QUOTE (הילדה_והאגדה @ 28/06/2005) דיזלית-טנקסס בובההה שלי!!!!!!
בתאלו'שש-אין בעיהה מאמי..
אני ימצא זמן ואני יקרא..מבטיחהה..!
עוד -6- תגובות המשךךךךךך!!!!
ואתן לא יודעות אני הילדההה הכי מאושרתת בעולםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!
אין לכן מושג מה קרה לי אתמול.. 😁 😁 😁
טובב תגיבו..!!!
סתיוו'שששששששששששששששש 😊
כתבת את ז.ה.
בתאלושששששש
אהההה חחח..
רשמתי את זה בסיפור של נתליי...
לא ראית!?
חשבתי שגם את הגבת...
אבל שניה אני ייעתיק לך מה שרשמתי לה...כאילו סיפרתי לה מה קרה לי אתמול...
חח שניה...
סתיוו'שששש 😁
מאמיי כנסי אלי לאיסיקיו..!!!
285408498..
אני ידבר איתך שם..!!!
אוהבתת אותךךך יפיופה...
סתיוו'ששששששששששש 😁
ואתם מתוקים..!?
תגיבוו..
יאלללההה זה לאא עולהה כסףףףףף..!!!!!!
י'בטטותתתת..!!
חח נתלי..הדבקתת אותיי..!
יש לכם -4- תגובותתת להשליםםםםם..!!!!!
סתיוו'שששששששששששששששש 😁
יאללהה מאמי שלייי להמשיךך!
ואל תשכחיי לדבר איתו!!
מואה,
בתאלושששששש 😊
בובה שליי אני ידבר איתו בזמן שאני יראה אותו..
אל תדאגי..!!
ותודה על הכל מאמי..
עוד -4- תגובות המשךךךךך!!!!
סתיוו'שששששששששש 😁
בקשה מאמי שלי =]]
בתאלושששש
טוב אני רואה שאתן לא רוצות המשךךךךךך..!!!!!!
אוקייייי..!!!
סתיוו'ששששששש
אנחנוווווווווווו רוצוווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אבל ביקשתי 10 תגובות..!!!
וקיבלתי רק 7..!!!
וזהה קצתתתתתתתתתתתתתתת מאוד..!!!!
אזז עוד -3- תגובות..!!!!!!!!!!!!!..תתחילו להיגבב ותקבלו המשךךךךךךך..!!!!
סתיוו'ששששששששששששששששששששששש
נו אתן רואות?!
אין תגובות...בכללל..!!!!
אוףף איתכן...
לבאסס אותי יותר ממה שאני?!?!
פוייה..
סתיוו'ששששששששששששששש 😢
את הגבת כבר מאמי..!!
אני רוצה עוד בנות שלא הגיבוווווו....
סתיוו'שששששששששש 😉
יאללהה למה אתם מחכים!?
ססתיוו'ששששששששששששששש