לי כבר אין גשר
חח
מלפני 4 ימים איזה כיףףףףףףףף
אני התנשקתי עם מישהו עם גשר.. ולא הרגשתי בכלל..
את מתנשקת עם הלשון.. לא עם השיניים חח 😛
זה ממש לא מציק לחבר שלי לשעבר היה גשר וגם לי ויצטרפטנו פול פעמים זה לא מציק
זה ממש לא מציק לחבר שלי לשעבר היה גשר וגם לי ויצטרפטנו פול פעמים זה לא מציק
לא התנשקתי עם גשר אבל בחייאת תחשבו על זה שאתם מתנשקותת עם מיתנשקות עם מישהו אתם לא נוגעות לוו איפה ששמים תגשר אין מצב שזה מפריע זה יכול להפריע רק אם הנשיקה לא תילך טוב אז מקסימום טיפה תיחתכי זה לא כזה סיפור ותאמיני לי אם כבר יותר קשהה הבנתי להתנשק עם מישהו עם עגיל בלשון(ולא מנסיון שלי)
זה בכלל בכלל לא מפריע..
כדאי ואפילו מומלץ..
אוהבת המון, מורן! 😉
לפי דעתכם ל*בנים* מפריע להתנשק עם בנות שיש להן גשר \= ?
עוד לא התנשקתי אפעם והולכים לשים לי עוד איזה חודשיים
כפרה לי יש גשר ולחבר שלי אין והוא אמר שזה ממש ממש ממש ממש לא מפריע לוו..
אז יאללה לכי על זה 😁
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאא
ניצנוש 😊
מה השטויות האלה שכואב או לא כואב?? ברור שזה לא כואב... נשיקה צרפתית זה בלי שיניים, וחוץ מזה לי יש גשר כבר 3 שנים וכל הבנות שהתנשקתי איתן לא אמרו לי שכאב להן... אז מאמי לא צריך להיות לך אכפת ואם את אוהבת אותו תלכי על זה!
אוהב המונמון, מושיקו (מלאך_שלך).