פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי ותיראו איך החיים שלכם מישתנים בשניה...

ותיראו איך החיים שלכם מישתנים בשניה

✍️ קדייי 📅 21/06/2005 03:49 👁️ 1,719 צפיות 💬 80 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 6
וואי זה ממש עצוב...=\...
אני בכיתי ממש הרבה,כמו שלא בכיתי אף פעם!
כל מה שכתוב פה מילה ומילה נכונה!

תודה מאמי שהבאת לנו את זה,
אוהבת,
חן.
😢 😢 😢 אני כבר קראתי את זה וזאת הפעם השנייה שאני קוראת
וכל פעם התרגשתי מחדש..
באמת בזכות המכתבים האלה התחלתי להתייחס לאחותי יותר יפה והכל..
ויש שיפור..
אני מציעה שכווולם יקראו את זה..=[[

אוהבת,
מרינוש..
פעם ראשונה שאני קוראת את זה וזה כל כך עצוב!!!
אני מקווה שעכשיו אני ייקח את החיים שלי יותר ברצינות
קדייי תודה שהבאת את זה!!!!
באמת קדיי שכחתי להגיד לך תודה..אז תודה..
ואני מקווה שמי שיקרא את זה לא יחושב יותר על התאבדות..
תודה מואהה!!
בחיים שלי לא קראתי סיפור שככה עשה לי צמרמורת יש לי דמעות בעיניים... יואו זה ממש מרגש ועצוב בטירוף...דוד שלי (36) נפטר לפני שבועיים בערך מסרטן...אני מבינה את החבר כל כך שבא לבכות
=[

רומי..את גרה ביהוד בובה??
וסליחה על מעבר הנושאים החד....
מכירה את זה!
תפנימו!
יש לי חברה שחולה זהה ואני כל כך מפחד שהיא תמותת!!!
בסררטןן היא כל החיים שלההההה נילחמה בזה וזה חזר להה.
עכשיו שלחתי לה הודעהה שאני אוהבת אותהה הכי בעולם ושהיא האדם הכי יקר לי
ואני בוכה עכשיו מה זה בוכה מזילה דמעותת!!!
אני לא ממאמינהה שזה ל כך שינה אותיי.!!!

אוהבת אותך..אונה!
אלווווווהייםםםםםםם😢(((((
כן עכשיו גם אני קראתי את הכל.. ואני מודה הייתי חייבת לקחת נשימה עמוקה עמוקה כשסיימתי.
בחיים שלי לא הרגשתי כלכך טיפשה. ות'אמת אני לא מאמינה שאני הולכת עכשיו לכתוב דבר שלא סיפרתי
אפילו למשפחתי. ממש לא מזמן אני.. בכבודי ובעצמי.. ילדה רק בת 13 ניסיתי להתאבד בעזרת
בליעת כדורים. אבל רק אם הייתי לוקחת עוד כדור אחד.. אחד קטן בלבד.. הייתי מתה.
עכשיו אני מבינה.. שכמה שקשה.. וכמה שהחיים הם לא מה שציפיתי להם כשהייתי ילדה קטנה בת 7.
מאותו יום שניסיתי לעשות את אותה השטות הזו.. רציתי רק למחוק את זה.
ועכשיו החלטתי שלא. החלטתי שאני לא אמורה למחוק את אותו יום.
ואני לא מתביישת להודות בזה שניסיתי למות. כי עכשיו הבנתי שזה רק נתן לי ניסיון חיים,
ורק גרם לי להבין שהחיים הם מתנה!!!
ואני יותר לעולםםםםםםםםם לא ינסה לעשות כזאת שטות.!!!
פיווווו הוצאתי את זהה..
😁
בקשר למכתבים... אני לפני חודש וקצת איבדתי את הסבתא שלי.. הסבתא הכ"כ אהובה שלי,הסבתא עם החיוך הרחב שנתנה לכולם אהבה, שידעה לפנק,לרגש,לעזור,לתמוך ופשוט.. להיות שם כשצריך... סבתא שלי נפטרה מאלצהיימר והסיפור הזה של ערן ואודי פשוט היכה בי ודחף אותי לאותו מוצאי שבת,לאותו טלפון שהודיעו לאמא שלי שסבתא נפטרה . ממש פה הייתי כשהטלפון צלצל,ליד המחשב כששמעתי לראשונה את אמא שלי ,האמא החזקה שלי,החכמה והיפה שלי... בוכהה!

אני לא יכול להחזיק עוד מעמד... חודש כמעט חודשיים אני מחזיק את זה בפנים,אבל.. די! אני כבר לא יכול.. לא פעם ולא פעמיים עברה במוחי המחשבה שהמוות כ"כ קרוב.. כ"כ קרוב אבל בכל זאת כ"כ רחוק... ניסיתי כמה פעמים לקלף את המחשבות האלו מהמוח וזה לא עוזר... אלה שמכירים אותי ויש באתר הזה כמה כאלו מכירים אותי בתור הליצן,המצחיק אבל עמוק בפנים אני ריק... פשוט... ריק! המכתב הזה גרם לי להבין שבשביל סבתא שלי אני צריך להמשיך ולחיות בגאווה ולדעת שלי הייתה את הסבתא הכי טובה בעולם!!!!!

טוב אני לא יכול עוד כבר...


😢
יעואו חמודים שלי אני אוהבת אותכם תיהיו חזקים !!!

oshri_Ok , אני כולכך מבינה אותךך =[[ חלמתי חלום שאמא שלי ניפטרה...
אני עידין לא יכולה להסביר ת'הרגשה הזאת של כיאלו
" מהההההההההההההההההההההההההההההההההה.!??!?! "
ותגעגועים לחיבוקים ולנשיקות ולמגע הרך והנעיםם.. ואז להיתאבל כול החיים שרק עם היתה היזדמנות להיפרד...
איזה חלוםם אמאלה.. אתה לא מבין כמה אני מבינה אותך 😢
תיהיה חזק מאמיי... עוד יהיה טוב אני מבטיחה לך! כניראה שהיא סימה ת'משימה שלה בגילגיול הזה
ועברה לגילגול הבאה.... היא עדיין בעולם הנפש שלה! היא איתך! היא שומרת עלייך רק בגוף אחר!
היא רואה אותך ומיסתכלת עלייך עכשיו הוכל יהיה בסדר =] תן חיוך בישיבלי =]
תודה נשמה... אבל אנ'לא כ"כ מאמין בחים שאחרי המוות...
הגוף שלה טמון מטר ועשרים בתוך האדמה והנשמה שלה.... הנשמה הטובה שלה.. כנראה בגן עדן!

אני משתדל לחייך בשבילי ובמיוחד בשבילך אבל... זה לא תמיד כ"כ קל...
😢 אוייי זה עשה לי צמרמורת...
עצוב

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך