סתיוו'שששששששששששששששששששששששש איזה המשכים יפיםם אין אין לי מילים נשבעת לך פשוטטטטטטטטטטטטט מהמהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם...ל-י-ג-ה
חחחח יאלה אבל זה לא מספיק לי אני רוצה עוד המשך...
אז תשימי.....
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מלא מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
-בר-
חחח ברבייי תודההההההה יפהה שלייי..
מוואהה אוהבתתתתתתתתתתתתתת אותךךך..!!
ואניייי שמחהה מאודד שאהבתתתתתת...והשלמת 😊
חחח
תמשיכייי לקרואאאאאא תמידדד..
לאבבב יווווווווווווווו..!!
סתיוו'ש=]]
יאאאאאאאאאא בנותתתת רק 8 תגובות!?
איזהה קמצניותתתתתתת..!!
תגיבוו ועכשיוווווווווו...
חחחחחחחח
פקודהה...אחרתתת אין המשךךךךךךךךך...
ותדעוו לכןןןןןןןןן...
שאוליי כל השבועע לא יהיה לכןןן המשךךךךךךךך..
כי אני ממש ממש עסוקה....
אז אוליי יהיה לכןן 2 המשכיםם....
אבלל תגיבוווווווו...
אוהבת מלא מלא..
סתיוו'שששש=]]
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 22/08/2005) יאאאאאאאאאא בנותתתת רק 8 תגובות!?
איזהה קמצניותתתתתתת..!!
תגיבוו ועכשיוווווווווו...
חחחחחחחח
פקודהה...אחרתתת אין המשךךךךךךךךך...
ותדעוו לכןןןןןןןןן...
שאוליי כל השבועע לא יהיה לכןןן המשךךךךךךךך..
כי אני ממש ממש עסוקה....
אז אוליי יהיה לכןן 2 המשכיםם....
אבלל תגיבוווווווו...
אוהבת מלא מלא..
סתיוו'שששש=]]
המשךך
המשךך
המשךךךך
חבל שרק את רוצה=[
סתיוו'ששששששש=/....
לא נכון!
כולם רוצים!
יאללה המשך
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 22/08/2005) לא נכון!
כולם רוצים!
יאללה המשך
בדיוק!
חחח באמת?!?!?!!?
תוכיחו=תגיבו...והרבהההההההה..
חיחיחי..
אוהבתתת
סתיוו'שששש=]]
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 22/08/2005) חחח באמת?!?!?!!?
תוכיחו=תגיבו...והרבהההההההה..
חיחיחי..
אוהבתתת
סתיוו'שששש=]]
😊
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 22/08/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 22/08/2005) חחח באמת?!?!?!!?
תוכיחו=תגיבו...והרבהההההההה..
חיחיחי..
אוהבתתת
סתיוו'שששש=]]
😊
בתאלו'שש מה באת להגיד בפרצוף הזה?
סתיוו'שש=]]
סתיווששש אני רוצה המשך שיעשה לי מצב רוח טוב ושישכיח ממני את הכל הצרות
שנפלו עליי השבוע 😢 טוב?
QUOTE (SHIRINLOVE @ 22/08/2005) סתיווששש אני רוצה המשך שיעשה לי מצב רוח טוב ושישכיח ממני את הכל הצרות
שנפלו עליי השבוע 😢 טוב?
מה קרה לך מאמי???
למה את עצובה??
סתיוו'ש=]]
אמממ בלאגן אחד גדול אבל אולי יום אחד זה יסתדר..