מכירה את זה...זה כל כך עצובב
וואי זה כל-כך עצובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב .. 😢
זה עצוב, זה לא הוגן, וזה כואב לכם עכשיו...רק חבל שזה ל5 דקות הראשונות ואולי אפילו שעה...חבל שאתם מפנימים את מה שהמכתבים האלה באו ללמד אותכם רק לפרק זמן כ"כ קצר....
מכירה!,
זה כל-כך נכון ועצוב!
בעעעעעעעעעעעעעעעע איזה עצוב זה יאבלה =\
יוווו זה היה כזה עצובבב ומ=ר=ג=ש! ! ! ! ! ! !
בכיתי מלא................. 😢
בדרך כלל אני לא קוראת סיפורים כאלה ארוכים......
אבל לא יכולתי זה היה פשוט מהמםםם...
והמישפט:======> ......רק כשמאבדים משהו מבינים כמה הוא יקר לנו........
וואיי הוא כזה נ=כ=ו=ן............
אני דווקא לא הייתי צריכה להכריח!
כל מי שהתחיל לקרוא לא יכל להפסיק באמצע מרוב שזה מרגש!!
וגמני מאלה שלא קוראים דברים ארוכים..אבל זה מרתק כזה וגם בכיתי 😊
תודה שהבאת לנו את המכתבים לפה =]
זה הדבר הכי יפה בחיים שלי שקראתי!
את יכולה לכתוב מאיםה זה במקור?
יעני להגיד לי תלינק??
ואוי זה כזהה עצובב כמה דמעות ירדוו וואיי כמהה כואבב לאבד חבר!!! ולא סתם חבר אלה חברר קרוב.. ועוד כל הקטעע זהה יום אחריי היומולדתת שלוו 177 אלוהיםם כל כך צעיר!!!
ממשה השכי בכיתי היה מהקטע שהוא מספר על אחותוו ואיי איזהה צמרמורתת עברה בי!!!!
😢 😢 😢
לפי דעתי זה ממש ממש דבר עצוב
והוא נורא נורא צודק במה שהוא כותב ביכלל בכל המכתב..וגם החבר שלו צדק.
נורא עצוב..אבל זה המציאות וזה נכון כל כך..
גם ל השתנה דרך המחשבה אחרי שקראתי את המכתב והבנתי
שהחיים עוד ארוכים...וזה נורא לחשוב שבגיל כמו שלי נגמרו החיים שלו.
אז אנשים ראסמי תנצלו ת'חיים שלכם..כי הם מתנה והם שווים הרבה..ולא סתם אנחנו חיים
לכל דבר יש מטרה..ותוצאה!
=טלוש=
מכירה את זה...
ןזה כ"כ עצובבבב
בא לי לבכותת
הוווווו איזה חמודים אתם כמה תגובות....
רק היתי חייבת להגיב על משווו!!!...
פיצית_מטורפת , את צודקת ברמווווווווווווווווווווווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתת
אבל עלי זה משפיע גם עכשיו גם אחרי שקראתי את זה לפני שלוש ימים בערך..
אתמול נסענו בכביש אילון והיה פקק של איזה חצי שעההה... במקום לעבור ת'קטע הזה בחמש דק'
ושניגמר הפקק... ראינו מכונית הפוכה הגג היה על הכביש על הריצפה והמיתחת של המכונית למלה..
ממש הפוכה זה היה מזעזע וזה בדיוק אחרי שקראתי ת'מיכתב..
אווייי איך אמרתי תודה שאני לא היתי במכונית הזאת כי באדוק הנהג לא יצא חיי...
גם אחרי ששמעתי ת'אסון הרכבות .. עכשיו אנחנו שומעים את זה באותו רגע זה נריא מזעזע
ואחרי כמה ימים עובירם האלה... אבל האנשים שקרובים אל אלו שמתו שם
זה סיוט לכול החיים.. אנחנו ממשיכים אלה... והם לא עצוווווווב...
אתם יודעים שעכשיו איזה אמא מיתאבלת על הבן שלה שנהרג בפיגוע לפני 3 שניים...
פיגוע שאפחד לא זווכר!!... אני רק מראה לכםם מה יש לכם בחיים האלה
שחמסה חמסה אתה שומעים!!!!! ורואים!!!!! ויכולים לדבר ולזוז וללכת ותגידו תודה על כול מה שיש לכם
ואני לא רוצה לפתוח עיןןןןןןן רעה עכשיוווווווו חחחחחח לפעמים עידף לשתוק זה עין הרע
טפו טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה ה' תברך את כולם אני אוהבת אותך תודה לך על הכווווול
סורי על ההצפה...
אוהבת
קדי