יש לי ידיד כבר מלא זמן.. בריב האחרון שלנו סיפרתי עליו לאמא שלי ומאז היא חושבת שכל פעם שנאי מבואסת או שמחה זה בגללו..
אז יום שישי נדפק לי הפלא' ומאז אמרתי לו להתקשר לי לבית, אז היום הוא היה בחופשת מגן והוא התקשר אליי ב12 וחצי שהייתי בבצפר לבית ואמא שלי ענתה ובשיא חוצפתה (זו דעתי!!!) התחילה לדבר איתו על כל מיני דברים - עליו ועליי ועל הקשר שלנו ועל זה שהוא מתקשר באמצע הלילה ועוד מה ביקשה ממנו?????????????? שלא יספר יל על השיחה.. אז בצהרים שדיברנו נפלט לו שהטוא דיבר עם אמא שלי והוא לא רצה להגיד ליי אז ששאלתי אוות היא גם לא רצתה להגיד לי עד ששיכנעתי אותה והיא עושה לי שהוא ממש אל בסדר שהוא סיפר לי...
מה דעתכם זו חוצפה שהיא דיברה איתו מאחורי הגב שלי או לא?!?!?! 😠
זאת ממש לא חוצפה!,
זה נובע מדאגה ואכפתיות עלייך!!,
הורים הם תמיד כאלה!
חוצפה ברמות!
מה היא חושבת לעצמה!?
לדעתי את צריכה לדבר איתה על זה!
זה החיים שלך! הידיד שלך! שלא תתערב!!
-לולי
QUOTE (ילדונות_17 @ 22/05/2005) זאת ממש לא חוצפה!,
זה נובע מדאגה ואכפתיות עלייך!!,
הורים הם תמיד כאלה!
😉
צודקת..אמא שלך דואגת לך..
😊
חפיף מאמי..
תגידי לו שבפעם הבאה יספר לך..
מקווה שעזרתי..
גלוש=]
תסבירי לה שאתם רק ידידים!!! כנראה היא חושבת שזה מעבר..
ותמיד זה ככה הורים 😠
ת' לכל אלו שהסכימו איתי 😁
מאמי זה לא חוצפה זה דאגה
את צריכה לדבר איתה על זה לדעתי
כי היא לא רוצה לרעתך אלא רק לטובתך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצד אחד אחד היא אימא שלך ודואגת לך אבל מצד שני היה מוגזם לדבר איתו.
לדעתי אם היא כל כך דאגה היא הייתה יכולה לדבר איתך ולא לכעוס עליו. זו דאגה, אבל דאגה מוגזמת הגובלת עם חוצפה.
תגידי לאימא שלך שזה ממש לא יפה מצידה ושהיא לא תעשה את זה בעתיד כי לדעתי זה מצב די מביך.
אוהבת אילנ'וש
תשמעי מאמי דואגת דואגת
אבל זה עולה לגבול החוצפה הדברים שהיא דיברה איתו..
חוצמזה בת כמה את?
למרות שסתאם אני שואלת בקשר לגיל כי גם לי יש אמא שדואגת
אבל ברגע שהיא תחדור לי ככה לפרטיות אני יעמיד אותה במקום
ויעיר אותה ויסביר לי שאני חייה את החיים שלי ולא היא למרות שהיא זאת שנתנה לי אותם
אבל יש גבול לכל דבר וגם גבול לדאגה..
והיא גם לא פסדר שהיא ביקשה להסתיר את זהב ממך
וזה מסביר את זה שהיא יודעת שהיא עשתה משהו לא פסדר
אחרת לא היה אכפת לה שהכל יהיה גלויי
אוהבת שלי!
ההיא פשוט דואגת לך...
מה הביג דיל?!
תגידי תודה שיש לך אמא שדואגת לך.. 😊
חוצפה? לא מאמי.. אלו ההורים שלך
[/QUOTE]
מצד אחד אחד היא אימא שלך ודואגת לך אבל מצד שני היה מוגזם לדבר איתו.
לדעתי אם היא כל כך דאגה היא הייתה יכולה לדבר איתך ולא לכעוס עליו. זו דאגה, אבל דאגה מוגזמת הגובלת עם חוצפה.
תגידי לאימא שלך שזה ממש לא יפה מצידה ושהיא לא תעשה את זה בעתיד כי לדעתי זה מצב די מביך.[QUOTE]
אני כמו הדעה הזאת
א' מה הקשר לפורום בעיות בזוגיות? זה אפילו לא בעיה שלך איתו... זאת בעיה עם אמא
פורום כללי לדעתי...
ב' אמא שלי התחילה לדבר עם חברות שלי בטלפון וזה כבר העלה לי ת'פיוזים
דברי איתה ותגידי לה שזה לא לעניין שהיא תתחיל לדבר עם ידידים שלך
יכול להיות שהיא פשוט מתלהבת מזה...