אני לא התנשקתי אף פעם עם גשר ואף ]פעם לא היה לי אז מניסיון שלי אני לא יכולה ממש לענות לך על זה אבל יש לי חברה שיש לה גשר והיו לה מלא חברים וממש לא נראה שמפריע להם להתנשק איתה עם הגשר אם להם לא מפריע לך זה לא אמור להפריע גם ואם את אוהבת אותו וכמו שאת אומרת התשוקה ממש גדולההה אז אין סיבה אפילו לחשוב על זה פשוט תיזרמי... וכמו שאת יודעת את לא נושכת אותו והוא אותך זה נשיקה עם הלשון לא עם השיניים חחח
מקווה שעזרתי ביו'שש 😉
לי יש גשר...והתנשקתי עם מישו צרפתית והוא בלי גשר הווא אמר שהוא לא הרגיש כלום
אני חושבת שלכי על זה..אל תשאדי לא יכאב לך...
הייתי עונה לך אבל בחיים שלי לא התנשקתי עם בן שהיה לו גשר..=\
ולדעתי זה לא אמור להפריע..אל תתרכזי בזה פשוט..
תנסי, תראי איך זה הולך..ואם זה מפריע..תעצרי...
בהצלחה
זה לא מפריע!
בהצלחות בובה
לא הייתי עם אםחד עם גשר
אני זוכרת שחברה שלי הייתה עם מישהו והיינו קטנים יעני נשיקה היה וואווו...
למרות שאני גם כבר התנשקתי אז..זה היה ממש ממזמן אבל אניז וכרתש כולםש אלו מה לא הציק לך הגשר?1 והיא אמרה שממשששששש לא!!!
ועוד היינו באיזה כיתה ו' או ז'...
עכישו אני כבר עולה ליב' ואני עוד זוכרת את זה...חייייחחח
בהצלחה!
אבל האשכול ישן נראה לי את כבר לאתראי את זה ובטח כבר התנשקתםםם...
זה בכלל לא מפריע..!!
נשיקה מהנה!!
אוהבת ,
מורן! 😉
ביכמה מילים וזהו..עם לא תינסי ליעולם לא תידעי 😛 😛 😛 😛
ביהצלחה בובה 😊
תראי מאמי זה קצת מציק אבל עם את אוהבת תילד את בקושי תרגישי
תתנשקי מקסימום יכאב טיפהה
לדעתי לאא
רק תשתדלי לא לגעת בשינים
לי מורידים העוד שבוע וחצי ת'ריבועים
:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
אממ..לא ניראא ליי שזהה מפריעעעע...
כייי את מתנשקתת עםם הלשוןןן..ולאא עםם השינייםם..
לי יש גשר.. והיתנשקתי כבר אם כמה בנים..
ולי אישית אמרו שלא מרגישים בגרוש ת'גשר..
ולמה גשר בשיניים מונע ממך לנשק אותו?=/
התנשקתי עם מישהו עם גשר...
הכי לא עקרוני בארץ!
תקשיבי אני חושבת שאם את אוהבת אותו אל תחשבי על הגשר..
תחשבי על כמה שאת רוצה לנשק אותו ותאמיני לי שאת לא תרגישי כלום מאמי..
ואם זאת הנשיקה הראשונה שלך לפחות התנשק עם מישהו שאת אוהבת..חח
בהצלחה מאמו'שש..
אוהבת מלאא קארינו'שש..
אני לא התנשקתי עם מישו שיש לו גשר
אבל אניחושבת שזה לא אמור להפריע לך מתנשקים עם הלשון... לאחושבת שזה מפריע..
לחברה שלי יש גשר וזה ממש לא מפריע להתנשק וגם לא מרגישים את הגשר.
אז תתנשקי איתו בלי לחשווש וכמובן תהני