למה את עצובה???
כשאת בוכה את לא יפהההההההההההההההה
לילדה הכי יפה בגן אסור לבכות..
שימי המשךך
סליחה??
למה אין המשך??
בושה וחרפה!!
אני דורשת מיד המשך..
את רוצה לעשות לי התקף??
רעעעעה!! 😊
חחחחחח מתוקותתת שליייייי..!!!!
אלין_יוסף-חחח אסהה מאמיי את..!!!
אני לא בבית..
אז ניראהה לי שלפחות עד יום ראשון או מוצאי שבת לא יהיה לכן המשך...
נתליי יפהה שלייייי...מי אוהבת אותך יותר ממני!?
אני לא בבית עכשיו..
אני אצל דודים שלי...
מצטערת אבל לא יהיה המשךךך כמה ימים..!!!
אני יפצההה אותכןן יום ראשוןן..!!
מבטיחהההההההההההההההההההה..
בהמשךךך ארוך ארוךךך.....
מבטיחהה לכן...
מתהה על כל אחת ממכן..
ותמשיכו להגיבבב....
סתיוו'ששששששששששששששששששש 😁
מה?????????. 😢
למה רק יום ראשון?????????? 😢
אני רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו
חח
מוואה ענקיתתת 😛
חנו'ש..
סליחהה מאמי וגם לכולם סליחהה....למרות שאתם לא ממש לחוצים על המשךך...לפי התגובות..!
אבללל מה אני יכולהה לעשות...לא ניראה ליי שיצא לי להשים לכן המשךךך..
בקיצורר..
אני ינסה בכל מצבב....
לא מבטיחה כלום...
אבל תמשיכוו להגיבב....
סתיוו'ששששששששששש 😁
איזה יפה הסיפור שלך..
חיחי..אני כבר בעמוד 4..
אני לאט לאט אקרא את כולו..מבטיחה..
אוהבת,
גלוש=]
ואיייייייייייייייי איזה סיפוררר
ליגההההההההההההההההההההההההה
קראתי כרגע את כולו..
איזה מהמםםםםם
מצטערת שלא קראתי אותו לפני זה מאמי
יאלה המשך
גלוש=]
גלוש'קהההההה..חח
אני שמחהה שאת אוהבת ת'סיפורר...
וגם לך יש סיפורר מושלם....פשוטט מהמםםם..!!
מתוקות שליייי אני ינסהה לשים לכן היום בערב המשך..
אבל אם לא יצאא אז אני ישים ביום שני...או יום ראשון בערב..
כי אני ביום כיףף עם המשפחהה שלי..חיחיחי...כיף לי..
בננות שליייי..
תודהה על התגובות..
אתן כאלהה מתוקותתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!
תמשיכו להגיב אם בא לכן..
חיחיח אבל בכל מצב יהיה המשךך אז לא לדאוג....חיחי
מתהה עליכן...
סתיוו'שששששששששששששש 🙄 😁 😂
תמשיכיייייי
ו7 תגובות זה הרבבההה
סתיוווווווו
היום יום ראשוןן
ואין המשךךךךךךךך 😠
תמשיכי נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
דוגרי
יאלה המשך
מה זה היבוש הזה?
שמנותתתתת שלייייייייייייייייייייייייייייייי...
סליחהה על הייבו'שש...מצטערת מצטערת ושוב פעם מצטערת..!!!
ץפשוט הייתי עסוקה בימים האלה...
הייתי בבריכה ובים...
ומסיבההה..
ולא היה ליי זמן בכלל..
סליחה..!
אני יפצהה אותכן...
היום בערב יהיה לכן המשךך..
כי עכשיו הגעתיי מחמת משגב..{למי שמכיר...מקום ממש נחמד..}ליד כרמיאל..
ואני עייפהה מתהה..
אז אני עפהה לישוןן והיום בלילהה יש לכן המשךךך ממש ממש ארוךךךך!!!!
מילהה שלי...!!
ועוד פעםםם..
מצטערת על הייבו'ש...
תודה על כל התגובות..!!!!
מוואההההההה...
סתיוו'ששששששששש
אני כברר שמה לכן המשךךך..
ואני רוצהה הרבה הרבה תגובות..!!!
ההמשךך ארוך..וממש ממש עבדתיי עליוו..
אזז...תנו סיבה לכתוב לכם עוד המשכים כאלה..
סתיוו'שששששששששששששש 🙄