חוצה בריבוע!!
היא גולשת לך לפרטיות.. וגם אם היא דואגת שתמצא לדאוג לך בדרך אחרת..
אני גם הייתי מתעצבנת ואפילו הייתי מתעצבנת יותר ממך... תדברי איתה ותגידי לה שאת סולחת לה 😂 😊
ושלא תחזור על זה... ואז תדפקי לה שאלה כזאת: "זה כמו שעכשיו אני יבוא ויתערב לך בכל העניינים שלך או שאני ישאל את החברים שלך שאלות עליך"...
(משו בסגנון) חחח
בהצלחה מאמושה... מואאהה ז-ו-ה-ר
חחחחחח
יואווו
נתלילוששששששש
בולללל הסיפוררר שקרה לדודה שלייייי
היא בת 18..
ידיד שלה שהם מאוהבים כל הזמן מתקשר ב-12 ופעם אחת היא לא הייתה ואמא שלה דיברה איתו וזה......חחחחחחחחחח ואמרה לו לא להגידדד!!
לפי דעתי הם דואגייםם!
בתאלוששש =]]
QUOTE (ילדונות_17 @ 22/05/2005) זאת ממש לא חוצפה!,
זה נובע מדאגה ואכפתיות עלייך!!,
הורים הם תמיד כאלה!
רואה את התגובה הזו?!
אני עם הודיה...
😁
כמו שכבר אמרו לך פה, אמא שלך רק דואגת לך, זה הכל...לא צריך להתייחס יותר מדי...מקסימום, אם זה כל כך מפריע לך, תדברי איתה על זה ותבקשי ממנה שלא תעשה את זה יותר..
QUOTE (shelushit @ 23/05/2005) תשמעי מאמי דואגת דואגת
אבל זה עולה לגבול החוצפה הדברים שהיא דיברה איתו..
כן!!
*~ענבל~*
QUOTE (אור_המתוקה1 @ 18/06/2005) QUOTE (ילדונות_17 @ 22/05/2005) זאת ממש לא חוצפה!,
זה נובע מדאגה ואכפתיות עלייך!!,
הורים הם תמיד כאלה!
רואה את התגובה הזו?!
אני עם הודיה...
😁
ת' יפתי 😉
חוצפה בטירוף!!
לאף בן אדם אין זכות לפלוש לך לפרטיות..
ובטח שלא לחקור עלייך..
דברי איתה ותגיגי לה שאת מבקשת ממנה
לא להתערב לך בחיים הפרטיים בצורה כ"כ
חטטנית..
אוהבת המון,
מורן! 😉
מאמוש..חוצפה אנ'לא חושבת שזה אמא שלך בסך הכל דאגה לך..
אבל אני חושבת שידיד שלך היה צריך לספר לך ולא להסתיר את זה ממך למרות שאמא שלך ביקשה..
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאא
*שרוני*
גם נכון... אבל אני עדיין חושבת שזאת חוצפה.. (טוב כל אחד והדעה שלו 😉 )
QUOTE (StarShine @ 23/05/2005) מצד אחד אחד היא אימא שלך ודואגת לך אבל מצד שני היה מוגזם לדבר איתו.
לדעתי אם היא כל כך דאגה היא הייתה יכולה לדבר איתך ולא לכעוס עליו. זו דאגה, אבל דאגה מוגזמת הגובלת עם חוצפה.
תגידי לאימא שלך שזה ממש לא יפה מצידה ושהיא לא תעשה את זה בעתיד כי לדעתי זה מצב די מביך.
אני גם חושבת ככה !
יש דאגה ויש דאגה..
אבל זה גובל בחוצפה !
פשוט כך !
QUOTE (love-to-love @ 19/06/2005) QUOTE (StarShine @ 23/05/2005) מצד אחד אחד היא אימא שלך ודואגת לך אבל מצד שני היה מוגזם לדבר איתו.
לדעתי אם היא כל כך דאגה היא הייתה יכולה לדבר איתך ולא לכעוס עליו. זו דאגה, אבל דאגה מוגזמת הגובלת עם חוצפה.
תגידי לאימא שלך שזה ממש לא יפה מצידה ושהיא לא תעשה את זה בעתיד כי לדעתי זה מצב די מביך.
אני גם חושבת ככה !
יש דאגה ויש דאגה..
אבל זה גובל בחוצפה !
פשוט כך !
גמני חושבת ככה....כמה שזה דאגני והכול זה גם נורא מביךך
זאת חוצפהה מאמי
אני הייתיי עושה להה בחזרה....
שתבין כמה זה מעצבןן
אבל את חייבת לזכור שזה הכל מדאגגה ומכוונה טובה
בהיייוש מאמי
זה יותר דאגה של אמא מאשר חוצפה..
היא בסך הכול דואגת לך..
נכון חיים שלך ידיד שלך..אבל היא לא יכולה ליהיות נפרדת מהחיים שלך..
עם לא היית רוצה שתתערב לא היית משתפת אותה...
יא בסה|כ דאגה לך!
זה יותר דאגה של אמא מאשר חוצפה..
היא בסך הכול דואגת לך..
נכון חיים שלך ידיד שלך..אבל היא לא יכולה ליהיות נפרדת מהחיים שלך..
עם לא היית רוצה שתתערב לא היית משתפת אותה...
יא בסה|כ דאגה לך!
QUOTE (Suga @ 19/06/2005) זה יותר דאגה של אמא מאשר חוצפה..
היא בסך הכול דואגת לך..
נכון חיים שלך ידיד שלך..אבל היא לא יכולה ליהיות נפרדת מהחיים שלך..
עם לא היית רוצה שתתערב לא היית משתפת אותה...
יא בסה|כ דאגה לך!
מסכימה איתךךךך!