איזה מהמםםםםםםםם
ליאור מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מה כל מי שקוראים לו ליאור מושלם!? (( חח גמו בסיפור של בתאלל))
סתיו'שששש
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתתתת
QUOTE (HeNNNNNNN @ 30/08/2005) איזה מהמםםםםםםםם
ליאור מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מה כל מי שקוראים לו ליאור מושלם!? (( חח גמו בסיפור של בתאלל))
סתיו'שששש
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתתתת
חחחחחחחחח=]]
לא שהם מושלמים..הם מאוהביםםםםםםם
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/08/2005) QUOTE (HeNNNNNNN @ 30/08/2005) איזה מהמםםםםםםםם
ליאור מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מה כל מי שקוראים לו ליאור מושלם!? (( חח גמו בסיפור של בתאלל))
סתיו'שששש
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתתתת
חחחחחחחחח=]]
לא שהם מושלמים..הם מאוהביםםםםםםם
בדיוקקקקקקקקקקקקק..!!
חיחיחי..
חנו'שש תודההה מתוקהה שלי..
בנותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
תתעוררווווווווווווווווווווווווווווווווו
תגובותתתתת
קמצניותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
סתם_ילדהה תודהה מאמי..!!!
עוד!?
סתיוו'ש=]
המממממממממממממשךךךךךךךךךךךךך
אוףףף דיי נימאס לי..!!
עכשיו אתם רואים שאניי אומרת שאיןם תגובות!?
עוד שנייה והסיפור מגיע לסוף הדףף..!!!!!
אוףף אוףףף אוףףףף!!!!!
אל תגיבוו לאא צריךךך תשאירווו את הסיפוררר כמו שהואא שירדדדדדד!!!
בייייייייייייי
תודה למי שהגיבה עד עכשיווווו....
סתיוו''ששששששששששששש=]
נו סתיוו'ששששש
את לא מספיקה אותו😢 😢
תמשיכי מאמי
מוואההההההה
אנייי כן מפסיקה!!!
חלאסס כמה אני כברר יכולה לבקשש תגובות!?
אתםם לא אוהבים את הסיפורר
אני לא מכריחהה אפ'חדדדדדדדדדדדדד!!!!!!
אתם לא מגיבים מרצונכםםםםם!!!
ואני כברר אין לי רצוןן להמשיך..!!!
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 31/08/2005) אנייי כן מפסיקה!!!
חלאסס כמה אני כברר יכולה לבקשש תגובות!?
אתםם לא אוהבים את הסיפורר
אני לא מכריחהה אפ'חדדדדדדדדדדדדד!!!!!!
אתם לא מגיבים מרצונכםםםםם!!!
ואני כברר אין לי רצוןן להמשיך..!!!
😠 😠 😠 לא אוהבים את הסיפור?!
תגידי מה קרה לך?! יש לך סיפור מושלם... יש לך 96 דפים שחצי מזה זה רק תגובות.
תביני הסיפור שלך מושלם, ולא כולם תמיד בבית ולא כולם ליד המחשב.
ותאמיני לי שכולם אבל כולם אוהבים את הסיפור שלכם!
אז סתיו--- שבי בשקט ותסתמי! כי את לא מפסיקה את הסיפור! מובן?!