QUOTE (NETA900 @ 19/06/2005) QUOTE (love-to-love @ 19/06/2005) QUOTE (StarShine @ 23/05/2005) מצד אחד אחד היא אימא שלך ודואגת לך אבל מצד שני היה מוגזם לדבר איתו.
לדעתי אם היא כל כך דאגה היא הייתה יכולה לדבר איתך ולא לכעוס עליו. זו דאגה, אבל דאגה מוגזמת הגובלת עם חוצפה.
תגידי לאימא שלך שזה ממש לא יפה מצידה ושהיא לא תעשה את זה בעתיד כי לדעתי זה מצב די מביך.
אני גם חושבת ככה !
יש דאגה ויש דאגה..
אבל זה גובל בחוצפה !
פשוט כך !
גמני חושבת ככה....כמה שזה דאגני והכול זה גם נורא מביךך
אני איתן, לדעתי פשוט תדברי עם אמא שלך ותנסו לפתור הכל יחד מאמי...
ודברי עם הידיד ותאמרי לו שלהבא (ככה כותבים, נכון?) הוא יספר לך אם קורים כאלה דברים
מצד אחד היא אמא שלך ואני מבינה אותה היא דואגת לך ומצד שני אסור לה לעשות דבר כזה ואת צריכה להסביר לה שזה לא בסדר לעשות את זה ואם היא רוצה לדעת משו עליך שתשאל אותך ולא את הידידים שלך!!!
אני חושבת בדיוק כמו נאפי..
אוהבת מלאאאאאא..!
תלי רואים שלא כולם מכירות אותה חיחיחיחיחיחיחי
זה ממש חוצפהההה
הייתי מעיפה לה כפההה....
דיברת איתה בסוףף???????????
ואיך זה שאת לא מספרת לי?..... חלמתי חלוםם מוזר ביותר עלי עליך ועל עוד מישהוו דברי איתיי
QUOTE (אלין_יוסף @ 23/06/2005) תלי רואים שלא כולם מכירות אותה חיחיחיחיחיחיחי
זה ממש חוצפהההה
הייתי מעיפה לה כפההה....
דיברת איתה בסוףף???????????
ואיך זה שאת לא מספרת לי?..... חלמתי חלוםם מוזר ביותר עלי עליך ועל עוד מישהוו דברי איתיי
תספרי גם לנוווווווווווו (איזה נדחפת אני חחחחח)
חחח גמני רוצה להדחףףף!!
ספרי לנו גם חחח
=]
אהה וזוהר..יש לך אייסייקיו\מסנג'ר?
אם כן תכתבי לי פליז!
(ואני עדיין רוצה לדעת על מה היא חלמה!!)
חוצפה לפי דעתי!!
(אבל זה בטוח מתוך דאגה..היא לא נראית לי משועממת לדבר עם ידידים שלך..)
לפי דעתי זה לא חוצפה....
היא אמא שלך היא לא בנאדם זר...
QUOTE (--מאי-- @ 20/06/2005) QUOTE (Suga @ 19/06/2005) זה יותר דאגה של אמא מאשר חוצפה..
היא בסך הכול דואגת לך..
נכון חיים שלך ידיד שלך..אבל היא לא יכולה ליהיות נפרדת מהחיים שלך..
עם לא היית רוצה שתתערב לא היית משתפת אותה...
יא בסה|כ דאגה לך!
מסכימה איתךךךך!
ת' מאמי! 😛
אמ...מה להגיד לך...
אני לא חושבת שמצדה של אמא שלך זה בסדר....כלומר טוב נבין שהיא דיברה איתו אולי כי היא דואגת לך......אבל
עוד שלא יגלה לך...כיאלו מאיזה זכות?....וכן היא אמא שלך אבל זה לא אומר שידיד שלך צריך לשקר לך...כי כן לדעתי זה נקרא שקר...אם לי היה קורה משו כזה הייתי ממש מתעצבנת
לאה 😊
יפה מאוד לאמא שלך שהיא דואגת לך היא יכולה לדבר איתך על מה שקואה בינכם ומעבר אבל ללכת ומאחורי הגב ולדבר עם ידיד שלך זה נקרא חדירה לפרטיות לדעתיייייי אני מבינה את הקטע הזה הכי טוב בעולם ואני יודעת שבסך הכל ההורים רק דואגים לנו את יודעת קרה לי מקרה אחרון שנפרדתי מחבר שלי שעד היום אני אוהבת קיצור מה בכיתי בגללו ולמרות שכל היום הייתי סגורה בחדר ובכיתי הם לא ראו אותי בוכה בפנים אף פעם אבל הם ידעו שמשהו קרה בינינו אז כשחברה שלי בדיוק התקשרה והם שמעו שדיברתי וסיפרתי לה על מה שקרה בינינו אבא שלי בשיא החוצפההההההה הרים את הטלפון בצד השני ופשוט צוטט לשיחההההה אני לא יודעת מה להגיד לכם אם זאת חוצפה או דאגה לדעתי זאת חוצפהההההההה כי הייתי מרגישה הרבה יותר טוב אם הם היו מתעניינים בי ושואלים מה קרה במקום לצוטט לשיחה ואם הייתי רוצה הייתי מספרת ואם זה זה הבעיה שלי ואני יתמודד איתה לבד... בכל מקרה הבנת מה אני אומרת בסיפור שלך לדעתי זה חוצפה!
@~שרונו'ש~@
לדעתי זה חוצפה
היא לא הייתה צריכה להתערב
חיחי בננותת אמא שלה קצת קשה.. תתקראו את הסיפור שלה וכשיהיה שם רשום חקירה זאת אמא שלה...
אני לא יכולה לספר הכול.. מידע חסויי...
אבל אולי הכל מאהבה.. אבל אם אמא שלי הייתי מדברת עם ידיד שלי הייתי מתעצבנתת..
אחותי למשל דיברה עם ידיד שלליי... אבל רק בגלל שאח שלה הוא הידיד הכי טוב שלה חיחיחי
ואני אוהבת את הידיד הזה...
אם זה לא היה ככה הייית מעיפה לה נעעעעלל