וואיי כמה תגובות...מתהה עליכן בובות שלי..הינה ההמשך..תקראו..ותהנו...=]]
היתארגנו....היתלבשנו..סידרנו ת'שיער...לקחנו פלאפון...והשעה הייתה כבר עשרה ל-5..
ירדנו לקומה למטה...לקחנו שוקו בשקית כל אחת...ויצאנו מהבית..
נעלתי ת'בית...והלכנו לכיוון הפארק..
השעה הייתה 5........
הגענו....וקלטנו את אביאל..מדבר עם איזה ילדה...ניראת טוב..
וליטל...היאא דאגההההה...וואה וואהה...
הרגעתי אותה מיד..ואמרתי לה שזאת היזדמנות לראות אם הוא באמת אוהב אותה..
התחלנו להסתכל עליהם..והכל ניראה ממש שלוו..
ואז קרה מש'ו לא צפוי..
הם התחילו להיתווכח..להרים את הקול..
במיוחד היא..
ואז שמענו בערך את השיחה שלהם..יותר בבירור...
"תגיד..אתה לא מבין?אתה תיהיה שליי בכל מצבב..אני לא יתן לך להיות איתהההה.."..היא צעקה לו..
"אני אוהב אותה..תביני כבר..אני אומר לך ביפה..לא ילך ביננו..לא הלך...תרדי ממני כברררררר..."...הוא החזיר לה..
"אתה רק חושב שזה ישאר ככה...אתה לא תיהיה מאושרר איתה..מילה שלי.."..היא השיבה לו..
"את לא שמה לב שאת משפילה את עצמך?..קצת כבודד עצמי.."..הוא אמר להה..
"אני ישפיל את עצמי..מה זה אכפת לך בכלל...אתה תיהיה שלי.."
ואז קרה מש'ו בהחלט לא צפוייי..
היא קפצה עליו...ונישקה אותו....
אני המשכתי להיסתכל...
ואז הפנתי את מבטי לכיוון ליטל..
וראיתי אותהה בוכהה...העיניים שלה נפוחות מדמעות..כ"כ ריחמתי עליה..ידעתי מזה..ההרגשה הזאת..
הצביטה בלב..כשרואים בנאדם אהוב..אם מיש'ו אחר...אחרת...זה כאב...לי...ולה..הרבהה יותר..
באתי להרגיע אותה..לנחם אותה ולהגיד לה שהוא אוהב אותה..ושהוא דחה את הכלבה...
אבל זה כבר היה מאוחר מידי..
היא רצה..לכיוון הכביש..
ובוםםםם..
היא כבר הייתה שרוייה על הריצפה..
היא עברה תאונה...
כולם היו מסביבה...
כולל אביאל..
הוא לא הבין מי עשה את התאונה..
ואז הוא ראה אותי..
ורץ לכיווני..
"מה קרה פה??...מי עשה את התאונה??"...שאל אביאל..מתנשם מהריצה..
"אתה לא היית מנחש אבל...זאת ליטל...היא ראתה אותך מתנשק אם הנחש הזאת.."..אמרתי לו בכעס...בבכי..
"מההההההה?!..ליטל!?..ליטל שלי!?..זה לא יכול להיות.."הוא התחיל לבכות...וא היה בלחץ..הרבה יותר ממני...ראו שהוא אהב אותה...
אנשים שהיו במקום התאונה היתקשרו לאמבולנס והוא הגיע במהירות..
ואז לקחו אותה לבית חולים..
עליתי איתם..אני ואביאל..בכוח...הם לא רצו לעלות אותנו...הם לא יכלו..אבל היתעקשנו..ובסופו של דבר...עלינו..
הגענו לבית חולים..
ואני ואביאל חיכינו לרופא..היא הייתה בטיפול נימרץ..
ישבנו שם בערך שעה....
בתקווה..לבשורות טובות...
ואז יצא הרופא..מחדר האחיות-הרופאים..וישר הלכנו לעברו...
אני-סליחה!?אתה ברופא של ליטל?
הרופא-אכן כן..ליטל יצאה מכלל סכנה..היא קיבלה מכה בראש..ויש לה כמה חתכים..היא הייתה בהלם מהמכה..עכשיו היא בסדר..הוא הוסיף..
אביאל-אנחנו יכולים להיכנס לראות אותה?
הרופא-אממ אני חושב שכן..אבל תשתדלו להיות בשקט...היא צריכה שקט..היא חלשה..
אני-וואיי אני כ"כ שמחה שהיא בסדר...תודה ד"ר...
אביאל-כן תודה רבה רבה..!
הרופא-בבקשה..והלך..
הלכנו לכיוון החדר של ליטל..פתחנו את החדר..וראינו אותה..
שוכבת לה על המיטה..ויושנת...ריחמתי עליה..היא ניראתהה ממש חסרת אונים..מסכנה שליי..חלשה..
אוףףף...
ואביאל..איזה מתוק..הוא ישב לידה על המיטה..והיסתכל עליה..הוא היה כ"כ עצוב..וירדה לו דימעהה..
מסכן..
ישבנו איתה איזה שעה בחדר..
ואז החלטתי להיתקשר לאמא שלי שלא תדאג לי..
חייגתי את המסיפר....
טו..טו..טו..טו...טו..טו..טו...
והטלפון צילצל..
אני-אמא??
אמא-כן מאמי?
אני-מה מצבב יפה שלי?
אמא-הכל טוב נויו'ש מה איתך?איפה את נעלמת?
אני-אל תשאלי מה קרה..
אמא-אל תפחידי אותיי..מה קרה?
אני-סיפרתיי לה את כל הסיפורר...בלה בלה בלה..
אמא-מהה??..ואיך היא מרגישה עכשיו??..מה איתה היא בסדר?..ההורים שלה יודעים??
אני-אמממ...היא בסדרר עכשיו...היא ישנהה..אני ואביאל איתה בחדר..
וההורים שלה יודעים..אבל הם נסעו לירושלים..לדודים שלה..הם כל שניה מתקשרים שואלים מה איתה..אבל הרגענו אותם ואמרנו להם שהיא בסדר ואם יהיה מש'ו את תשמרי עליה.
אמא-אוקיי מאמי..אז את נישארת איתה היום?
אני-אממ אני חושבת שכן...
אמא-בסדר..אז אני יבוא יותר מאוחר להביא לך בגדים..
אני-סבבה אמא..ביו'ש...
אמא-ביי מאמי...וניתקתי..
ואז עשיתי עוד שיחה...
הפעם זה היה לליאור..
סיפרתי לו מה קרה..
והוא גם נילחץ....הרי הם היו ידידים טובים..
והוא אמר שהוא בדרך לבית חולים..
אחרי רבע שעה הוא הגיע..
ואז..זה קרה..הדבר שחיכנו לו כולנווו................................................
בטטות שמתיי לכן המשךך כמו שביקשתן..ופיציתי אותכן..בהמשךך ארוך..
ועכשיו אני רוצה ת'פיצוי שלי...
ת-ג-ו-ב-ו-ת!!...חיחיחיי..
מתהה עליכן...
סתיוו'שששששששששששששש





