אז זה כבר בעיה אחרת
אבל לומדים את זה תוך כדאי החיים זה כמו נישואים או הורות
אף פעם אי אפשר לדעת איך זה יהיה
לכן חייבים לנסות את זה ואז תוך כדאי ללמוד כי כל בנאדם זה משהו אחרת
מערכת יחסים שונה
לכן לא תמיד כדאי לקבל את העצה של האחר
כי לא תמיד היא יכולה להתאים לך..
כל בנאדם צריך להתאים את עצמו לפי ראות עיניו לפי הרגשות למצב שהוא חיי
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 23/06/2005) QUOTE (love-to-love @ 23/06/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 22/06/2005) אני פשוט לא מבינה את זה..
לא טוב לו, הוא לא מרוצה, הוא מודע לבעיה, אבל לא עושה כלום כדי להשתנות !
תשמעי לודה..
זה באמת יפה מאוד שאת רוצה שיהיו לו חיים יותר טובים.. והכל..
אני לגמרי מבינה ואפילו אני חושבת שזה יפה מאוד מצידך כך לעזור..
דבר הדבר הראשון שצריך זה שהוא יתחיל לעזור לעצמו..
אבל אם הוא לא רוצה.. זה כבר בעיה שלו !!!... מי שלא רוצה לשנות את חיו.. שלא ישנה את חיו .. משוואה פשוטה
אני חושבת שאת יכולה להמשיך ולנגן לו על הנשמה .."תשתנה.. תשתנה.." זה לא יעזור.. כי אם הוא לא יעשה משהו.. אין דבר שאת יכולה..
ואני בטוחה שאותו בחור שמדברים עליו הוא ילד גדול כבר ומודע לחיו ... זה כבר רק בעיה שלו.. עשית מה שיכולת..
ומה אם רוצים להשתנות אבל לא יודעים איך לעשות זאת?
שמעת על הדבר הזה - אין דבר העומד בפניי הרצון ?!
סיבר להניח שאולי הוא לא הכי הכי רוצה..
כי אם הוא באמת היה רוצה להשתנות.. את לא הית רומשת את ההודעה הזו.. :/
שוב אני מייעצת לך..
תני לו להסתדר לבד.. את עשית את שלך..
בסדר, אבל לא קשור לזה ספציפי.
באמת יש מצבים שרוצים להשתנות אבל לא יודעים מה לעושת כדי לגרום את השינוי..
מה, לא קרה לך?
תנסי לעזור לו פשוט...אם את רואה מצב שיש הזדמנות ליזום..תני לו "פוש" קטן...
וזהו...ואם לא אז דברי איתו ותגידי לו ש-ו-ב שהוא מתחרט אחרי שהוא לא עושה כלום ושכדאי לו לנסות ליזום..
=]
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 23/06/2005) בסדר, אבל לא קשור לזה ספציפי.
באמת יש מצבים שרוצים להשתנות אבל לא יודעים מה לעושת כדי לגרום את השינוי..
מה, לא קרה לך?
קרה.. אבל אז ..באמת באמת... אני מקשיבה לעצמי.. ומבינה שאני לא רוצה מספיק... כי אחרת הכל היה שונה !
צריך רצון !!... ויכולת.. ויכולת אני חושבת שיש לו
בנאדם לא באמת מודע לבעיה שלו אם הוא לא עושה שום דבר כדי לפתור אותה.. אולי פשוט צריך לעבזוב אותו עד שיהיה לו פיצוץ שייפתח לו תעיניים...
לא נכון, בזה את טועה.
שמעת על דבר כזה כוחו של הרגל?
הרגלים זה דבר שקשה מאד להיפטר מהם.
אתה רגיל לחיות את החיים של בצורה מסויימת... ואז פתאום אתה קולט שזה לא טוב ככה לחיות..
אבל איך לעזאזל לשנות את זה?
אתה רגיל לככה..
שינוי זה דבר מאד מפחיד..
צודקת מסכים איתך בהחלט שינויים מפחידים..
חברה שלי לא היתה לוקחת יוזמה כי היא ביישנית וגם אני ביישנית אבל אני הבנתי שבשביל להשיג משהו בחיים שלי אני צריכה להגיד את מה שאני חושבת ולדבר עם אנשים.
וחברה שלי היא אחת שנדלקת מהר יחסית על בנים אבל סתם כזה לא רציני.
יום אחד יצאתי עם חברה שלי לעיר והיא ראתה מישהו חמוד בעיניה.
שיכנעתי אותה במשך שעתיים וחצי ללכת אליו ולדבר איתו.
היא שיגעההההה אותי אפילו התחלנו לריב כי הרגשתי שאני נותנת מעצמי הרבה והיא אפילו לא מנסה....
וידעתי שברגע שהיא תתחיל איתו היא תשתנה...
בסוף בסוף היא ביקשה ממנו את המספר טלפון שלו הוא אפילו שמח.
והיא לא רוצה לשמור איתו על קשר בכלל כי היא השיגה את מה שהיא רצתה, ביטחון, ישירות ויוזמה.
ומאז היא כל הזמן מודה לי.
=)
חחחח סבבה
זה גם קורה לאנשים..
אבל תראו...אפילו אם יש הרגל אז יש באדם כוח לשנות אותו...
קחו דוג' אנשים מלאים (בלי לפגוע באף אחד פה!) הם "רגילים" לאכול ובזמן דייאטה כוח הרצון גובר.
פשוט לפעמים צריך חיזוקים ודבירם כאלה.
=]
את ממש טועה, אנשים מלאים כשאר הם מתחילים דיאטה הם בדר"כ זונחים אותה.
נגיד אמא שלי אז בסופו של דבר למה היא רזתה, כי הרופאים אמרו לה.
רוב האנשים המלאים מתחילים דיאטה וזונחים, אין להם כח רצון.
זה ממש קשה להתחיל דיאטה והלתמיד בה כי האנשים המלאים בדר"כ צריכים להוריד הרבה וזה המון זמן וצריך להתמיד..
שוב.. כוחו של הרגל..
יש גם יוצאי מהכלל זה ברור..
תריא זה נכון..גם אמא שלי התחילה מלא..וזנחה תמיד.
אבל אבא שלי לדוג' הוריד 10 קילו (ברוך השם) ושומר על זה כבר שנתיים...
זה תלוי בכוח הרצון ובסביבה..
=]