בנות..
איזה המשךך יצאא ליייייייי....
יאפהההה..
וואי...אני אהבתיי..
רוצים אני יפרסם?הוא יצא דיי ארוך...
חיחי
סתיוו'ששש=]]
כןןןןןןןן
יאללה סתיווווו
שימי אותו=))
הנה המשך..
תהנו..
ואני לא מרוצה מהמצב של התגובות...כבר אמרתי...
תגיבו עוד...לא להיותתתת דוחיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
תהנו...
היה מכתב בתוך השקית..והתחלתי לקרוא...........
"הצלחת לברוח ממני אה?!
טוב לא חשוב..
אני בטוח שאת תדאגי לפצות אותי..
אבל אני כבר דאגתי..
ותמיד תמיד ידאג..
יש לך מושג כמה אני אוהב אותך?
כי...אני לא יכול לתאר זאת במילים..
אלא רק במעשים...
את ה-3 מילים
שאני הולך להגיד עכשיו
כבר שמעת דיי הרבה זמן..
אבל יש להן
משמעות ענקית...
אני מקווה שתצליחי..
להבין..
ולהפנים אותם..
אז...תדעי תמיד...
שאני אוהב אותך!!!!
הכי הרבה בעולם..!
אם את מוכנה..
לבושה..ומאורגנת...
תתקשרי אלי...
ואני...אני ידאג להמשך...
אהובך,
ליאור!"
---------------------------------------------------------
פה המכתב של ליאור..של ליאור שלי הסתיים...
המכתב שהיה בכתב ידו הברור...
'אחח שלמות..'..ככה חשבתי..
ואז ניזכרתי...
אני צריכה להיתארגן...
מהר הלכתי למלתחות...
הכל היה מסודר נקי מאורגן...ואסטתי..
ניכנסתי....
ופשטתי את חלוק מהגבהת שהיה על גופי...
הנחתי אותו על אחד הסלים שהיו שם..
ומגופי עלה ריח נעים..
טהור..
חושני....
שממלא את כל הגוף בתשוקה..
זה מהשמנים..
השמנים והסבונים שמרחו עלי..
והמסא'ז הנעים....
הג'קוזי ששחרר את כל גופי..
ונתן לי הרגשה נהדרת....
של שיחרור...
לבשתי את בגדייי....
ונעלתי את הנעליים....
סידרתי את שערי...
ולא הייתי זקוקה לאיפור...
השיזוף העדין בפנים...
גרם לעור להיראות יפה...
וככה...
בלי לשים לב..במהירות..
הייתי מוכנה....
על פניי עלה חיוך...
מרוצה..
מאושר..
שמח...
כאילו אין עוד בקשות בעולמי...
בעולם שלי...ושל ליאור...
זוג מאוהבים...
טלפנתי לליאור...
ואמרתי לו שיבוא...
הוא אמר שהוא מגיע...
----------------------------------------------------
"איזה יפהה.."
הבטתי לאחור..
זה היה הוא...לבו'ש יפה..
מסודר..
חתיך...
אמאא...איזה יפה הוא...
עיניי נצצו מרוב אושר...
אני-בשבילך..
ליאור חייך..חיוך גדול...
תפס לי את ידי....והלכתי איתו...
ברחבי המלון..
עד שהגענו ל.....
סוויטה שלנו...הגענו לדלת...
ונעמדנו...
ליאור פתח אותה לרווחה...
ועיניי נידהמו....
החיוך שהיה על פניי היה ענק..
ומאושר..הרבה יותר מהקודם...
הבטתי על ליאור...
ואז הוא עליי....
לבסוף...מבטינו ניפגשו...
והיתקרבו..
לאט לאט....אפינו ליטפו זה את זו...
ושפתינו ניפגשו...
ברכות...באהבה...בהמון המון תשוקה...
וחום...עוד לא ניכנסנו...ואנחנו עדיין מתנשקים...
ואז...
אל אפי הגיע ריח נעים..ממכר...ריח של אהבה...
מוזיקה התנגנה לה..מוזיקה שקטה...
מוזיקה מיוחדת...מרגיעה....
היתנתקנו מהנשיקה המיוחדת הזאת...
והבטתי על ליאור בשנית...
באהבה..ואז לחדר....
בחנתי הכל...
החדר היה מקשט בעליי קוטרת מיובשים...
שהיו פזורים על המיטה..
הריח המשגע של הקטורת..חירפן את חושי...
וגרם לי להיתאהב...להיתאהב בליאור מחדש....
כמו תמיד..מאוהבת....
אהבה מוחלטן רק שלו...שמוקדשת רק לו...
טיילתי בחדר...ואז שמתי לב....
לא היה שולחן...
לא היה כיסאות...
רק שתי כריות...מהודרות...וצבען אדום...שלא היו פה קודם..
היו מונחות על השטיח בריצפה...
וליידן..
היה מונח...
דלי..ובקבוק שמפניה..עטוף במטלית לבנה...
ושתי כוסות..
שהיו רק לי ולו...
חייכתי לליאור...
והוא חייך לי בחזרה..חיוך מדהים..
חיוך כובש...
ששבה אותי בקסמיו...
וגרם לי לכל התחושות וההרגשות האלה..
שנותנות לי להיות מאושרת..
מאושרת כמו...שמעולם לא הייתי...
אפילו לא עם..ניר...ועם רון..
-----------------------------------------------------------
אני-מממ השמפניה טעימה..
ליאור-כןן...אבל את יותר..ונישק אותי שוב..
אני-חח אני מתהה עלייך מלאך...התנתקתי מהנשיקה..
ליאור-אהבת?
אני-את המקום?
ליאור-את הכל...
אני-כן..הכל מושלם..קסום..
ליאור-נשמה שלי..אמרתי לך שהיום הולדת שלך עוד לא הסתיימה...
אני-חחח יא מטורף...
ליאור-רק עלייך..
אני-ואני עלייך...
ליאור התקרב אליי...והריח אותי..את כל גופי..
כאילו מתמכר לריח....ואז מנשק את כולו בחושניות..בעדינות..
ונשק לשפתיי החמות..שמחכות רק למגע שפתיו..
הוא נישק אותם...
בחום...באהבה...עם המון המון תשוקה...
ואז נוצרה לה נשיקה צרפתית דיי עדינה..
שנהפכה במהירות..
לדבר הרבה יותר גדול...
עם הרבה יותר אהבה...
שדורש אחריות....הרבה הרבה אחריות....
ליאור נישכב מעלי...
מלטף את כל גופי...
מתנתק מהנישקה..
גורם לכל גופי לחוש בצמרמורת איומה...
אבל נעימה...
מלטף את בטני...וגורם לתחושה ממכרת..
וככה הוא עבר על כל גופי...
עד שכבר הרגשתי..
את ידיו...משחקות עם סוגר החזיה שלי...
מנסה לפתוח אותה...
ואחרי זמן קצר...
כבר הייתי בלעדיה....
החולצה ירדה...
וכך גם שלו....
מכנסיו...ירדו...לאט לאט...כך גם החצאית שלי...
נישארנו בלי בגדים...
מאוהבים..
מתנשקים..
ואז...זה קרה...
שכבנו............
זה היה קסום..נפלא..
מדהים...
עם כ"כ הרבה אהבה...
ואז...חשבתי לרגע...
שכחנו...טוב...קורה פעם אחתתת....לא נורא...
מה כבר יכול לקרות..
בין כל המחשבות..
והכיף...
הרגע הקסום...נישבר לרסיסים....
כשקול דפיקות בדלת נשמע...........................................
יפהה אה?!
פרקק שולטטטטטטט..
אהבתיי אותווו..
למרות שאניי חולהה..
באמת שאהבתייי..
מה איתכםםםםםםםםםםם??
קיצרר..
אני רוצהה תגובות..והרבהההה...
~תגיבו~
אוהבת מלא מלא..
סתיוו'שששש=]
ווא וואאאא היא תכנס להריון או משהו!! בדוקקקקקק!!!1
פרק מדהים!
אני רוצה המשך!! דורשת!
תודה מאמי..
עוד תגובות?!
סתיוו'ש=]]
וואי איזה פרק נדיררררררררררר
אהבתי אותו מאודדדדדדדד
איזה חמוד ליאוררררררררררררררררר
בטוח עכשיו היא תיהיה בהריון=))
חח
סתיו'ששש
תמשיכי מאמי
מוואה ענקיתתתתתתת
חנו'ששש תודההה מאמיי שליי..
חיחיחי..
לכי תדעי...
מי יודע...
אפילו אני לא יודעת..
קיצר..
עוד תגובות?!
סתיוו'ש=]]
איזה מהממם==]]
סתיוווש את ככככככל כךךךךך מוכשרתתתתתתת!
יצאא לך פרק מדהיםםםםם!!
מי שלא קוראאא מפסידדדד...מיללללללללה!!!
יאאאא איזה פרק מדהיםם אני עדייןןןן מרותקקתתת.!!
כזה יפההההההה..1!
איזה סתומיםם הםם..הוא לא אחראיייי בכלל!!!!!!!!! הוא היה צריךך לשים קונדוםם
אידייוטט..אם היא תיכנס להריון אני אזרוק עליו כפכףף!!
יאלההה המשכושש=]
מואהההה
בתאלוששששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/08/2005) איזה מהממם==]]
סתיוווש את ככככככל כךךךךך מוכשרתתתתתתת!
יצאא לך פרק מדהיםםםםם!!
מי שלא קוראאא מפסידדדד...מיללללללללה!!!
יאאאא איזה פרק מדהיםם אני עדייןןןן מרותקקתתת.!!
כזה יפההההההה..1!
איזה סתומיםם הםם..הוא לא אחראיייי בכלל!!!!!!!!! הוא היה צריךך לשים קונדוםם
אידייוטט..אם היא תיכנס להריון אני אזרוק עליו כפכףף!!
יאלההה המשכושש=]
מואהההה
בתאלוששששש
יפההההה ש-ל-י.!!
מתה עליייייך...
איזהה תגובהה אמאאאאא
איזהה חיוךךך ענקקקקקק מרוח לי על הנפנים..
חחח{מה שאני יכולה...כי כואב לי שאני מחיייכת..חיחי}
אתת פשוט מוחשלמת..
ותודהה יפהה שלי..
את מוכשרת פי 83654734 ממני..!!
אבלל תודה..!!!!
ו...מי יודע..אוליייייייייייייייייייייי...רק אני יודעת..נהנהנהנהננהנה בננה!!
הקיצר מאמי..
תגידי לאנשים שיגיבו כיי לא מגיבים!!
אופייייייייי...
סתיוו'שששששש=]]
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 30/08/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/08/2005) איזה מהממם==]]
סתיוווש את ככככככל כךךךךך מוכשרתתתתתתת!
יצאא לך פרק מדהיםםםםם!!
מי שלא קוראאא מפסידדדד...מיללללללללה!!!
יאאאא איזה פרק מדהיםם אני עדייןןןן מרותקקתתת.!!
כזה יפההההההה..1!
איזה סתומיםם הםם..הוא לא אחראיייי בכלל!!!!!!!!! הוא היה צריךך לשים קונדוםם
אידייוטט..אם היא תיכנס להריון אני אזרוק עליו כפכףף!!
יאלההה המשכושש=]
מואהההה
בתאלוששששש
יפההההה ש-ל-י.!!
מתה עליייייך...
איזהה תגובהה אמאאאאא
איזהה חיוךךך ענקקקקקק מרוח לי על הנפנים..
חחח{מה שאני יכולה...כי כואב לי שאני מחיייכת..חיחי}
אתת פשוט מוחשלמת..
ותודהה יפהה שלי..
את מוכשרת פי 83654734 ממני..!!
אבלל תודה..!!!!
ו...מי יודע..אוליייייייייייייייייייייי...רק אני יודעת..נהנהנהנהננהנה בננה!!
הקיצר מאמי..
תגידי לאנשים שיגיבו כיי לא מגיבים!!
אופייייייייי...
סתיוו'שששששש=]]
חיחחחי סתיווווווש=]
אל תתדאגגיייייי עוד מוקדםםםםם
יש כאלה שעוד חורפיםםםם!!
עוד מעטט יגיבו לךךךךךך
ושמחה שיש לך על הפנים חיוךךךךךך
חיחיחי מצטערתת שכואבב לך..=[!!
אוהבתת אותךךך יפיופיתתתתת שליייייייייייייייייי
מואההההההה
בתאלוששששש
בתאל'הההההה אני אוהבת אותךךךךךךךךךך!!
החלטתייייייייייי...
רוצהההה שניתחתןןןןןןןן?!?!?חעחע
סתיוו'ש=]]
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 30/08/2005) בתאל'הההההה אני אוהבת אותךךךךךךךךךך!!
החלטתייייייייייי...
רוצהההה שניתחתןןןןןןןן?!?!?חעחע
סתיוו'ש=]]
חיחיחיחחיחי=]
סבבההההההה!
יאללללללללה
מחר ב-888888...!! חחחחחחח איזה מספרררררר..=]
חחחחחחחחחחח
טובבבבבבבבב בעליייי לעתידד..!!!!
יש מספר כזה? 😯
סתיוו'ש=]]
יצא מעלףףףףף
איזה פרק מדהיםםםםם
והכתיבה שלך מדהימה
י'כישרוניתתתת..אהבתי בטירוףףףףףף
ויש לך פול תגובות!
המשךךךךךךךך