זה הסיפור הכי עצוב ששמעתי מימיי! כמה בכיתי.. באמת אבל באמת רק עכשיו אני מבינה את משמעות החיים! אבל גמני חושבת על על הדברים שאודי אמר ...
ואני מקווה שזה יעזור לי בכל מיני מובנים..
שרק אני מבינה את עצמי ...
oshri_Ok ,
אוווו מאמייי... אולי הגוף שם באדמה אבל הנשמה שלה איתך תמיד תזכור את זה מאמי!!!!!
אוי מזי שלחה לי את , עכשיו אני מבין מאיפה..
בראסמי נראה לי זה הדבר היחיד שקראתי בחיים שלי ועשה לי משו
זה מן סטירה למציאות ולצורת המחשבה , למרות שלי זה לא שינה את ההתנהגות אולי קצת את המחשבה , אני מכיר מישי שזה שינה אצלה משו לטובה 😊
חחחחחח שמרתי שבת אחת ופרשתי חה חה 😛 אני סתומה ברמות רציניותת..חחחחח
אחח אלוהיםםם
כול דמעותתת
דוד שלי חולה סרטן וזה כל כך מפחיד אותייי!!!!
תיקחו את זה לליבכם...
אני כבר קלחתי ממזמן..מהחיים הפרטיים שלי..עם דוד שלי😢
QUOTE (קדייי @ 11/07/2005) oshri_Ok ,
אוווו מאמייי... אולי הגוף שם באדמה אבל הנשמה שלה איתך תמיד תזכור את זה מאמי!!!!!
כן... משתדל לחשוב ככה אבל... לא תממיד זה אפשרי וכ"כ קל..
😢
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 21/06/2005) ואיייייי
זה כל כך עצובב =[[
עכשיו קראתי את זה..
ולמדתי להעריך את החיים שלי קצת..
אני יודעת שאם יקרה לי דבר דומה לשל אודי וערן אני ידע להעריך יותר את החיים......
תודה שהבאת לנו את המכתב..😊
ואנשים..==>>רק כשמאבדים משהו מבינים כמה הוא יקר לנו!!
תחיו את החייםם!
חיים רק פעםםם -1-!!
אוהבתת מלאא,
בתאלוששש=]]
נכון...
אין לי מילים =(
מה שנכתב זה מכתב שבאמת משנה ת'חשיבת חיים..במיוחד את שלייי..
תודה שהבאת לנו את זה! זה ממש עזר!
וואיי אני מכירה את זה מלפני איזה חצי שנה, אני זוכרת שישבתי מול המחשב ואמרתי נו גם ככה משעמם ניקרא את החרא הזה.. את רואים אותי מול המסך כולי עם דמעות כמה שזה נשמע דפוק המכתב הזה שינה לי את החיים !! כל כך עצוב 😢
תנצלו כל דקה בחיים !!!!!!!!!!!!!
אהלן אחותי..אהבתי מאוד!!
אבל יש לי הערה קטנטנה אני מבקשת לשמור את חוקי הפורום..
הודעות כמו "כנסו" דחוף " וכו'.. אסורות!!!
תקראו את חוקי הפורום!
http://www.lovesite.co.il//modules.php?nam...ums&act=SR&f=20
תרענננו את הזיכרון.. חץ מזה אהבתי מאוד..
תודה רבה מורן!
את רצינית??...מה כאילו בכותרת של האשכול אסור לכתוב כנסו זה דחוף??..אופס...חחח... 😁 בקשר לסיפור... אני רוצה להגיד לך..וזה התגובה השנייה שלי.. שהסיפור הזה לא מפסיק להדהד לי בראש..הוא פשוט כל כך נכון ואני יודעת להיות במקום של החבר... וזה נורא אנשים..לאבד מישהו ורק אחר כך לקלוט כמה הוא חסר פתאום.....להתאבד צריך גם לקחת בחשבון את האנשים שתגרמו להם עצב שחודר לכל הגוף ולא עוזב להרבה זמן... חוץ מזה להתאבד זה בעצם להיכנע לכל הבעיות או מה שמציק..במקום להילחם..וזה נורא!! 😢
אושריי אני פהה
מאמי אוהבת אותך מלאאא..
וקדיי
אני נקשרתי לזה מלא
תודה רבה
שהבאת את זה
שינית אותי בהחלט
QUOTE מה כאילו בכותרת של האשכול אסור לכתוב כנסו זה דחוף??..
כן זה אסור ולכן תיקנתי לך את בכותרת.. זה בסדר יש טעויות רק בבקשה מכן לעבור על חוקי הפורום!!
זה חשוב..
הנושא שלך ממש נגע לליבי.. והיה לי עצוב שקראתי...
תודה רבה מורן! 😉