איזו אפליה מה עם הבת המועדפת? חחח סתם
הכי חשוב שיאהב אותי באמת ולא ישקר לי...
שאם הוא אואמר לי שהוא אוהב אותי זה יהיה רק מהלב.
שיקנא קצת!!אפילו קצת...טיפונת כי זה חשוב.
ושידע להתייחס אליי,מעבר למה שהוא מתייחס לידידות שלו.
מישהו שלא יהיה אכפת לו להתחייב..וזה יהיה רשמי..
קיצר המישהו ההפוך ממה שאני אוהבת עכשיו😢
=טלוש=
QUOTE (טלושהאחת17 @ 23/06/2005) הכי חשוב שיאהב אותי באמת ולא ישקר לי...
שאם הוא אואמר לי שהוא אוהב אותי זה יהיה רק מהלב.
שיקנא קצת!!אפילו קצת...טיפונת כי זה חשוב.
ושידע להתייחס אליי,מעבר למה שהוא מתייחס לידידות שלו.
מישהו שלא יהיה אכפת לו להתחייב..וזה יהיה רשמי..
קיצר המישהו ההפוך ממה שאני אוהבת עכשיו😢
=טלוש=
חחח גם אני אוהבת מישו והוא ההפך ממה שאני רוצה... 😊 ררר
QUOTE (LooVee @ 23/06/2005) QUOTE (טלושהאחת17 @ 23/06/2005) הכי חשוב שיאהב אותי באמת ולא ישקר לי...
שאם הוא אואמר לי שהוא אוהב אותי זה יהיה רק מהלב.
שיקנא קצת!!אפילו קצת...טיפונת כי זה חשוב.
ושידע להתייחס אליי,מעבר למה שהוא מתייחס לידידות שלו.
מישהו שלא יהיה אכפת לו להתחייב..וזה יהיה רשמי..
קיצר המישהו ההפוך ממה שאני אוהבת עכשיו😢
=טלוש=
חחח גם אני אוהבת מישו והוא ההפך ממה שאני רוצה... 😊 ררר
לא נורא נשמה אל דאגי ,יום אחד גם אנחנו נשיג את מי שאנחנו באמת רוצות.. 😕 אני מקווה שבקרוב כי עכשיו זה רק לסבול 😢
QUOTE (טלושהאחת17 @ 23/06/2005) QUOTE (LooVee @ 23/06/2005) QUOTE (טלושהאחת17 @ 23/06/2005) הכי חשוב שיאהב אותי באמת ולא ישקר לי...
שאם הוא אואמר לי שהוא אוהב אותי זה יהיה רק מהלב.
שיקנא קצת!!אפילו קצת...טיפונת כי זה חשוב.
ושידע להתייחס אליי,מעבר למה שהוא מתייחס לידידות שלו.
מישהו שלא יהיה אכפת לו להתחייב..וזה יהיה רשמי..
קיצר המישהו ההפוך ממה שאני אוהבת עכשיו😢
=טלוש=
חחח גם אני אוהבת מישו והוא ההפך ממה שאני רוצה... 😊 ררר
לא נורא נשמה אל דאגי ,יום אחד גם אנחנו נשיג את מי שאנחנו באמת רוצות.. 😕 אני מקווה שבקרוב כי עכשיו זה רק לסבול 😢
כן... החיים קשים 😢 חחח 😊
QUOTE (LooVee @ 23/06/2005) QUOTE (טלושהאחת17 @ 23/06/2005) QUOTE (LooVee @ 23/06/2005) QUOTE (טלושהאחת17 @ 23/06/2005) הכי חשוב שיאהב אותי באמת ולא ישקר לי...
שאם הוא אואמר לי שהוא אוהב אותי זה יהיה רק מהלב.
שיקנא קצת!!אפילו קצת...טיפונת כי זה חשוב.
ושידע להתייחס אליי,מעבר למה שהוא מתייחס לידידות שלו.
מישהו שלא יהיה אכפת לו להתחייב..וזה יהיה רשמי..
קיצר המישהו ההפוך ממה שאני אוהבת עכשיו😢
=טלוש=
חחח גם אני אוהבת מישו והוא ההפך ממה שאני רוצה... 😊 ררר
לא נורא נשמה אל דאגי ,יום אחד גם אנחנו נשיג את מי שאנחנו באמת רוצות.. 😕 אני מקווה שבקרוב כי עכשיו זה רק לסבול 😢
כן... החיים קשים 😢 חחח 😊
חח....החיים באמת קשים תמיד אנחנו מיתאהבות במישהו שהכי פחות מתאים לנו או שמאוד שונה מימה שדימינו אותו........
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 23/06/2005) איזו אפליה מה עם הבת המועדפת? חחח סתם
אני יעשה גם סקר של הבת המושלמת בעינניךך כדי שלא תגיד שאני מפלה!! 😊
חח נכון שהחיים קשים..
מי אמר שהכול זה בצבע ורוד יש באמצע שחור..
אבל הזמן יעשה את שלו וכול אחת מאיתנו תקסבל מה שמגיע לה..
מישהו שיתן צומי ויחמיא לך מתי שצריך ושלא יהיה יותר מידי קנאי ודבק
QUOTE (Suga @ 27/06/2005) חח נכון שהחיים קשים..
מי אמר שהכול זה בצבע ורוד יש באמצע שחור..
אבל הזמן יעשה את שלו וכול אחת מאיתנו תקסבל מה שמגיע לה..
מסכימה לגמריי
QUOTE (Suga @ 29/06/2005) תודה מאמי!
וו'קשה נשמה
מישהו שיאהב אותי שיהיה פה לצידי שיהיה אכפת לו מהרגשות והרצונות שלי ויתן לי כבוד
ואותו דבר אני כלפיוו..
ויש לי כבר מושלם אחד 😊