😠 מה לא משו? מה את מפגרת?!?!
שימי המשך ועכשיוווווווווו
יאללה סתיוושש..11 תגובותת=]
תמשיכיי מאמיייייייי
סתיווווווווו אני צ'ה המשךךךךך😢 😢
יאא יפותתת שלי..
תנQ על התגובות!!
המשך..
אממ לא יודעתתת מתי יהיההה..
אני חולהההההה=[[
אופיייייייייי....
סתיוו'שששש=]]
רוצים המשך?!
אני רוצה לפחות עודד 4 תגובות..
חיחיח
סתיוו'ש=]
3----תריגיש טובבבבבבבבב=]
בנות תודה לכן..
חחח אני באמת מרגשיה קצת יותרר טוב..
אבללל עדיין כואב...
טוב יהיה טובב...
ת'אמת אני יגיד לכן..
לא קשור לתגובות ולא כלום..
נימאס לי קצת מהסיפור הזה!?
אולי אני יגמור אותו וזהו?!
מי שרוצהה שתגידד..ומי שלא...גם שתגידד...
בכל מקרה..אני ינסה להשים לכן המשך היום..
סתיוו'ש=]]
סתוי את רצינית?
נפלת על השכל?
ישנת על האף?
לקחת בטעות כדורים?
מה נסגר איתך?
את מ-מ-ש-י-כ-ה את הסיפור! ואני רוצה לראות שלא..
יש לך סיפור מעלף.. ואני מחכה להמשך..
אז יאללה בובבההה,
שבי על הכיסא,
טחני תשכל,
תרביצי למקלדת,
ותכיני לנו המשך כמו שרק את יודעת!
QUOTE (דיזלית @ 29/08/2005) סתוי את רצינית?
נפלת על השכל?
ישנת על האף?
לקחת בטעות כדורים?
מה נסגר איתך?
את מ-מ-ש-י-כ-ה את הסיפור! ואני רוצה לראות שלא..
יש לך סיפור מעלף.. ואני מחכה להמשך..
אז יאללה בובבההה,
שבי על הכיסא,
טחני תשכל,
תרביצי למקלדת,
ותכיני לנו המשך כמו שרק את יודעת!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את שרוטהההההההה....
ימטורפת...אני חולהה עליייייייייך...
את באמת אוהבת את הסיפור!?
כי אני לא ממש...
טובב..ניראה מה האחריםם חושבים..ורוצים..!!
מוואהה ענקיתתת..
אוהבתתתתתתת אותך..
סתיוו'ש=]]
טחחחחחחחחח סתיו את מצחיקה רצחח
חעחעחע
את לא מסיימת את הסיפורררררררררר
יאללה מאמי תמשיכי
מוואה ענקיתתתתתתתתתתתתתת
אני עכשייו מנסה לכתוב המשך...
חכו בסבלנות..
ניראה מה יצא..
סתיוו'ש=]]]