אף אחד לא מושלם עד שמתאהבים בו.....
לכן לדעתי אין מישהו מושלם.........
יש מישהו שנורא ימצא חן בעיני.... אבל אין לא ממש תכונות אופי ספציפיות
+*-מישלוש-*+
אחר ! ! !
מה אני צריכה קנאי ומה אני צריכה אחד שלא אכפת לו עם מי אני?!
אני בטח לא צריכה מישהו בשביל הפוזות!
*~ענבל~*
אני חושבת שאני אחבר את התשבוה של כולם וזאת התשובה שלי 😛
שיכבד אותי ואת הרצונות שלי
שיהיה שם בשבילי שצריך חיבוק ועידוד
שידע להחמיא ולפרגן
שלא יקנא משטויות, שיהיה אמון הדדי בינינו ושלא יהיה ילדותי בתגובות שלו.
ושיגיד "אני אוהב אותך" ויתכוון לזה!!!
הקיצר כמו חבר שלי 😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 05/06/2005) לא נראה לי שיש שם תשובה מדויקת לבן שאני הייתי מעדיפה,
אבל הנה התשובה שלי:
שיקנא לי אבל לא בהגזמות,
שיהיה לו ת'גבול שלו בקנאה,
שיהיה תמיד שם בשבילי,
שידע להקשיב ושיאהב אותי כמו שאני,
זהו,
אלה הדברים שהכי חשובים לי
גם אני חושבת ככה!! בדיוק!!
QUOTE (son_of_rain @ 06/06/2005) אבל עדיין יכולים להיות חיסרונות
למשל שעיר 😁 במקומות מסויימים
מפליץ הרבה 😊
או שלוקח הכל יותר מדי ברצינות
ואז הוא יוצא לא מושלם מבינה ?😊
אז בעצם הוא ייכול להיות קיים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....
הבן המושלם בשבילי,זה בן יאהב אותי באמת,שידע להעניק,לתת ולפרגן המון....
ושיהיה קנאי,אבל במידה מסויימת,לא קנאי בצורה שאי אפשר לסבול אותה....
אני חושבבתת..
בן שיאהב אותי וידע לפרגן כשצריך,שלא יקנא איותר מידי אבל בכלא הבה צריך שהוא יקנא ....שידע לתת מחמאות כשצריך שיהיה רומנטי להגגשים לי משאלות שיהיה פתוח וספונטני ושיראה טוב מבפנים.
זה בעררררך מה שאני צכה..
אני רוצה שהוא כן יהיה קצת קנאי כי זה מראה על אכפתיות לדוגמא עכשיו יש לי חבר והוא מרשה לי לצאת עם ידידים והכל אבל אני רואה עליו שהוא מקנאאאא בטירוף בגלל זה וזה מצויין כי זאת קנאה טובה הוא לא מוציא אותה עליי והוא לא סוגר אותי רק איתו... חוצמזה הייתי רוצה הרבה צומי אני ילדה של צומי בעיקרון ולכן אני כן הייתי רוצה התייחסות ודברים רומנטיים בכלל הייתי מתה לקבל!! 😂 ועוד דבר אממ כן פוזה תאמת החבר שלי זה שאני איתו עכשיו הוא רק פוזה עם האוטו וזה וחברים וערסים וזה כמו שאני אוהבת ותכלס ממש אהבה אליו אין לי זה יותר קטע של פוזה זה קטע שחשוב לי שיהיה עליו תפוזה ושיראה טוב אחרת בעייייי
חח אוהבתתת המוןןןן
@~שרונו'ש~@
תשוה ארבע..
כאאילו שייתיחס אלייך ויחמיא מתי שצריך..ושלא יהיה דבק אחרייך כול יום וכול היום..!!
=/
QUOTE (NETA900 @ 07/06/2005) אני חושבבתת..
בן שיאהב אותי וידע לפרגן כשצריך,שלא יקנא איותר מידי אבל בכלא הבה צריך שהוא יקנא ....שידע לתת מחמאות כשצריך שיהיה רומנטי להגגשים לי משאלות שיהיה פתוח וספונטני ושיראה טוב מבפנים.
זה בעררררך מה שאני צכה..
מזה להגשים לי משאלות? 😕 מה הוא ג'יני?
QUOTE (אהבהכאב @ 07/06/2005) אני רוצה שהוא כן יהיה קצת קנאי כי זה מראה על אכפתיות לדוגמא עכשיו יש לי חבר והוא מרשה לי לצאת עם ידידים והכל אבל אני רואה עליו שהוא מקנאאאא בטירוף בגלל זה וזה מצויין כי זאת קנאה טובה הוא לא מוציא אותה עליי והוא לא סוגר אותי רק איתו... חוצמזה הייתי רוצה הרבה צומי אני ילדה של צומי בעיקרון ולכן אני כן הייתי רוצה התייחסות ודברים רומנטיים בכלל הייתי מתה לקבל!! 😂 ועוד דבר אממ כן פוזה תאמת החבר שלי זה שאני איתו עכשיו הוא רק פוזה עם האוטו וזה וחברים וערסים וזה כמו שאני אוהבת ותכלס ממש אהבה אליו אין לי זה יותר קטע של פוזה זה קטע שחשוב לי שיהיה עליו תפוזה ושיראה טוב אחרת בעייייי
חח אוהבתתת המוןןןן
@~שרונו'ש~@
אני מסכימה איתך ..ואני חושבת כמוף אבל לא מסכימה עם מה שאמרת בסוף שעם מישהו לא ניראה טוב אז בייי....כי יש מלאא בנים שלא ניראים 1000000000$ ובכל זאת יש עליהם פוזה ואת אוהבת אותם...וחשוב לי יותר אהבה והאופי המראה פחות חשוב לי כמובן שלא יהיה מחבלל (יענו מכוערר) אבל שיהיה נורמלי...
הבן המושלם בעיני הוא מישהו שבמראה הוא נראה עדין.
תמיד יש לו בושם שיכול לגרום לבת ללכת אחריו מבלי שהיא תשים לב.
יש לו מראה של גבר ולא של נער.
יש לו שפתיים שדורשות נשיקות.
הוא רוכש כבטד עצום לבנות.
ממממ.....
המושלםם...
רגיש
אמין
רומנטי
עדין
מתחשב
נדיב
עומד על שלו
נראה נורמלייי.. - לא מכוועררר חחחח
אוהב 😁
חחח זה ההכי מושלם =]
מישהו שיתן צומי ויחמיא לך מתי שצריך ושלא יהיה יותר מידי קנאי ודבק