ווואי מהמם מאמי
אני מאוד שמחה שהיה לך משעמם אני מקווה שפעם הבאה יהיה לך שוב משעמם כי אני רוצה המשך ארוךךךך 😊
תמשיכי מאמי
QUOTE (MaRiNaKa @ 09/08/2005) ווואי מהמם מאמי
אני מאוד שמחה שהיה לך משעמם אני מקווה שפעם הבאה יהיה לך שוב משעמם כי אני רוצה המשך ארוךךךך 😊
תמשיכי מאמי
=]]]]
מושלמות שלייי תודהה...
יאלללהה תמשיכווו להגיבבבבבבבבבבב....
אני בעבודה עד 9-10 כנראהה...
אז אני רוצהה לראות תגובוותת שאני חוזרת..
אם איןןן אזז איןןן המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך....
תחליטווו...
אוהבת,
סתיוו'שששששש 😛
סתיוווששש שימי המשך מאמי ..? 😊
וווואייי איזה פרקקקקקקקק בנזונההההה... את חייבתתת הלמשיךךךךךךךךךךךך
איייי רקקק תגובהה אחתתת אחרי שביקשתיייייייי??
איזההה רעות אתןןןןןןןןןןןן...
אין בעיהה..
יותרר אני לא נחמדההה....ושיהיה לי משעמםםם אני לא ישים המשךךך...=/...
סתיוו'ששששששש 😉
נתליי תודהה מאמי..חח לא שמתי לבב שהגבת..
יאללהה תגיבוווווווווווווווווווווווווווווו
סתיוו'שששששש=]]
יאללה מאמי
תמשיכיייי
סיפור יפה רצחחח
אבלל אתם שובבב מבאסות...
איןן מספיקק תגובות..
לאא חשובב...
עדד שאיןןן עודד 5 תגובותתת איןן המשךךך..
ואתםם יכוליםם להמשיךך להיות במתחחחחחחחחח...חחח
אוהבת,
סתיוו'ששששש=]]
יאאאאאא...נטשתייייי..
אבל השלמתי הכל..איזה יפהההה..מהמםםםם..מדהיייים..
מתחחחח=[..
המשך דחוף..
ג-=-ל-=-ו-=-ש
QUOTE (G-A-L @ 09/08/2005) יאאאאאא...נטשתייייי..
אבל השלמתי הכל..איזה יפהההה..מהמםםםם..מדהיייים..
מתחחחח=[..
המשך דחוף..
ג-=-ל-=-ו-=-ש
חחח כן אהה גלו'ש..
לא נוראא הלשמת אבל....
איך??נהנת?!
חחח אני מקוווהה מאמי...
ואתםם במתח!?
לאא נוראא....תמשיכוו להיות במתח..חעחעח...
טנקסס גלו'ששש...
אוהבתתת אותך המוןן המון...
סתיוו'שש=]]
נוו סתוו'יש מה עם ההמשך ??
אוףף אני מחכה הרבה הרבה הרבה זמןן
לוב יו ליגלושששש
אם הייתם מגיבים הרבהה תאמיניי לי שהייתם מקבליםם המשךך ע-כ-ש-י-ו-ו-ו!!
אבלל אתם לא מגיבים מספיקיםםםםםם....
לאא שיש לי תלונות לאלה שמגיבים....
להפךךךךךך מזלל שיש אותכםםם שקוראיםםםםםם...אוהבת אותכםםםםםםםםם!!
קיצרר...תגיבוו....ואם יהיו תגובות עד לעוד 20 דקותת אני יכתוב לכם המשךךךךךך...
אוהבת,
סתיוו'שששששש 😛
נווו 😢 😢
אני רוצה המשךךךךך...
יאללה מאמי את יודעת שהסיפור שלך מושלםםםםםםםםםםם
תמשיכי 😊
בבקשה 😢
מאמיי יאחלהה סיפוררר תמשיכי בובהה אהבתי!!!
=טלוש=