וואי זה ממש עצוב...=\...
אני בכיתי ממש הרבה,כמו שלא בכיתי אף פעם!
כל מה שכתוב פה מילה ומילה נכונה!
תודה מאמי שהבאת לנו את זה,
אוהבת,
חן.
😢 😢 😢 אני כבר קראתי את זה וזאת הפעם השנייה שאני קוראת
וכל פעם התרגשתי מחדש..
באמת בזכות המכתבים האלה התחלתי להתייחס לאחותי יותר יפה והכל..
ויש שיפור..
אני מציעה שכווולם יקראו את זה..=[[
אוהבת,
מרינוש..
פעם ראשונה שאני קוראת את זה וזה כל כך עצוב!!!
אני מקווה שעכשיו אני ייקח את החיים שלי יותר ברצינות
קדייי תודה שהבאת את זה!!!!
באמת קדיי שכחתי להגיד לך תודה..אז תודה..
ואני מקווה שמי שיקרא את זה לא יחושב יותר על התאבדות..
תודה מואהה!!
בחיים שלי לא קראתי סיפור שככה עשה לי צמרמורת יש לי דמעות בעיניים... יואו זה ממש מרגש ועצוב בטירוף...דוד שלי (36) נפטר לפני שבועיים בערך מסרטן...אני מבינה את החבר כל כך שבא לבכות
=[
רומי..את גרה ביהוד בובה??
וסליחה על מעבר הנושאים החד....
יש לי חברה שחולה זהה ואני כל כך מפחד שהיא תמותת!!!
בסררטןן היא כל החיים שלההההה נילחמה בזה וזה חזר להה.
עכשיו שלחתי לה הודעהה שאני אוהבת אותהה הכי בעולם ושהיא האדם הכי יקר לי
ואני בוכה עכשיו מה זה בוכה מזילה דמעותת!!!
אני לא ממאמינהה שזה ל כך שינה אותיי.!!!
אוהבת אותך..אונה!
כן עכשיו גם אני קראתי את הכל.. ואני מודה הייתי חייבת לקחת נשימה עמוקה עמוקה כשסיימתי.
בחיים שלי לא הרגשתי כלכך טיפשה. ות'אמת אני לא מאמינה שאני הולכת עכשיו לכתוב דבר שלא סיפרתי
אפילו למשפחתי. ממש לא מזמן אני.. בכבודי ובעצמי.. ילדה רק בת 13 ניסיתי להתאבד בעזרת
בליעת כדורים. אבל רק אם הייתי לוקחת עוד כדור אחד.. אחד קטן בלבד.. הייתי מתה.
עכשיו אני מבינה.. שכמה שקשה.. וכמה שהחיים הם לא מה שציפיתי להם כשהייתי ילדה קטנה בת 7.
מאותו יום שניסיתי לעשות את אותה השטות הזו.. רציתי רק למחוק את זה.
ועכשיו החלטתי שלא. החלטתי שאני לא אמורה למחוק את אותו יום.
ואני לא מתביישת להודות בזה שניסיתי למות. כי עכשיו הבנתי שזה רק נתן לי ניסיון חיים,
ורק גרם לי להבין שהחיים הם מתנה!!!
ואני יותר לעולםםםםםםםםם לא ינסה לעשות כזאת שטות.!!!
פיווווו הוצאתי את זהה.. 😁
בקשר למכתבים... אני לפני חודש וקצת איבדתי את הסבתא שלי.. הסבתא הכ"כ אהובה שלי,הסבתא עם החיוך הרחב שנתנה לכולם אהבה, שידעה לפנק,לרגש,לעזור,לתמוך ופשוט.. להיות שם כשצריך... סבתא שלי נפטרה מאלצהיימר והסיפור הזה של ערן ואודי פשוט היכה בי ודחף אותי לאותו מוצאי שבת,לאותו טלפון שהודיעו לאמא שלי שסבתא נפטרה . ממש פה הייתי כשהטלפון צלצל,ליד המחשב כששמעתי לראשונה את אמא שלי ,האמא החזקה שלי,החכמה והיפה שלי... בוכהה!
אני לא יכול להחזיק עוד מעמד... חודש כמעט חודשיים אני מחזיק את זה בפנים,אבל.. די! אני כבר לא יכול.. לא פעם ולא פעמיים עברה במוחי המחשבה שהמוות כ"כ קרוב.. כ"כ קרוב אבל בכל זאת כ"כ רחוק... ניסיתי כמה פעמים לקלף את המחשבות האלו מהמוח וזה לא עוזר... אלה שמכירים אותי ויש באתר הזה כמה כאלו מכירים אותי בתור הליצן,המצחיק אבל עמוק בפנים אני ריק... פשוט... ריק! המכתב הזה גרם לי להבין שבשביל סבתא שלי אני צריך להמשיך ולחיות בגאווה ולדעת שלי הייתה את הסבתא הכי טובה בעולם!!!!!
טוב אני לא יכול עוד כבר...
😢
יעואו חמודים שלי אני אוהבת אותכם תיהיו חזקים !!!
oshri_Ok , אני כולכך מבינה אותךך =[[ חלמתי חלום שאמא שלי ניפטרה...
אני עידין לא יכולה להסביר ת'הרגשה הזאת של כיאלו
" מהההההההההההההההההההההההההההההההההה.!??!?! "
ותגעגועים לחיבוקים ולנשיקות ולמגע הרך והנעיםם.. ואז להיתאבל כול החיים שרק עם היתה היזדמנות להיפרד...
איזה חלוםם אמאלה.. אתה לא מבין כמה אני מבינה אותך 😢
תיהיה חזק מאמיי... עוד יהיה טוב אני מבטיחה לך! כניראה שהיא סימה ת'משימה שלה בגילגיול הזה
ועברה לגילגול הבאה.... היא עדיין בעולם הנפש שלה! היא איתך! היא שומרת עלייך רק בגוף אחר!
היא רואה אותך ומיסתכלת עלייך עכשיו הוכל יהיה בסדר =] תן חיוך בישיבלי =]
תודה נשמה... אבל אנ'לא כ"כ מאמין בחים שאחרי המוות...
הגוף שלה טמון מטר ועשרים בתוך האדמה והנשמה שלה.... הנשמה הטובה שלה.. כנראה בגן עדן!
אני משתדל לחייך בשבילי ובמיוחד בשבילך אבל... זה לא תמיד כ"כ קל...
😢 אוייי זה עשה לי צמרמורת...
עצוב