הגבר המושלם לדעתי זה אחת שיאהב אותי ויהיה לצידי בטוב וגם ברע..
שלא יהיה ממש ממש קנאי ושלא יהיה דבק כאילו שניהיה כמו בן אדם 1 אבל שעדיין יהיה לכל אחד את החיים שלו!
תכיני עוד סקר.. הוא לא ממש מובן
הגבר המושלם בשבילי הוא זה שיחמיא לי יואב אותי יפנק,יאהב ,ירצה להיות איתי ולא יחשוב על בנות אחרות
QUOTE (יורוליגית @ 14/06/2005) תכיני עוד סקר.. הוא לא ממש מובן
מה יש להבין בו?!..אולי את לא הבנת =]
תקראי מה אחרים רשמו אולי תביני מאמי 😁
המושלם בישבילי הוא:
שיוהב אותי כמו שאני , שיהיה חמודדדדד, רומנטי, חתיך, שידע לעזור כשצריך, שיהיה תמיד לצידי , ושלא יהיה קנאי... כי זה מעצבן בטירוףףף ועם בא לי לדבר על ידיד?! , שיגן עלי, שיהיה מצחיק... (נו ברור למחורפנת כמוני צריך מישו מחורפן.. חח), מתחשב, ול-א קמצן.. (שונאת קמצנים), ושיהיה קצת מטורף כזה... חח צריכה אקשן.. שונאת תאלה "לא מאמי אסור.." "זה לא יפה.."... חחח הומואים כאלה.. חח אני אוהבת מטורפיםם.. =).. אבל לא בצורה מוגזמת.. חחח , וחרמן כשצריך.. חחחח 😊
תאמת... זה לא משנה לי כל כך מה הייתי רוצה שיהיה בו...
כי ברור שכל בת רוצה את ה"נסיך" המושלם שלה...
אבל תמיד מגיע האחד הלא צפוי.. שאת מתאהבת בו.. ולא תמיד את מוצאת את כל הדברים שאת רוצה שיהיה בו.. אבל בכל זאת אני חושבת שמסתדרים אם זה לעט לעט חחח..
דרך אגב בחרתי בתשובה הרביעית... 😁
מישהו שיתן צומי ויחמיא לך מתי שצריך ושלא יהיה יותר מידי קנאי ודבק
ז-ו-ה-ר
הצבעתיייייי :]
הבעתי את דעתי :]
בלו'ש
קודם כל אופי שיהיה בסדר.
אחר כך שיהיה חמוד חתיך ומתוק.
וכל הדברים האחרים אפשר לשפר!!! 🙄
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 06/06/2005) QUOTE (ילדונות_17 @ 05/06/2005) לא נראה לי שיש שם תשובה מדויקת לבן שאני הייתי מעדיפה,
אבל הנה התשובה שלי:
שיקנא לי אבל לא בהגזמות,
שיהיה לו ת'גבול שלו בקנאה,
שיהיה תמיד שם בשבילי,
שידע להקשיב ושיאהב אותי כמו שאני,
זהו,
אלה הדברים שהכי חשובים לי
😊
אני איתך הודיונתת שלי 😊
מתה עליך נשמתיי!!
בתאלושששששש
ת' בובה מושלמת שלי,
שרופה עלייך יפתי!! 😉
מישהו שיהיה לצידך.. ויאהב אותך..
ויסמוך עליךך.
=]]
ברור שקנאי!!!!!!!!!!!!! אוהבת שמקנאים לי!!!! 😊
QUOTE (טלוש_בלוש @ 19/06/2005) ברור שקנאי!!!!!!!!!!!!! אוהבת שמקנאים לי!!!! 😊
חח בדוגרי זה נכון..
זה כייף כזה! 😉
ממממ...אני רוצה בחבר(שבינתיים אין לי ולא יהיה) שיהיה:
קודם כל עם אופי טוב
מתחשב
אכפתי
אחד שלא תמיד יילך עם הזרם, ושיוכל לעמוד על שלו
מתוק
חמוד
כוסון (חח)
שאני יאהב אותו הרבה ושהוא יאהב אותי כמו שאני אוהב אותו:]
שיאהב מוזיקה (בעיקר ישנה) לודעת למה אבל זה מאוד חשוב לי...
לא חייב לא חייב בכלל אבל פליז שלא יהיה ערסס
מקסים
כפרה של בנאדם
שיהיה הוגן
שלא יבגוד בי
שיהיה רומנטי
שיקנא לי קצת אבל קצת חחח
אה ועוד אופציה: שיהיה רוקר/מטאליסט (עם אנשים כאלה אני הכי מתחברת:|) עם שיער ארוך בלונדיני או שחור ועיניים ירוקות=) גם טוב
QUOTE (fuckinginluv @ 20/06/2005) ממממ...אני רוצה בחבר(שבינתיים אין לי ולא יהיה) שיהיה:
קודם כל עם אופי טוב
מתחשב
אכפתי
אחד שלא תמיד יילך עם הזרם, ושיוכל לעמוד על שלו
מתוק
חמוד
כוסון (חח)
שאני יאהב אותו הרבה ושהוא יאהב אותי כמו שאני אוהב אותו:]
שיאהב מוזיקה (בעיקר ישנה) לודעת למה אבל זה מאוד חשוב לי...
לא חייב לא חייב בכלל אבל פליז שלא יהיה ערסס
מקסים
כפרה של בנאדם
שיהיה הוגן
שלא יבגוד בי
שיהיה רומנטי
שיקנא לי קצת אבל קצת חחח
אה ועוד אופציה: שיהיה רוקר/מטאליסט (עם אנשים כאלה אני הכי מתחברת:|) עם שיער ארוך בלונדיני או שחור ועיניים ירוקות=) גם טוב
חחחחח...אני מקווה שתמצאי אחד כזה..=] אני זאתי שהכנתי ת'סקר אבל פתחתי חשבון חדש.......=]
ביגלל שמישהי אחמ אחמ פתחה מימני את החשבון שלה ולא הצלחתי להיכנס לישן =]
QUOTE (Suga @ 19/06/2005) QUOTE (טלוש_בלוש @ 19/06/2005) ברור שקנאי!!!!!!!!!!!!! אוהבת שמקנאים לי!!!! 😊
חח בדוגרי זה נכון..
זה כייף כזה! 😉
מסכימה איתכן 100% מתה על קנאים =] אבל קנאים נורמלים לא קנאים שהקינאה נהייתה אצלהם אובססיה!