חחחח אני בקושי בפורום.....
ואז אני פותחת איזה ודעה פעם במאהה שנהה..
ומעירים לי.. חחחח שתיהיו בריאים
מכיר כפרה , זה מעציב בהחלט..
איזה עצוב זה.. בהתחלה כשקראתי את זה,לא הייתי מסוגלת אפילו לרשום תגובה אבל עכשיו,כעבור כמה זמן, אני יכולה להגיד ולכתוב שבאמת מה שרשום הוא נכון ובאמת מתחילים להעריך דברים רק כשמאבדים אותם וזה חבל!!!
אנשים...תעריכו כל דבר שהחיים נותנים לכם ואל תמעיטו ערך מדברים קטנים!!!! < עצה טובה גם בשבילי >
כי חיים רק פעם אחת!!!
חח טוב 😊
תפסיקו להגיב פה אינלי כוח 😢
עצוב..... איזה טיפש הייתי שקוע ברחמים עצמים ואזשקראתי את המיכתב הבנתי משהו תתחיל לחיות זה מזר שרק שדבר נילקח ממך אתה מבין כמה הוא יקר .... המיכתב הזה ממש קשה לקריאה בלי ליבכות זה פשוט לא להאמין