יאייייייי איזה יפהההההההה..
המשךך
בתאלו'ש וגלו'שש תודה יפות..
יאללה עוד תגובות!?
סתיוו'שש 😛
סתויוששש מאמי שליי..
חכיייייי יש כאלה שעוד לא נכנסנו לקרואא..ויש כאלה שעוד לא התחברו לאתרר..
לאט לאט תקבלי תגובות..=]]
אוהבתתתתת
בתאלוששש
חח לא דואגתת מאמי..
אני כבר הבנתיי שמי שרוצה לקרוא קורה ומגיבב..
ומי שלא מפסידד..
ואני כותבת בשבילל מי שקוראא ומגיבבבבבב....
אוהבת,
סתיוו'ששששששש 😛
מחכה להמשך=]
ומחכה
ומחכה
ומחכה..
ומחכה..
חחחחחחחחחח עד שאני יתפוצץ
עזבי אני מחוווווורפנת..
גלושששששששש
יאאא איזה מושלםםםםםםםםםםםםם
וואי פרק נדיררררררר
מעניין מה ליאור רצה להגיד לה..
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתתתתתת
יואווו סתיו יפה שלי איזה פרק מהממםםם!!
אני בטוחה שהוא יעשה לך הפתעה..
שימי המשךךך דחוףףף!!!
חנו'שש גלו'שש ונתליי...
תודההה יפותת שלייי...
אוהבתתת אותכןןןןןןןןןןןןןןןן....
בנות...
להגיבבבבבבב...
אוהבת המון המון,
סתיוו'שששש=]]
יאאאאאאא אתם לא אוהבים את הסיפורר אני רואה...
איזהה רעות אתןןןןןןןןןן..........
תגיבוו י'קמצניותתתתתת....זה לאא פייייייייירררררררררר...=/
סתיוו'ששששששש 😢
עשית המשךךךךךךך ליגה סתיווויי...מוכשרת שלי!..
יאלה אני מתה לדעת מה יקרה..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
מתהה עליךךךךךךךךךךךךך
-בר-
מושלמות שלייי תודהה....
ברו'שש לאב יו...
ויאללה תמשיכוו להגיבב אם אתם רוציםם מחר המשךךךךךךך....!!
אני רוצהה לפחות עודד 8 תגובותתתתתתת!!!
סתיוו'שששששששששש 😛
QUOTE (אנונימית @ 10/08/2005) המשךך בובההה
😂