יאאאאאא
איזה פרק מעלףףףףףףף
והחלום הזההההההה
אמאאאאאאאאא=[[
לפני שהבנתי שהוא חלום כוליי פחדתייייייי....יא רעההההההההה כמעט היה לי התקף לב בגגללך1!!!
תמשיכיייי מהרררררררררר
ושהיא וליאור לא יפרדוווווו מתחנננננננננננננננת =[[
אוהבתתתתת
בתאלושששששש
סתיוו'שששששששש
שימי המשךךך מאמי
מוואה ענקיתתתתתתתתתתתתת
חחחחחח כן גמלי כמו בתאל
המשך
יאאאאאאאא איזההה חמודותת אתןןןןןןן..
איזהה כיףף כמה תגובותתתתתתתת..!!
אני פשוטט אוהבת אותכםםםםםם..
בתאלו'ששש וגלו'שש אל תדאגוו תמשיכו לקרוא את הסיפוררר ואז אם בא לכם תהרגו אותיי או שבעצם אתן יכולות להשאיר אותיי בחיייםם...
אני עדיין צעירה בשביל למות 😊
יאללהה בנותתת ישש לי מוזה....
אזז אניי עכשיווו כותבת לכןןן המשךךךךךךך...כיי מגיעע לכןןןןןןן...
מוואהההההההה ענקיתתתת
אוהבתת מלא מלאאאאאאא,
סתיוו'ששששש=]]
בעצם בנות..
אולי יותרר מאוחרר בערבב ככה יהיה לכןןן המשךך..
חיחיח..
תגיבוו עודדדדדדדדדדדדדדדד..!
אני רוצהה הרבהה תגובותתת..!!
סתיוו'שששש=]]
גלגיי שלי...
חחחח הרסתי לך ת'שם..
אין לי כוח ממש לכתובב המשךך..
אוליי עוד מעטט..
נעלמה לה המוזה..
סתיוו'שששששששש=]]
אם יש עוד 3 תגובותתת אני רושמתת המשךךךךךךךךךךך...!!
אז אם בא לכם המשךך..תגיבוווווווו...
סתיוו'ששששש=]]
הנה יש לך 3 תגובות.. עכשיו המשך.. :]
QUOTE (Kariniiii @ 15/08/2005) הנה יש לך 3 תגובות.. עכשיו המשך.. :]
!!!!!!!!!!!1
=]]]