חנו'שש תודה בובה..
אבל לידע כללי..
היא לא מכירה אחת שקוראים להה ליאל...
בגלל זה היא הייתה בהלם..
תמשיכוו להגיבב..לאא לבאס..
סתיוו'ש=]]
חיחי תודה בובה..!!
עודד תגובותת?!?
סתיווו'שששששששש=]]
בנותתתת תגיבו...!!=[
סתיוו'שששש=/
מזה כתבתי סיפורר חדש אז אתן שוכחות את הסיפורר הזה?!
איזההה רעות..
הסיפור הזה זה סיפורר בלעדייייייייי....חיחחיחיחיחייח
סתם..
אבללל מה ההזנחהה הזאת!?
הוא עוד מעט יגיע לדף השני....
ואם זה יקרה...אז לא יהיה יותרר המשכים..
ופשוט ניתן לוו לרדתת....
אזז תגיבו אם אתם אוהבים אותווו..
סתיוו'ש=
חנו'שש לפחות אתתת..
אוףףף כוליי התבאסתייי....
אם אתן מתכוונות להזניח את הסיפורר הזה אני מפסיקהה את השניי שכתבתי..
סתיוו'ש=[]
נוווווווו תגיבו כברררררררררררררררררררררררררררררררררר
2 הסיפורים מושלמיםםם=))
עזביי כבר לא אוהבים את הסיפור..
תודה שאת הגבת..
אאוהבתת אותךך..
סתיוו'ש=/...
שטו ליאל????????????????? מיזאת?
תמשיכי מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את תקבלייי בוקסססס
מה זה לא אוהבים תסיפורר?.
בעצם נכון..אנחנו לא אוהבים אותו..
אנחנו ש-ר-ו-פ-י-ם
ע-ל-י-ו!!,
אזזז לעבודהההההההההההה
המשךךךךךך=]
חחח בתאלו'שש יקרועהה שליי..
אוהבתתתת אותךךךךךךך..!!!
המשךךך מחררררר ב"ה...
סתם_ילדה..
את לא סתם ילדה..
את מיוחדת..
חחח תודהה מאמי..
ליאל..אמממ היאא...תדעי בפרק הבאא..
תמשיכוו להגיבב..
מוואהה ענקיתת..
סתיוו'שששש=]]
סתיוו כבר בוקר ואין המשך😢