סתויוווווש=]]
חיחיחי תודה על ההקדשההההה
גם אני אוהבתת אותך מאוווווווד
יצא לך פרק מושלםםםםם יאאא מוכשרתתתתת!!!
תמשיכייייייי מהררררר=]
מואההה
בתאלושששש
חחחחחחחחאיזה חיללללללללללל..מצטיין...פחחחחחח..
"אל תענה"
"לא עונה"
"תענה"
"עונה"
"רד על ארבע"
"יורד"
"קום"
"קם"
חחחחחחחחח..
עזבי..נדפקתיייייייי....
יפההההה
המשך
יפה ברמותתתתתתתתתתתתתתתת
אבל שכחתי כבר מיזה ניר
גלו'ש בתאלו'ש וסתם_ילדה..
תודה מתוקות שליייי..
אבל רק אתן מגיבות??=[
יאללה עוד תגובות..
מוואהה ענקיתתתת..
סתיוו'שש=]
יששששששששש
נירררררררררר
בא להציל אותה מליאוררררררררררר
יששששששששששששש
תמשיכי בובה מדהים כמו תמידד
QUOTE (G-A-L @ 24/08/2005) חחחחחחחחאיזה חיללללללללללל..מצטיין...פחחחחחח..
"אל תענה"
"לא עונה"
"תענה"
"עונה"
"רד על ארבע"
"יורד"
"קום"
"קם"
חחחחחחחחח..
עזבי..נדפקתיייייייי....
יפההההה
המשך
מצחיקולה!
בנות תודה על התגובות!!!!
עוד תגובות??
סתיוו'שש=]]
המשך?!
ומזל טוב על ה-90 עמ'!
סתם_ילדה תודה מאמי..
אבלל אני משתגעת..
איך קוראים לך??חחח
גלו'ש..
תודה בובהה שלי..
חיחיח עוד 10 עמודים ואני רוצהה מזל טוב ענקקקקקקקק..חחח
סתיוו'שששש=]]
ענק?
תקבלי ענקייייייי
הכי ענק בעולםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך?<