QUOTE (ילדונות_17 @ 22/05/2005) זאת ממש לא חוצפה!,
זה נובע מדאגה ואכפתיות עלייך!!,
הורים הם תמיד כאלה!
אני מסכימה איתך חלקית...אבל אני מאוד מיזדהה עם זה האכפתיות של ההורים לא צריכה להיכנס לנו לפרטיות ולחיי החברה וגם אני הייתי מאוד כועסתת!!...זאתי דעתי מאמי
אבל תקחי בחשבון שהיא דאגה לה..
שהורה דואג שום דבר לא ימנע ממנו לעשות מה שהוא רוצה..
מה לעשות דאגה של הורים...זו דאגה!
זאת טיפה חוצפה....אבל אני בטוחה שעשתה זאת מתןך דאגה כלפייך....