מישהו שידע לאהוב..
שיואהב אותי יותר מכל דבר אחר.. שרק ירצה לעשות אותי מאושרת
שיהיה נאמן, וכנה
ואדיב ונדיב
ונחמד לסביבה ונחמד להורים
שיראה טוב
מישהו שיאהב אותי באמת ויהיה שם תמיד בשבילי כשאני צריכה אותו..
בשבילי הבן אדם המושלם הוא :
שיאהב
יפנק
קצת יקנא
אמין
חחח ברור שיראה טוב
מצחיק
רומנטי
יש מישהו כזה?!!?!!?
QUOTE (דגלכח @ 05/06/2005) מישו שיאהב אותי ואני אותו..
מישו שאני תמיד יכולה לדבר איתו ולסמוך עליו וכשרע לי הוא תמיד יהיה שם בשבילו..ולהפך..
מישו רומנטי...שידע להפתיע אותי כי זה נורא נורא חשוב בשבילי..
מישו שיש לו לב זהב..😛
חח...אהבתי ת'רומנטי גם אני אוהבת בנים רומנטים
QUOTE (מיקי12 @ 05/06/2005) התשובה הרביעית....מישהו שמספיק בוטח בך שהוא לא מקנא אם את עם מישהו אחר
איזו תמונה 100ממת יש לך אני מתה על מלאכים..
QUOTE (אנטנה @ 06/06/2005) בשבילי הבן אדם המושלם הוא :
שיאהב
יפנק
קצת יקנא
אמין
חחח ברור שיראה טוב
מצחיק
רומנטי
יש מישהו כזה?!!?!!?
לא חושבת שיש מישהו כזה לצערי =/
QUOTE (fanta @ 05/06/2005) אחר...
מישהו שבאמת אוהב אותך ולא בשביל הפוזה ושידע לפנק ולאהוב ולהגן, לתת הרגשה טובה...
🙄
אהבתי הרגשה טובה זה הכי חשוב..לדעתי =]
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 05/06/2005) QUOTE (Mike2k @ 05/06/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 05/06/2005) מישהו שיהיה בנאדם... הכי חשוב
אני בקטע של קופות 😯
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שרוט... טוב גם קופים היו פעם בני אדם... 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (love-to-love @ 05/06/2005) מישהו שידע לאהוב..
שיואהב אותי יותר מכל דבר אחר.. שרק ירצה לעשות אותי מאושרת
שיהיה נאמן, וכנה
ואדיב ונדיב
ונחמד לסביבה ונחמד להורים
שיראה טוב
אהבתי אבל זה קצת יותר מידי מושלם לא חושבת שיש אחד כזה =/
QUOTE (aline @ 06/06/2005) QUOTE (אנטנה @ 06/06/2005) בשבילי הבן אדם המושלם הוא :
שיאהב
יפנק
קצת יקנא
אמין
חחח ברור שיראה טוב
מצחיק
רומנטי
יש מישהו כזה?!!?!!?
לא חושבת שיש מישהו כזה לצערי =/
למה לא ? 😁
QUOTE (son_of_rain @ 06/06/2005) QUOTE (aline @ 06/06/2005) QUOTE (אנטנה @ 06/06/2005) בשבילי הבן אדם המושלם הוא :
שיאהב
יפנק
קצת יקנא
אמין
חחח ברור שיראה טוב
מצחיק
רומנטי
יש מישהו כזה?!!?!!?
לא חושבת שיש מישהו כזה לצערי =/
למה לא ? 😁
כי אפחד לא מושלם.. 😁
QUOTE (דגלכח @ 06/06/2005) QUOTE (son_of_rain @ 06/06/2005) QUOTE (aline @ 06/06/2005) QUOTE (אנטנה @ 06/06/2005) בשבילי הבן אדם המושלם הוא :
שיאהב
יפנק
קצת יקנא
אמין
חחח ברור שיראה טוב
מצחיק
רומנטי
יש מישהו כזה?!!?!!?
לא חושבת שיש מישהו כזה לצערי =/
למה לא ? 😁
כי אפחד לא מושלם.. 😁
אבל לא כתוב שהוא מושלם 😊
אבל לפי כל התכונות שכתוב שם הבן הזה צריך להיות מושלם
כי בעצם אם יש לי חבר עם כל התכונות האלה למשל..אז הוא פשוט מושלם יותר מזה לא צריך..מבין נשמה?! 😁
אבל עדיין יכולים להיות חיסרונות
למשל שעיר 😁 במקומות מסויימים
מפליץ הרבה 😊
או שלוקח הכל יותר מדי ברצינות
ואז הוא יוצא לא מושלם מבינה ?😊
אז בעצם הוא ייכול להיות קיים
QUOTE (ילדונות_17 @ 05/06/2005) לא נראה לי שיש שם תשובה מדויקת לבן שאני הייתי מעדיפה,
אבל הנה התשובה שלי:
שיקנא לי אבל לא בהגזמות,
שיהיה לו ת'גבול שלו בקנאה,
שיהיה תמיד שם בשבילי,
שידע להקשיב ושיאהב אותי כמו שאני,
זהו,
אלה הדברים שהכי חשובים לי
😊
אני איתך הודיונתת שלי 😊
מתה עליך נשמתיי!!
בתאלושששששש