QUOTE (סתם_ילדה @ 11/08/2005) וווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!
היה לי מלא פרקים להשלים.. סורי שנטשתי... אבל השלמתי הכל 😊
את כותבת ממש ממש ממש ממש ממש יפה 😊
המשך 😊
חחח מאמיייי תודההההההההה!!
אני שמחה שאת חושבתת ככה....
ואני שמחהה שאתת נהנתתתת לקרואאאא אותוווווווו...
עוד מעט אני שמהה המשךךךךךךךךך...
שיהיה ליי קצת שקטט..
כי אני עוזרת לאח שליייי לארגןן ת'דברים לאילת...כולם נוטשים אותיי לבד בבית..=(
חח לא נורא..
תודהה מאמי...
אוהבתת המון המון,
סתיוו'שששששש=]]
וואיי בנות מושלמות שלי..
תנQ על התגובות היפותתתתתתתת..
אני כותבת עכשיו המשךךךךךךךךךךךךךךךך...
אוהבת,
סתיוו'ששששש=]]
הינה אני רושמתת לכןן עכשיו המשךך..
מוואההה ענקית..
ותודהה לכולןן על התגובות..
סתיוו'שששש=]]
הינההה ההמשךךך שכ"כ רציתםםםםםם..
תהנו....
דימעה ירדה מעיניי...ישר על שפתיו...
ולאט לאט...מתוך שינה...הוא קם...
והביט בי...
ואני בו...
ופשוט יצאתי מן החדר...
הולכת לחדרי....
נישכבת במיטה...
מחכה ליום לחדשש........................
הבוקר הגיע ככל הניראה..
והשמש ניכנסה דרך החלון..ציוצי הציפורים נשמעו..
אבל לא רציתי להקשיב..
קמתי מן המיטה...
סגרתי את החלון...לא רציתי לראות עוד דברים יפים..לא מגיע לי..
ניכנסתי למקלחת..
ציחצחתי שיניים...שטפתי פנים....ויצאתי..
ירדתי במדרגות הבית...לכיוון המטבח...
והכנתי לי נס...
ישבתי בשולחן שנימצא במטבח...
ושתיתי את הנס בשקט..
לאט לאט...
והמחשבות שוב רצו לי בראש...בדיוק כמו אתמול..
רק שהפעם לא בכיתי...לא נישארו לי דמעות..
אבל כאב לי...כאב לי בחזה...בלב...
ידעתי שעשיתי טעות..ואני ישלם עליהה..
אבל לא רציתי...רציתי שהכל ישכח..שיעלם...שניר יעלם...אבל לא הוא בא דווקא עכשיו...בדיוק ברגע הכי לא מתאים..
וירד במדרגות...
ניר-בוקר טוב..
אני-בוקר.....
ניר-מה קורה?
אני-טוב..
ניר-קרה מש'ו!?
אני-לא איזה למה שיקרה?!אמור לקרות מש'ו?!
אבל ניר שתק...
אני-יופי..
ניר-אני מצטער..
אני-ממש עוזר לי עכשיו..
ניר-נו סליחהה בכל מקרה...אני לא ידעתי שזה יגרר למצב כזה..
אני-יופיי..
ניר-רגע..יש לי שאלה..אפשר?והוא ישב בכיסא לידי..
אני-שוטט...
ניר-אם את כ"כ לא רצית שזה יקרה ואת מתחרטת..למה באת אלי אתמול ונישקת אותי?
אני-לא יודעת...
ניר-טוב לא נורא אני שוכח מזה..
אני-הכי טוב..
ניר-כןן..את בטח לא תרצי שאני ישאר ליומהולדת שלך..נכון?
אני-לא אכפת לי..אבל רק אם תבטיח לי לא קורה עוד כלום ביננו..
ניר-אממ..אני מבטיח..
והבטתי בו..
אני-תודה..
ניר-זה בסדר..
קמתי מן הכסא...והלכתי למדיח שמתי את כוס...
ועליתי למעלה..
ישבתי על המיטה...ונישענתי על הידיים...הייתי עייפה..וחלשה...לא היה בי כוח...
נישכבתי על המיטה..
והרגשתי רע...מגעיל..
הייתה בי הרגשה מגעילה..
כאילו נאבדו בי כל הכוחות לשמוח...להשיב ולעלות חיוך על פניי..הרגשתי כאילו זהו...זה הפרצוף שיוביל אותי מעכשיו..
אין לי מושג למה..אבל הייתה לי הרגשה מוזרה..
כאילו מש'ו קורה..
ניבהלתי...ממש ניבהלתי..
הלכתי למקלחת..
והיסתכלתי על עצמי במראה...
נראתי זוועה...עיניים אדומות...שיער אסוף ומכוער..חלשה..עצובה..החלק האפל שלי יצא החוצה..ניבהלתי מעצמי..
וישר נעלתי את הדלת..וניכנסתי להיתקלח...עשיתי מקלחת מהירה...לא היה לי גם כוח להיתקלח..ויצאתי..
לבשתי גופייה..ומכנס שלושתרבה...אספתי את השיער לקוקו גבוהה ולקחתי את הפלאפון שלי..הצצתי בו...וראיתי שיש לי כמה שיחות שלא נענו...2 מאמא...1 מליאור..
אני-ליאוררררר??..צעקתי בחדר...הואא התקשרר אליייי...הוא בכל זאת אוהב אותי..ישש..
עלה על פניי חיוךך...חיוך שמח...מאושר...הכל הישתנה לי פתאום..
ואז שמתיי לב לעוד מש'ו...שהחזיר לי את כל העצבב לפנים.............................
-=-המשךך יבוא-=-
אין לי כוחח להמשיך את הפרקק...מצטערת שהוא כזה קצר...מקווה שאהבתם..
אם יהיה ליי כוח ויהיו הרבה תגובות אני ישים לכם עוד פרק היום..
הכל תלויי בכםםםםםםם....
אוהבתתתתתת מלא מלא,
סתיוו'שששש=]]
יאאאאאאאאאאאאא=[[
מה קרהההההההההההה?????????.................
אולי הוא שלח לה הודעה שהוא רוצה להיפרד?!!?! או שגם הוא בגד בה?!
יאא=[
תמשיכיייי מאמי שליייי מהררררר
חחחח עוד כמה תגובות ותדעוווווווווווווווווו..
תגיבווו י'קמצניותתתתתתתתת...!!
סתיוו'ששששש=]]
איזה סיפור מושלםם
למה כזה קצר מאמי???
תמשיכי מהר
תודה מאמי
וקצר בגלל שלא הי לי כוח לכתובבב ממש..אבל הייתי חייבת לכם פרקק...
אזז...
אם תגיבו עודד הרבהה אני ישים לכם המשךךךךךךךךךךך...
סתיוו'שששששש=]]
יאאאאאאאא איזה יפהההה..
סתוייי מאמי שימי המשךךך
באמת יפהההההה ..!!אבל שימי המשך 😉