ח-נ-ו-ש-ה,כן מאמי שירן בל'!
moraless,נוי מח'? 😁 כן!
Killer-it, חחחח רציני היית דלוקהה עליו?! חחח יפה לךך..נכוןן ילדד חמווד?! ושווהה כאבב...=]
PrInCeSs87, מאמי אם לא הייתי רוצה להתנשק איתוו לא הייתי מעלה את הנושא ההזה! 😠
Suga, 😁
איזה כיתה את מאמי?
את בדוק מכירה אותי!
חברה של רחלי ועינת..
עזבי.. בקיצור....
תגידי מאיפה הבאת ת'דברים האלה? של השירוני וכל זה גמני רוצה להכין לי כמה..
ואגב מה החלטת בסוף? להתנשק או לא?
ראיתי אותו היום בבוקר 😊
לא י פריע ולא כלום....את לא מתנשקת עם שיניים נכון? גם הוא לא.... 😉
זה הכנתיי דרך הפיינט שופפ מאמי...
וווואייי נכוןןןן אניי מכירהה אותךך!!קרןן וווואללהה אחותךך ליאת?!
והחלטתי כן! 😁
גם אני ראיתיי אותווווווו.... 😛
שירונייייי 😛
חחח מאמי זה לא מפריע בגרוש...אני הורדתי ממזמן ולא הספקתי להתנשק איתו..אבל אחרים שיש להם מתנשקים חופשי וזה לא מפריע בגרוש...!!!!! 😁
תהני......!
לי יש גשר..
ובגלל זה כשמנסים לשנק אותי אני קצת מפחדת..
כי זה פאדיחות אם יש משהו וזה
תאמת אבל שלא נראה לי שזה ממש מפריע בתכלס..
סתם שטויות...לא מרגישים את הגשר בכלל וזה שטויות שזה כואב..מותק אל תדאגי לא מרגישים את זה.... 😉 מניסיון אישי....
תראי לחבר לשעבר היה גשר ולי היה גשר וזה לא הפריע בכלל....
נככון הסבירו לה כבר פה שזה בכלללא מפריע... והיא כב רהתנשקה איתתו... רגע שיאנה שאני אביןן מה אמרת כן? על נוי ברבי? את לומדת איתתהה..? ואת מכירה את ירדן אברבנאל? היא ההיתה בביצפר שלכם שנה שעברהה...
גם לי היה פעם גשר.. והתנשקתי עם חבר שלי כל היום כימעט.. ולא חשבתי שגשר זה בכלל מציק..
וגם לחברות שלי יש גשר והם התנשקו מלא פעמים.. ובאמת לא מרגישים את זה בכלל..
אז מותק לכי תפסי אותו תדפקי לו נשיקההה 😉 ובהצלחה
מתנשקים עם השפתיים לא עם השיניים
חחחח
המשפטט הזה מזכיר לי
לפני חודש התנשקתי עם מישהו ו
ולפני שהתנשקנו אמרתי לו את המשפטט הזה
ואז הוא נישק אותי ....
יש לי חברה שלחבר שלה יש גשר..
והם כבר ביחד מלאא זמן..כמעט שנה
והם מתנשקים כמה פעמים ביום..
ולפי מה שהבנתי..זה בככל לא מפריע
כי מתנשקים עם הלשון ולא עם השיניים מאמי
אז שיהיה לך בהצלחה מותק
זה בכלל לא מציק..
לא מפריע לא כלום...
היה לי חבר חצי שנה וניפרדנו ולפני שנה התחלנו שוב קשר והיה לו גשר וזה בכלל לא מפריע..ולא כלום..
את לא מרגישה.. 😊
לדעתי זה ממש לא יפריע לךך...כתיתנשקי לא תחשבי על זה ביכלל..חוץ מי זה זה לא כזה מפריע... כי את מתנשקת עם שפתיים ולשון.. שיניים ביכלל לא ניכנסים "לקטע"... חחח
בקיצור המסכנה שלי מכל התשובות שנתנו לךך....
ל-כ-י ע-ל ז-ה!!!!
ותספרי לנו איך היה....
תהני מותק!!
אוהבתתת דיאנה
לא מפריע לא מציק..
מנסיון..