תאמיני לי מה שיותר מדאיג אותי זה שאריות של אוכל ולא ממש הגשר עצמו 😁
חחחחח קרועה!!
אני חושבת שכאילו תזרמי עם זה...כאילו עם אתה רוצה לנשק' אותו מ רק הגשר ימנע ממך....וכאילו כמו שאמרו גשר זה רק על השיינים..זה לא קשור בכלל ללשון או לשפתיים!!
עצה שלי: לכי על זה!
נשיקות:
שוגה-סיוון
למה שהוא יפריע הוא על השיניים לא על הלשון!!!
אני נישקתי מישו עם גשר (אייל אם מישו זוכר תסיפור שלי איתו...) ולא מרגישים את זה בכלל למה אם זה סתם נשיקה על השפתיים אז אין איך אפילו לראות את זה שלא לדבר על לגעת בזה ואםן זה פראנצ' אז הלשון בתוך הפה לא על השיניים שלו!
אין לי מושג...אבל אם את כ"כ רוצה להתנשק איתו אז תאמיני לי שברגע הנשיקה לא תחשבי על הגשר שיש לו בשיניים..
שירנייי נצרתית!!
חחח איפה את לומדת אלון או שרת?
ועוד משו מי זה הילד הזה אני אגיד לך אם הוא שווה את "הכאב" של הנשיקה עם הגשר
לוב יו בובההה
זה כמעט אותו דבר מאמי
אל תמנעי נשיקה רק בגלל זה
זה בערך אותו דבר כמו להתנשק עם בן שאין לו
רק שעם גשר מרגישים את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא ניסיתי לחברה שלי היה חבר אם גשר אז היתה פעם אחת שהייתה לה קצת פדיחה אבל בחפיף..
אני היתנשקתי כבר אם פלטה שזה יותר גרוע ואו שחבר שלי היה אתום או שפשוט היה לו כיף גם ככה
עכשיו החזירו לי את הטבעות לשיניים וניראה לי שאם אני יתנשק אם מישהו זה יפריע לי לא לו אז ככה שזאתי תהיה בעיה רק שלי
עזבי אל תתני לזה להרוס לך לא תדעי אם לא תנסי מסכן הילד גם דפקו לו את החרא הזה וגם בנות לא מיתנשקות איתו בגלל זה רחמים אליו....
עכשיו אני מבינה למה בנים לא מתחילים איתי יותר...
__דובדבנית__, חחח אני יודעת שלא מתנשקים עם שנייםם אבל השאלה אם לו זה יכאב.. אבל לא מ'שנהה כברר ניזרוםם איתוו תודה מאמייי 😛
,moralessתודה בובה וכןן שווה אפילו עם זה יכאב.. כי אני אוהבת אותו באמת והוא אותי.. אז אני ילך עלל זה=]=] טנקססס 😊
PrInCeSs87, חחח איזהה יא 😯 איזה חמודהה... חחח תודהה מאמייי הייתיי זקוקהה לזהה שיגיד ליי שזה לא יכאב ושיש לו כבר ניסיון תודהה רבהה רבהה...חחח מחר זה יקרהה עם הוא יבוא לביצפר ואזז אני יספרר לכולםם=]מואעע אוהבת!
_NoAnGeL_, חחח דיי פייכככ בעעע לוורצהה לחשוב על זה ביאסת אותי עכשיוו אני מלאתת רצוןן ואומץץ 😢 חח אבל באמתת זהה איככ בעעע פפפוייי..לפי שניתנשקק אני ייגידד לו צחצחת שנייםם!? חחחעעחעחעחעחע סתם=] 😛 מממש קרועהה אווהבתת
Suga, ההצעה שלך מתקבלת! 😊 תודה רבה על העזרה!
חולה על **** מזה פארנצ'? תודהה על כול מיקרהה 😊
~MoR~ חחח כןן גם אני חושבתת שאנחנוו נגיעע לרגעע הזה לא יהיה אכפתת ליי לא מגשרר ולא מכלוםםם.. 😊 טנקסס בובהה
Killer-it, אני לומדתת באלוןן והילד הזה הוא בכיתה ח' קוראים לו ניצן טויבי=] חחח אולי את מכירהה?!
חח ותאמייני ליי שווה את הכאב כיי תאמת זה לא משנהה מה האחרים יגידוו עליוו! אני אוהבת אותו איךך שהואאא! כפרה עליוו 😍 😊 לובב יוו מאמי!
נאפי, מה זתומרתת מרגישיםם את זה? את מה מרגישים?? תוודהה מוואעעעעעע 😂
smallgirl, חחח מאמי איזה רחמים עליוו.. אניי מתה עלל הילדד הזה 😕 אין רחמים! יש אהבה=]!
אל תדאגיי מאמיי יבווא בןן שיכיר את האופייי שלךך ואני בטוחה שאת היופייי שלךך והוא התאהב בך באמתת ואתת בוו ולא יהיה אכפתת לוו מכלוםם זהה יגיע תאמיניי ליי לווב יוו חייםם שליי!@! 😛 😁
ממממ... איךך להגידד את זהה ת=ו=ד=ה ע=נ=ק=י=ת!!.. לכולםם על העעזרה ועל ההתחשבותת...
מוואה ענקיתת אווהבת אתת כולםםםםםםםם...עכשיו רק נישאר לי להגיד לעצמי...
ב=ה=צ=ל=ח=ה בנצ'יקהה 😁 ושתיהיה מהנהה בע"ה!
אווהבת אותכםם מלאא ובלליי סוףף שירוניייייי 😛
שירן בל'?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
שירנוושששש יפיופהההההההההההה מהה את עושהה באתררר חחחחחחח איזההה יפההה...
כלל נצרת עילית באתר הזה חחחח
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
שיאאאאאאאאנה את לומדת באלון?!?!!? פפיי.. מכירה את נוי ברבי?? ירדן אברבאנל? תות?
שיאנההההההה..!! את לומדתתב אלוןן?!?! פפפיי... מכירה את נוי ברבבי?!!? ירדן אברבאנל??? תותת??
חחחח מאמוש מזה קרעת אותיי עם השאלה שלך.. זה מה שמטריד אותך!?
בגלל גשר לא תתנשקי איתו!? אל תתני לזה להרוס לךך!!
תהני מהרגעע!!
לדעתי את בכלל לא תרגישי כלום כי תהני מזההה וכבר לא יעניין אותך שומדבר
אחר כך את סתם תתחרטיי..
אל תתני לזה להרוס לך!!
מקווה שעזרתיי
אוהבתת
שירנוששששש
חחח מאמי ניצן טויבי ממש אבל ממש שווה!!!
חחחח פעם אפילו הייתי דלוקה עליו
טוב עכשיו אני רק צריכה לגלות איזה שירן את.. אהם...
חחח הקיצר בובה אם יש לך מצב להתנשק איתו אבל תפספסי את תצטערי על זה!
עזבי תאכול בשיניים מאמי...
תיזרמי איתו ולא תרגישי כלום....
זה נשמע כיאלו את לא הכי רוצה להתנשק איתו... 😉
בקשה!!
נשיקות:
שוגה-סיוון