תודההה מאמיייייייייי....!!
סתיוו'שש=]]
המשךךךךךךך מאמושששששש=]
הגזמתתתתתתת
אני לא מקבלת 20 תגובותתתתתתת 😠
תמשיכיייי כבר
בלי הגזמות!
בתאלו'שששששששששששש ראיתתת איזה פרקק ארוךך עשיתיייייייייי?!
קראת אותוו בכלל?!!?
סתיוו'ששששש=]]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
שתספרררררררר לוווווווווו
ושבבקשהההההה=[
שיסלח להההההההההה
יצא לך פרקקק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
בתאלו'שש וגלו'שש...
בסדר..
אתן צודקות אולי הגזמתי קצת....
טובב אבל זה לאאא מספיקק לי התגובות ואני רוצהה עודדד....
אזז תגיבוווווו....
אוהבתתת מלא מלא,
סתיוו'ש=]]
יאאא עכשיו קראתי את שני הפרקים האחרונים
והם מדהימיםםםםםםם!!!
הסיפור כולו מושלםםםםםםםם!!!
איזה כישרוןןןן....
המשךךךךךךךךךך ומהרררררררר
מואהההההההה
לילושש=]]
QUOTE (חייה_בבאסה @ 16/08/2005) יאאא עכשיו קראתי את שני הפרקים האחרונים
והם מדהימיםםםםםםם!!!
הסיפור כולו מושלםםםםםםםם!!!
איזה כישרוןןןן....
המשךךךךךךךךךך ומהרררררררר
מואהההההההה
לילושש=]]
לילו'ששש תודהה מאמייי....
איזהה חמודהההה את..
שמחה שאת חשובתת ככה...
ומי שמדברתת על כישרוןן...
את הכי מוכשרת באתרררררררררר....
ובעולםםםםםםם...חיחי
המשךךך עוד כמה תגובות...
קבליייי נשיקההההההההההה
אוהבת מלא מלא,
סתיוו'ששש=]]
איזו מאמי..
תודה גם לך מוכשרת..
ויאללה אנשנושים להגיבבבבבבבבב
אני רוצה המשךךךךךךךך!!!!
קבלי נשיקה בחזרה..
מואההההההה
לילושש=]]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יצא מהמםםםםםםםםםםםםם
QUOTE (סתם_ילדה @ 16/08/2005) המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יצא מהמםםםםםםםםםםםםם
😉
נוו כמה תגובות כבר יששש??
אניי רוצההה המשךךך??