה .."תשתנה.. תשתנה.." זה לא יעזור.. כי אם הוא לא יעשה משהו.. אין דבר שאת יכולה..
ואני בטוחה שאותו בחור שמדברים עליו הוא ילד גדול כבר ומודע לחיו ... זה כבר רק בעיה שלו.. עשית מה שיכולת..
ומה אם רוצים להשתנות אבל לא יודעים איך לעשות זאת?