עם יש עוד אפשרויות תירשמו לי וו'קשה...זה פשוט מעניין אותי מה רוב הבנות מחפשות בבן...
ועם יש בנות שבאמת מסוגלות להיות עם מישהו בשביל הפוזה?
QUOTE (son_of_rain @ 03/06/2005) אני 😁
חחחחחחחחח איזה חמוד =] זה סתם סקר פשוט היה לי משעמםםם בטירוף
אני האיתי רוצה מישהו שאני יואב אותו והוא אותי אבל שלא יהיה דבק קרציה אבל שלא יסתכל על בנות אחרות שאת איתו ומאחורי הגב 😊
התשובה הראשונה הכי מתאימה
אבל לדעתי צריך מישהו שיאהב ויהיה שם בשבילך זה מספיק
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
התשובה הרביעית....מישהו שמספיק בוטח בך שהוא לא מקנא אם את עם מישהו אחר
מישהו שיהיה בנאדם... הכי חשוב
לא נראה לי שיש שם תשובה מדויקת לבן שאני הייתי מעדיפה,
אבל הנה התשובה שלי:
שיקנא לי אבל לא בהגזמות,
שיהיה לו ת'גבול שלו בקנאה,
שיהיה תמיד שם בשבילי,
שידע להקשיב ושיאהב אותי כמו שאני,
זהו,
אלה הדברים שהכי חשובים לי
לדעתי הראשונה....
מוואה ענקיתתת 😛
הייתי מעדיפה..
מישהו שיואהב אותי ושבטח שגם אני אותו.. שיחמיא לי ושיביא לי גם צומי
שיבין אותי ולפעמיים גם יקנא אבל בלי הגזמות..
שיהיה בן אדם טוב..ובקיצקוץ' שתהיה לו התנהגות טובה ושגם יופי לא יהיה חסר לו..
מישו שיאהב אותי ואני אותו..
מישו שאני תמיד יכולה לדבר איתו ולסמוך עליו וכשרע לי הוא תמיד יהיה שם בשבילו..ולהפך..
מישו רומנטי...שידע להפתיע אותי כי זה נורא נורא חשוב בשבילי..
מישו שיש לו לב זהב..😛
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 05/06/2005) מישהו שיהיה בנאדם... הכי חשוב
אני בקטע של קופות 😯
QUOTE (Mike2k @ 05/06/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 05/06/2005) מישהו שיהיה בנאדם... הכי חשוב
אני בקטע של קופות 😯
אה?!
אחר...
מישהו שבאמת אוהב אותך ולא בשביל הפוזה ושידע לפנק ולאהוב ולהגן, לתת הרגשה טובה...
🙄
QUOTE (Mike2k @ 05/06/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 05/06/2005) מישהו שיהיה בנאדם... הכי חשוב
אני בקטע של קופות 😯
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שרוט... טוב גם קופים היו פעם בני אדם... 😁