פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,130 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 185 מתוך 222
המשששששששששך
[עמ' 185!]
=]
😕 איי איי בתאלי מה יהיה איתך אה?!
אני כ"כ רוצה להשים המשך אבל זה נימאס לי לוותר...אני מרגישה יותר מידי מטומטמת
! 😊
ססססססס=ייייייי=ייייייייי=ממממממממממ=תתתתתתתתתת=יייייייייייייי
סוףףףסוףףףף!!!!!!!!!!!!!
אחרי שעבר כל העומססס המחורבןןן הזההה של המבחניםם קראתי את כללל מה שנשאר לי!!!
ואני רוצה להגיד לךךךך שאת כותבת מדהיםםם!!!ואני רציניתתת..
ואחר כך אל תגידי שאני מגזימה אני מאוד רצינית הצורה שבה את כותבת כל כך יפהההה..וסוחפתת..
באמת הסיפור שלךךך הוא בין היחידים שבו אני קוראת וממש ממש ממש מדמיינת את מה שקורה בעיניים..את פשוט לא שוכחת שום פרט..כותבת הכללל לא מחסירה שום דבררר!!!
עד כדי כךך שבאמתת זה יוצא מושלםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז אני רוצה להגיד לך מה אני חושבת על הדמויות הבולטות בסיפור:
קודםםם כל אני אתחיל בנויי...הדמות הראשיתתת..אני בניגודדד לכוווווולן פהההה[פחות או יותר חח]אוהבת את נוי ומאוד אהבתי את האומץ שלה ואת כלל הכוח שיש לה להמשיך הלאה למרות כל המיכשולים והכאב שנקרו בדרכה..אני לא חושבת שהיא אגואיסטיתתת וזונהההה [מה שראיתי בין התגובות שהגיבו אחרי הפרקים]ממש ההיפךךך..הפרק שבו היא שכבה עם ניר כשהיא ביקשה הפסקה מליאור לדעתי היה מ*ד*ה*י*ם!!!!!!!!!!!!אהבתי אותוו מאודדדדדדד...והיא עשתה את מה שהיא הרגישה..וזה מאוד טוב בעיניי..תמיד צריך לעשות את מה שהלב אומר 😊 ..ואני לא חושבת שהיא רעה ולא שום דבר..בננות ל=א רק ליאור מסכןןן ממש לאאאאאא כי אם הם נפרדיםם זה כי שניהםםם סובליםםםם!!!!!!ושניהם פגעוווו ונפגעווו!!!
ונעבור לאהבת חייה[חח לבינתיים]ליאור...תראי סתיווש את הדמות של ליאור אני מאוד אהבתי הוא מאוד רומנטי,דואג ואוהבבבבבב..ולפי מה שאת מתארת כל כך יפהה הוא מנשקקק מדהיםםםםם!!נשיקה שכל אחת הייתה מקבלתת בשמחהההההה חחחח..והוא גבר אין מה לעשותת..זה ברור שכשהוא פגוע הוא ייבגוד בה ויילך עם אחרות...מאוד הרגיז אותי איך שהוא דיבר אלייה כשהוא אמר שהיא הטעות של החיים שלו וחבל שהוא הכיר אותה...ומעצבןן שהוא הורסס את כל הרגעים המושלמיםם!!אם הוא לא היה הורס הם עכשיו היו ביחד חח..אבל איפשהו גם יש מקום שבו הוא צודק..כי אם שניהם סובלים אז עדיף לחכות קצתתת ולראות מה ייקרה...אני בטוחה שזאת לא פרידה סופית..ושהם עוד יחזרו וייפרדו ויחזרו ויפרדו ו..ו..ו...חחח..
אמממ נעבור לנירררר...ניר הוא דמות שהכנסת אותה שהיא שייכת לעבררר של נוי..ומאוד אהבתי את הרעיון זה דבר ראשון חח..דבר שני הוא מאוד מאמי וחמוד וגם חלומה של כל אישה!אבלללל..תמיד יש אבללל..חח הוא הבין שהיא עם ליאור..והוא היה צריך קצת לחכות..לתת לזמן לעבור...וכמה שיותר להתרחק ממנה..טוב אבל חח איפשהו הוא צודק כי כל הרגשות חזרו אליו מהעבר..וזה קשה...וזהו הוא לא הופיע כזה הרבה וקצת שכחת ממנו חח אז אני מחכההה לראות לאן הדמות שלו הולכתתת..בעזרת הדימיון הפורא והנדירר שלךךך!!!
אמממ רוןןןןןןןןןן!!!!!! ש-י-מ-ו-ת כברררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!לא רוצה בכלל לדבר עליווו גרררררררר...
ברושששש...איןן מילים באמתתת חברה מושלמתתתת לא כל יום זוכים בחברה כזאתי כמו שאומרים:"ברגעים הקשים מגלים מי הם החברים האמיתיים!!"ובלי שום ספקקק המשפטט הוא עלייה...לא כל אחת הייתה מהר רצה ודואגת לה ובאה לצימר וישנה איתה...פשוט חברה כאחותתת!!!
א^ה^ב^ת^י את הדמותתת שלההההההההה מאודדדדדדד!!!!!
אהה וכמובן שלא לשכוח את אמא שלהה מאוד אהבתי את הדמות הזאת ממש אמא מהסרטיםם חח דואגת,תומכת,מפנקתתתת ממש מיוחדתתתתתתת!!!וכמובןן ששאמאא יש ר-ק אחתתת!!! 😊
אמממ...אם יש עוד דמויות תזכירי לי פשוט אני קוראת כלללל כךךךךךךךךך הרבהה סיפורים שהכל כבר מבלבל אותי אני אפילו כבר לא זוכרת ת'שם של החבר החראא הזההה זה היה רוןן נכוןן?!כי גם בסיפור של גלוש רון הוא רעע..אז זה מוי מבלבל..חח יש גם סיפורים שבהם רון הוא הגיבור חחחח...
אההה ושמתי לב שכולןן פה מתווכחות עם מי היא צריכה להיותת עם אסףףף הרומנטי או עם ניר המאמי!!
אז אני אגיד את תשובתי:
ל+י+א+ו+ר ת+ע+ש+ה ל+י י+ל+ד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצההה שהיא תהייה איתווו!!!
האהבה שלהםם היא עצומהההההההה...והם הצליחו להתגבר על כלל כךךך הרבה דבריםם שזה משהו קסוםםם..אני לא רוצה שהם ייפרדווו הוא מאוד מיוחד..ויש להם הרבה מה להציע אחד לשני...
הם למדו הרבה דבריםםםם ומכירים אחד את השני מאוד טוב גם אם לפעמים זה לא נראה כך..זוג מהשמיים..אל תפרידי את מה שהגורל כבר קבע 😁 ...
חחח ווואייייייייייייי בה' לא שמתי לבב איזה תגובהה ענקיתתתתתת!!!!!!!
וואהה חח מאמי את לא חייבת לקרואא הכל חח נסחפתי אפילו מבלי לשיםם לבבבבבבב=]]]]..
ושוב כל הכבוד על הכישרוןןן הוא מדהיםם יפיופההההההה==>נצלי אותווו!!!!
שלךךך לנצחחח ולתמידדדדדדדדדדדדד
אהובתךךךך יפיתייייייייייייייייייייי צ'לךךךךךךךךך!!!!!!!!
נ.ב.-אני חושבת שאחריי הכל מגיע לי איזה פרקקק לאאא?חיחי..מווואההה
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 10/02/2006)ססססססס=ייייייי=ייייייייי=ממממממממממ=תתתתתתתתתת=יייייייייייייי
סוףףףסוףףףף!!!!!!!!!!!!!
אחרי שעבר כל העומססס המחורבןןן הזההה של המבחניםם קראתי את כללל מה שנשאר לי!!!
ואני רוצה להגיד לךךךך שאת כותבת מדהיםםם!!!ואני רציניתתת..
ואחר כך אל תגידי שאני מגזימה אני מאוד רצינית הצורה שבה את כותבת כל כך יפהההה..וסוחפתת..
באמת הסיפור שלךךך הוא בין היחידים שבו אני קוראת וממש ממש ממש מדמיינת את מה שקורה בעיניים..את פשוט לא שוכחת שום פרט..כותבת הכללל לא מחסירה שום דבררר!!!
עד כדי כךך שבאמתת זה יוצא מושלםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז אני רוצה להגיד לך מה אני חושבת על הדמויות הבולטות בסיפור:
קודםםם כל אני אתחיל בנויי...הדמות הראשיתתת..אני בניגודדד לכוווווולן פהההה[פחות או יותר חח]אוהבת את נוי ומאוד אהבתי את האומץ שלה ואת כלל הכוח שיש לה להמשיך הלאה למרות כל המיכשולים והכאב שנקרו בדרכה..אני לא חושבת שהיא אגואיסטיתתת וזונהההה [מה שראיתי בין התגובות שהגיבו אחרי הפרקים]ממש ההיפךךך..הפרק שבו היא שכבה עם ניר כשהיא ביקשה הפסקה מליאור לדעתי היה מ*ד*ה*י*ם!!!!!!!!!!!!אהבתי אותוו מאודדדדדדד...והיא עשתה את מה שהיא הרגישה..וזה מאוד טוב בעיניי..תמיד צריך לעשות את מה שהלב אומר 😊 ..ואני לא חושבת שהיא רעה ולא שום דבר..בננות ל=א רק ליאור מסכןןן ממש לאאאאאא כי אם הם נפרדיםם זה כי שניהםםם סובליםםםם!!!!!!ושניהם פגעוווו ונפגעווו!!!
ונעבור לאהבת חייה[חח לבינתיים]ליאור...תראי סתיווש את הדמות של ליאור אני מאוד אהבתי הוא מאוד רומנטי,דואג ואוהבבבבבב..ולפי מה שאת מתארת כל כך יפהה הוא מנשקקק מדהיםםםםם!!נשיקה שכל אחת הייתה מקבלתת בשמחהההההה חחחח..והוא גבר אין מה לעשותת..זה ברור שכשהוא פגוע הוא ייבגוד בה ויילך עם אחרות...מאוד הרגיז אותי איך שהוא דיבר אלייה כשהוא אמר שהיא הטעות של החיים שלו וחבל שהוא הכיר אותה...ומעצבןן שהוא הורסס את כל הרגעים המושלמיםם!!אם הוא לא היה הורס הם עכשיו היו ביחד חח..אבל איפשהו גם יש מקום שבו הוא צודק..כי אם שניהם סובלים אז עדיף לחכות קצתתת ולראות מה ייקרה...אני בטוחה שזאת לא פרידה סופית..ושהם עוד יחזרו וייפרדו ויחזרו ויפרדו ו..ו..ו...חחח..
אמממ נעבור לנירררר...ניר הוא דמות שהכנסת אותה שהיא שייכת לעבררר של נוי..ומאוד אהבתי את הרעיון זה דבר ראשון חח..דבר שני הוא מאוד מאמי וחמוד וגם חלומה של כל אישה!אבלללל..תמיד יש אבללל..חח הוא הבין שהיא עם ליאור..והוא היה צריך קצת לחכות..לתת לזמן לעבור...וכמה שיותר להתרחק ממנה..טוב אבל חח איפשהו הוא צודק כי כל הרגשות חזרו אליו מהעבר..וזה קשה...וזהו הוא לא הופיע כזה הרבה וקצת שכחת ממנו חח אז אני מחכההה לראות לאן הדמות שלו הולכתתת..בעזרת הדימיון הפורא והנדירר שלךךך!!!
אמממ רוןןןןןןןןןן!!!!!! ש-י-מ-ו-ת כברררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!לא רוצה בכלל לדבר עליווו גרררררררר...
ברושששש...איןן מילים באמתתת חברה מושלמתתתת לא כל יום זוכים בחברה כזאתי כמו שאומרים:"ברגעים הקשים מגלים מי הם החברים האמיתיים!!"ובלי שום ספקקק המשפטט הוא עלייה...לא כל אחת הייתה מהר רצה ודואגת לה ובאה לצימר וישנה איתה...פשוט חברה כאחותתת!!!
א^ה^ב^ת^י את הדמותתת שלההההההההה מאודדדדדדד!!!!!
אהה וכמובן שלא לשכוח את אמא שלהה מאוד אהבתי את הדמות הזאת ממש אמא מהסרטיםם חח דואגת,תומכת,מפנקתתתת ממש מיוחדתתתתתתת!!!וכמובןן ששאמאא יש ר-ק אחתתת!!! 😊
אמממ...אם יש עוד דמויות תזכירי לי פשוט אני קוראת כלללל כךךךךךךךךך הרבהה סיפורים שהכל כבר מבלבל אותי אני אפילו כבר לא זוכרת ת'שם של החבר החראא הזההה זה היה רוןן נכוןן?!כי גם בסיפור של גלוש רון הוא רעע..אז זה מוי מבלבל..חח יש גם סיפורים שבהם רון הוא הגיבור חחחח...
אההה ושמתי לב שכולןן פה מתווכחות עם מי היא צריכה להיותת עם אסףףף הרומנטי או עם ניר המאמי!!
אז אני אגיד את תשובתי:
ל+י+א+ו+ר  ת+ע+ש+ה  ל+י  י+ל+ד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצההה שהיא תהייה איתווו!!!
האהבה שלהםם היא עצומהההההההה...והם הצליחו להתגבר על כלל כךךך הרבה דבריםם שזה משהו קסוםםם..אני לא רוצה שהם ייפרדווו הוא מאוד מיוחד..ויש להם הרבה מה להציע אחד לשני...
הם למדו הרבה דבריםםםם ומכירים אחד את השני מאוד טוב גם אם לפעמים זה לא נראה כך..זוג מהשמיים..אל תפרידי את מה שהגורל כבר קבע 😁 ...
חחח ווואייייייייייייי בה' לא שמתי לבב איזה תגובהה ענקיתתתתתת!!!!!!!
וואהה חח מאמי את לא חייבת לקרואא הכל חח נסחפתי אפילו מבלי לשיםם לבבבבבבב=]]]]..
ושוב כל הכבוד על הכישרוןןן הוא מדהיםם יפיופההההההה==>נצלי אותווו!!!!
שלךךך לנצחחח ולתמידדדדדדדדדדדדד
אהובתךךךך יפיתייייייייייייייייייייי צ'לךךךךךךךךך!!!!!!!!
נ.ב.-אני חושבת שאחריי הכל מגיע לי איזה פרקקק לאאא?חיחי..מווואההה

יא יפה שלי אני הכי אמושרת בעולם שסיימת..
מכל הרגעים האלה שהיתבאסתי מתחילת השבועע בגלל התגובות...
את הצלת את המצב... את לא יודעת איזה חיוך מרוח לי על הפנים בגללך..
יפה שלי... אין עלייך..
ושלא נדבר על התגובה המדהימההה שלך..
אני צריכה חעקל..
לא כואבות לך הידיין כרגע?כי אני יכולה להביא לך משזיסט מצווין!!
חחח...
בכל אופן..עכשיו אני רוצה שקראת את כל הסיפור...וזהש שכתבת על כל דמות זאת ההוכחה הכי טובה שיש,
שנהנת מהסיפור...וזה ההוכחה הכי טובה שיש לזה שאתת מיוחדתתת במינהה..
אז בואי אני עכשיו יתחיל להיתייחס לכל דמות..
נתחיל בנוי..שאני בדעה שלך...אני יצרתי אותה אז מן הסתם שאני גם יבין אותה..
היא עוברת הרבה קשיים בחיים שלה..והרבה תיסבוכות..
תהפוכות החיים שלה מפוצלות והיא נוטה לטעות לעיתים קרובות מאוד.
זה שהיא שכבה עם ניר אני מצדיקה אותה..
זה שהיא בגדה עם ניר בליאור בזמן שהיא הייתה איתו, אני לא מצדיקה אותה..
למרות שהיא אהבה את ליאור והכל..ולמרות שהיא הרגישה משיכה ובילבול לניר...
הכל לא מצדיק בגידה.
אבל זה קורה בחיים האמיתיים נכון?הסיפור הזה לא ניכתב מדברים בידיוניים..
כל דבר שקרה פה יכול לקרות מחר במציאות.
אני שמחה שהבנת אותה כמוני...בניגוד לבנות אחרות באתר שלא ממש סימפטו אותה.
אבל זונה ושרמוטה היא לא..
ועכשיו לליאור...האוהב המושלם...המאוהב שמפנק אוהב ודואג..
האחד שכולכן אוהבות במיוחד.
אני יגיד לך את האמת..אם היה לי חבר כזה במציאות הייתי שמחה.. אבל זה רק אם הייתי מאוהבת בו.
כי מי שיתייחס אלי ככה מבלי שאני יהיה מאוהבת בו אני לא בטוחה שבכלל הייתי מסתכלת עליו.
אבל בכל אופן...הוא המאהב המושלם לילדה שמאוהבת בו.
זה שהוא ונוי לא היסתדרו זה דיי ברור למה..
היא לא החלטית...מבולבלת וכך היא גורמת לכולם להיות.
גם הוא גרם לה סבל בתקופה האחרונה..ומשום כך הם לא ביחד כרגע.
כי לפי דעתי כשבן גורם סבל לבת זה לא אותו דבר כמו שבת גורמת לבן...ושוב אני אומרת..לפי דעתי!
ועכשיו לבר..איי ברר היא באמת חברה מושלמת...
אולי זה סתם פנטזיה לחברה אמיתית שמשיגים פעם במיליון.
המשפט שרשמת נכון...והיא הוכיחה שהיא חברה אמיתית..
אני בטוחה שתאהבו אותה בהמשךך..הרבה יותר מעכשיו.
ולאמא שלה...זאת אמא אמיתית...או יותר נכון חברה.
מבינה תומכת עוזרת...וכמובן שלא שופטת..בניגוד לאימהות אחרות..
ורון..רון הוא סתם סן זונה להתחלה..בוגד מסריח שלא מגיע בכלל לדבר עליו.
שמתם לב שהוא ניסה לסכסך בין ליאור לבינה בהתחלה?
הוא לא הצליח..האהבה ניצחה!
טובבבבבבב...עכשיו תורי היה לרשום מגילהההה חחח...
יפיתייי אין עלייך עולם שליי..
את נסיכהההההה היפהה שלי..מתה עלייייך!!!
ומקווה שתגיבי במתמיד.
ואת יודעת מה?!
רק בשבילךךךךךךךך אני שמה המשךךך..הוא מוקדש לך!!!!!

פייייייייי איזה מגילה חחח..

המשך?
פרקק מדהיםם=))
תמשיכייי סתיווושששששששש
יפהה מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד 😊
יפתי..את ההבטחות שלי אני מקיימת..
תהני....וכך גם כולם.
בכל זאת ויתרתי שוב..ואני מבטיחה שזאת הפעם האחרונה אז נצלו את הטוב שביי... 😊


קמתי מן המיטה לכיוון המקלחת..
מילאתי את הג'קוזי במים,והוספתי את אחד הסבונים המקציפים שהיו בארון.
מהר מאוד כבר הייתי בלי בגדים והדלקתי את הג'קוזי....
ככה נישארתי כ-חצי שעה בערך ואז יצאתי...הרגשתי עייפות..אבל לא רציתי להירדם..
לא יכולתי לשאת זאת עוד...
וזה פשוט קרה...מה שקורה לי הרבה בזמן האחרון.............................................

שוב נירדמתי...שקעתי בשינה ארוכה כנראה..
כי מהחלום הזה זכרתי כימעט הכל...
שוב ראיתי את עצמי מתהלכת באותו מקום מוזר.. לא ידוע.. המשכתי ללכת וללכת.. ועוד ללכת..
לא ידעתי לאן רגליי לוקחות אותי... הלכתי לאן שהן רק רצו.. בעיקבותן..
עד שניתקעתי במש'ו.. אפילו לא ראיתי מה זה.. ופשוט מעדתי.. לא לגמרי נפלתי.. ראשי נחבט באיזה מש'ו.. שגם את זהותו לא ראיתי בברור..
החזקתי את ראשי חזק.. הוא כאב לי נורא.. ירדו לי מעט דמעות מהכאב.. אך המשכתי בדרכי..
מש'ו עוד משך אותי לאותו מקום שרגליי הלכו להן ולקחו אותי איתם...
לאחר כמה צעדים נוספים ראיתי ממולי אורות בוהקים..מיד ידעתי מזה....אש...אש בוערת עולה מתוך דבר שלא ידעתי מהו..
זה לא היה ברור..ממש ממש לא ברור..
נשמעו רעשים מכל עבר...היו המון אנשים.... שוטרים.. וכל מה שהיה יכול לסמל.......פחדתי נורא.
קמתי מזיעה מן המיטה... הכל ניראה לי מטושטש ולא מובן..
קמתי מהר מן המיטה למטבחון ומזגתי לי מים קרים לתוך כוס שקופה.

התיישבתי על יד השולחן הקטן בפינת הצימר,שולחן שהזכיר לי מאוד את ארוחת הבוקר עם ליאור באותו צימר בפעם הראשונה.
דברייה של האישה במטוס והדברים של החלום הפחידו אותי..
לא ידעתי מה המשמעות שלהם..של כל הדברים שקורים לי פתאום בבת אחת.
התחלתי לנשום בכבדות,אבל אחרי כמה נשימות חוזרות זה עבר לי..
הרגשתי מצוננת,אז קמתי וקינחתי את האף..בעע כל שנייה זה ככה..
התקררתי כנראה..
'טוב יעבור'..חשבתי לעצמי..וקמתי מן הכיסא הנוח אל המיטה הגדולה פתחתי את הפלאסמה והתחלתי לצפות בה..
מעבירה את הזמן..
והינה עברה שעה, שעתיים 3-4...וכבר לא ידעתי מה לעשות....
לקחתי את הפלאפון אליי,וחייגתי את מספרה של בר.
הינה ענה לאחר כמה צילצולים..

"כן מאמי?"..היא שאלה מיד.
"בואי לפה,משעמםםם לי בטרוףףףףףףף"...צעקתי לה..
"מה?לא לא אין מצב"..היא אמרה ואז שמעתי אותה צוחקת..
"מה מצחיק מפגרת?"..שאלתי לא מבינה.
"לא לא זאת לא את,זה...נו תשתוק"..היא צעקה לאותו אחד,לא הבנתי מי זה.
"מפגרת מי איתך?"..שאלתי..
"זה..זה אותו אחד שרציתי להכיר לך"..היא אמרה.."שלומי".
"אה טוב"..אמרתיי מיתממת.
ואז עלה במוחיי רעיון..
"אולי תבואווו לפה?משעמםם ליי אני משתגעת!!"..התחננתי..והיא חשבה לרגע.
"אתה רוצה ללכת לנוי לצימר?"..היא שאלה והוא ענה לאחר כמה דקות..שמעתי שהוא מסכים...חייכתי..רציתי לדעת מיזה.
"יופי אנחנו באים"..היא אמרה.
"טובב"...עניתיי..
"אל תצאיייייי"...היא הזהירה..ואני צחקתי..
"נו באמת ברר לאן יש לי לצאת?!"..שאלתי כמובן שאלה רטורית.
"וואלה,אז בייי בנתיים"..היא אמרה ואני ניתקתי.

היה על פניי חיוך אך גם הרגשה של אי וודאות,לא ידעתי מי הוא ואיך הוא ניראה.. עדיין לא רציתי ממש להכיר בנים..
לא עשיתי זאת בלב שלם.
וזה מה שהקשה עליי.. נתתי להרגשה לנחות עליי וחשבתי על זה עוד כמה דקות.
קמתי מן המיטה והעברתי לערוץ MTV... השירים החדשים התנגנו להם,ואני התחלתי לרקוד..
השתגעתי..הוצאתי את כל זעמי ואת כל עצבותיי של הימים האחרונים.
שיגע אותי המצב הזה.. המצב המסובך הזה.. לדעת שכימעט חצי שנה מחיי הלכו להם לסתם..
חצי שנה מחיי ששיכות כרגע לעבר.. העבר הרחוק.. העבר שממלא את חיי בערפל..
שכל פעם שהחצי שנה הזאת עולה למחשבותיי היא גורמת לגשם להגיע.. לרדת.. לחנוק.
עיניין אותי מה כולם חושבים כרגע.
מה אופק וגאיה חושבים על כך שעזבתי בכזאת מהירות.. על זה שלא התמודדתי עם המצב ובחרתי לברוח..
לברוח מהמציאות הקשה שבה אני חיה כרגע.
כרגע ידעתי שבעיניהם אני חלשה,אני אחת בלי כוחות שלא מסוגלת להיתמודד כמו בנאדם עם הבעיות שלה,
ומעדיפה לברוח מהם.. לתת להם להיפתר מעצמם או פשוט להישכח.
אבל יותר עיניין אותי מה ליאור חושב,
יותר עיניין אותי מה הוא מרגיש עכשיו.. ומה הוא חושב על אותה חצי שנה תמימה שבה בילינו ביחד.
באהבה שפתאום ברגע של חולשה ניגמרה.
ומה הוא אומר על זה שעזבתי..שככה אותו ואת כולם נטשתי...
לא ידעתי מה מסתובב לו עכשיו בראש.. אבל ידעתי שהוא דואג.. בעצם איך לא.. אני לא ישקר..
כי אני יודעת שהוא אוהב אותי בדיוק כמו שאני אוהבת אותו.. אני יודעת שאותם רגשות שהתחילו כבר ממזמן לא ניגמרו אלא התעצמו.
אבל למרות הכל... אנחנו ניפרדנו... ותמיד המילים שלו חקוקות בזיכרוני.. אותו רגעים קשים ועצובים שעברנו ביחד.
וגם אותם רגעים יפים ששוברים אותי כל פעם מחדש.
רציתי לדעת שהוא קרא את אותו מכתב שרשמתי לגאיה.. שידע שהכל בגללו... והמצב שלי רק באשמתו ככה.
שרק בגללו אני בורחת מהכל...ופוחדת להיתמודד.. פוחדת להיפגע יותר ממה שעכשיו.
השירים הרועשים ניגמרו,במקומם התחילו שירים שקטים..
שזה ממש לא התאים למצב שלי כרגע.
אני יודעת שהשירים השקטים האלה באנגלית לא עושים לי טוב כלל..
אבל הם גורמים לי לחשוב..לחשוב על הכל..
הנמכתי מאט את השירים ושוב שקעתי במחשבות....
צילצול הטלפון נישמע..ליבי החסיר פעימה...הלב דפק דפיקות נמרצות..מי יכול להיתקשר אליי אם לא בר..ולמה שבר תתקשר אלי דווקא עכשיו?!
הרגע דיברתי איתה.
מהר רצתי לכיוון הטלפון..פחדתי נורא שזה יהיה מיש'ו שאני לא רוצה לשמועע ממנו..
הבטתי על הצג....
זה היה.......לא לא לאאאאא.....צעקתי לעצמי..אבל החלטתי לענות...

"הלו?"..עניתי לטלפון המטריד.
"נויי"..דיבר קול מוכר..זאת הייתה גאיה להפתעתי..
"גאיה"..אמרתי בשקט דיי מחריד.
"לאן הלכת נוי?למה עזבת?"..היא שאלה במהירות.
"לא יכולתי להישאר שמה,הכל הזכיר לי כ"כ הרבה דברים..אני בישראל,אל תדאגי לי באמת...
חברה שלי פה איתי...וגם ידיד שלה"..אמרתי הכל כל כך מהר שהיא לא הספיקה נראה לי להבין.
"וואי..אנחנו דואגים פה בכל מצב"..היא אמרה בלחץ.
"טוב תרגעי"..הרגעתי אותה.."אני באמת בסדר"..אמרתי.
"אני מקווה..חכי יש מיש'ו שרוצה לדבר איתך"..היא אמרה ובמהירות העבירה את הטלפון לידי המיש'ו הזה.
"נוי"..הוא אמר לחוץ..."לאן הלכת לי..למה היית חייבת לחזור?"..הוא שאל וזיהיתי מיד את הקול..
זה היה ליאור.
דפיקות ליביי העצו את עצמם..לא יכולתי לעמוד בקצב...קולו נישמע לי חד...בלתי מובן..
העצב עלה לעיניי ולא יכולתי לשאת זאת עוד.
"דיי ליאור,תעזוב אותי...אני מנתקת"..אמרתי חסרת אונים...הייתי כל כך עצובה וכואבת...קולו גרם לשינוי רציני.
"לא נוי,תקשיבי לי שנייה"..הוא התחיל להגיד..אבל זה לא עשה לי טוב להקשיב לו...
אך רציתי לשמוע מה הוא רוצה להגיד...רציתי לנתק..אך הייתי צריכה לשמוע שוב את קולו.
לא עניתי..והוא התחיל להגיד..
"תשמעי,אני יודע שמה שהיה ביננו לא הלך,אבל זו לא הייתה סיבה לקום וללכת,
את יודעת שאני אוהב אותך,אני יודע שאת אוהבת אותי,אבל האהבה שלנו לא יכולה להתממש,
אנחנו לא יכולים להיות ביחד,למרות שזה רצוני, אבל גם רצוני הוא להמשיך בחיי...כמו שאת תמשיכי בחייך..
ואני יודע שאת תצליחי, למרות שזה כואב לי להגיד לך את זה.... אבל אנחנו לא מסוגלים לעבור חודש ביחד בלי להיפרד,
להיות ביחד לא עושה לנו טוב.. וחברות זה בשביל שיהיה טוב ביחד.. ולנו זה לא הלך... אני רוצה שתביני אותי...
ומתישהו תסלחי לי על כל מה שגרמתי לך, כי את חשובה לי יותר ממה שאת חושבת, את כל העולם שליי...
ואני מוכן לתת הכל כדי שתיהיה מאושרת, אבל שתינו יודעים שכשאנחנו ביחד זה לא יקרה,
ונוי..אני לא רוצה שתשברי..אני רוצה שתמיד תחשבי על כל מה שעברנו ביחד..
אני רוצה שכל הזיכורנות הטובים ביחד ישארו תמיד בראשך... ואני רוצה שתסיקי מסקנות ותלמדי ת'לקחים מכל מה שהיה ביננו,
זה יעזור לך בעתיד לא לחזור על טעויות,אם הבאים אחריי.. ואז הוא שתק... כל מילותיו גרמו לי לכאב עצום,אך הם שיחררו אותי ידעתי שהוא צודק..
הוא המשיך בדבריו לאחר כמה שניות...
"את תזכרי שאני אוהב אותך?את תזכרי שתמיד הייתי בשבילך בכל הרגעים?"...הוא שאל ואני התחלתי בדימעותיי..
"אני תמיד יזכור שהיה מי שיואהב אותי...ואני תמיד יזכור שאתה זה שתמכת בי בכל הרגעים...
שהושיט לי את ידו לעזרה בכל הזמנים שבהם הייתי זקוקה למיש'ו שיבין אותי...
ליאור,יש לך לב זהב..אתה לא מבין כמה אני מעריכה אותך...אני מבינה את הפרידה שלנו... ואני יודעת שהיא קשה..
אני יודעת גם שאני צריכה להתגבר בדיוק כמוך..בדיוק כמו שאתה התגברת.. הוא הפסיק אותי לרגע..התפרץ לדבריי...
"אני לא התגברתי,אני מתגבר בדיוק כמוך נוי"..הוא אמר ואני התענגתי בקולו.
"ליאור,אבל אם אני פתאום יבין שאין,אני לא יכולה בלעדייך?"..שאלתי חסרת אונים..רציתי לבכות...שוב לבכות.
"אין לא יכולה,יש לא רוצה"..הוא אמר.
"ליאור אני אוהבת אותך,אני לא רוצה שזה יהיה קשה יותר ממה שזה,אני רוצה לנתק"..אמרתי והתחלתי לבכות..
"נוי"...הוא אמר מנסה להרגיע אותי..
"ליאור אני לא יכולה בלעדייך,זה פשוט לא יכול להיות בלעדייך"..אמרתי בדמעות...צורחת מהכאב שדבק בליבי..
מכל מילה ומילה שלו...מכל מגע קולו הנשבר.
"נוי דיייי..בבקשה..אל תהפכי את זה לקשה יותר"..הוא התחנן..
התענגתי לי ממגע קולו האחרון,לא רציתי לענות לו יותר...זה היה ניראה כאילו כל מה שאמרתי וכל מה שהבנתי הפך פתאום לדבר נעלם..
לא הבנתי את דבריו...אבל תמיד ידעתי שאני יזכור...נהייתי רגישה מידי..כל הדברים במכה אחת.
"נוייי"...הוא החל שוב להגיד...לא עניתי.
"נויי תעני לי בבקשה"..הוא התחנן שוב...אך לא עניתי..
"אל תבהילי אותיי"...הוא אמר ודימעה אחרונה ירדה....
מהר מאוד כבר לא שמעתי את קולו....הבכי היתפרץ לי..ואני ניתקתי את הטלפון...


ישבתי לי עם עצמי...לבד לבד...
ואז ניזכרתי בר ושלומי צריכים לבוא..וזה ממש לא מתאים לי כרגע..
רציתי מיש'ו לידיי.. את בר.. אך לא את שלומי.. לא היה בכוחי להכיר אנשים.. לראות אנשים.. רק לשבת ולדבר..
לדבר עם מיש'ו עלול לעזור לי ולהבין אותי.
מהר לקחתי את הפלאפון שהיה מונח על השידה וחייגתי לבר.
היא ענתה תוך כמה שניות..
"מה נוי?"..היא נאנחה.
"תבואי לבד,אל תביאי את שלומי"..אמרתי בין הדמעות.
"מה?למה?מה יש לך?"..היא ניבהלה.
"כלום..פשוט תבואי לבד...לבד לבד"..ביקשתי..
"אנחנו עוד 10 דקות ליד הצימר אבל"..היא אמרה ואמרתי את הדבר הראשון שעלה בראשי.
"נוו אז תמציאי לו תרוץ..שאני אפגוש אותו מחר טוב?!"..אמרתי..
"טוב טוב"..היא אמרה לחוצה ואני ניתקתי.

מהר מאוד הרגשתי את זה שוב קורה לי..
פרץ הדמעות הענק הזה נישפך על פני..
ושוטף אותם ברטיבות..כל הכאב פתאום יצא החוצה... כל הכאב של כל הזמן הזה.
בחיים לא בכיתי ככה... בחיים לא סבלתי בצורה כזאת.. גם שנישברתי אחרי שרון בגד בי,
לא הייתי יכולה להשוות את זה למה שליבי מרגיש כרגע.
התחבקתי לי עם עצמי...שוכבת על המיטה.. מביטה על תיקרת העץ..
מלאה ברגשות שאין מילה שיכולה לתאר עד כמה..
היה לי מוזר שפתאום הכל ישתנה..
שאין על מה להילחם שאני פה לבד...חסרת תיקוות.
בין כל מחשבותיי בר ניכנסה לחדר והיתיישבה לידי בלי לומר מילה..
הבטתי עליה חסרת אונים.
מהר מאוד היא חיבקה אותי...ואני אותה....התחלת לבכות...
ממש לבכות..כמו שבחיים לא בכיתיי...היא תמכה בי ברגעים האלה שהבנתי שהכל ניגמר.
שאין ליאור...הוא אבוד..אבוד מבחינתי.
התנתקנו מהחיבוק והיא ניגבה את דימעותיי שהמשיכו לרדת בקצב מפתיע.

"דיברתי איתו"..אמרתי וקצב הדמעות החל להיתגבר.
"עם ליאור?"..היא שאלה בדאגה.
ואני הינהנתי בראשי.
"מה היה?"..היא שאלה.
"ניפרדנו סופית..הוא אוהב אותי ולא רוצה להיות איתי...הוא אומר שאני צריכה להמשיך בחיים שלי..
ולשכוח אותו כי זה מה שהוא יתחיל לעשות גם"..אמרתי ודימעה גדולה נפלה מעיניי ואחריה עוד כמה קטנטנות.
"הוא סתם חרא"..היא אמרה בעצבים..וליטפה את פניי.
"הוא החרא היחיד שאני מסוגלת איי פעם לאהוב"..אמרתי חסרת אונים.
"אוייש נוי...דיי מאמי לא טוב לי לראות אותך ככה בסוף גם אני יתחיל לבכות"..היא אמרה וחייכה אלי חיוך קטנטן.
"לא נו"..התעקשתי והיא צחקה..
"כשאת בוכה את לא יפה, את לא..יפה"..היא התחילה לשיר ואני צחקתי בין הדמעות..
"אני אוהבתת אותךך"..אמרתי וחיבקתי אותהה היא חבקה אותי בחזרה וככה נישארנו..
"אין עלייך...את זה מש'ו מיוחד"..אמרתי והיא חייכה.
"את הכי חשובה לי מכולן...תמיד תזכרי שאני ואת זה לנצח"..היא אמרה וגרמה לי לחיוך..
הדמעות כבר לא ירדו,אך העצב שקע לו בליבי..מחפש זמן אחר לרדת.
"גם את ברבי"..אמרתי והיא גם חייכה אלי..מנגבת את הדמעות האחרנות שעמדו לייבש את לחיי.
"תשמעי...דיברתי עם אמא שלי ואני הולכת להישאר איתך פה עד שתחזרי הביתה"..היא אמרה וגרמה לי להיות בהלם.
"תודה יפה שלי.."..אמרתי באושר...אבל רגעעעע"..ניזכרתי..
"סיפרת לה שאני פה?!"...כעסתי.
"לא הייתה לי ברירה...אני חייבת להיות איתך עד שתרגישי יותר טוב..
אני לא יכולה להשאיר אותך לבד"..היא אמרה ואני התפשרתי.
"תודה מאמי..על הכל"..אמרתי וחייכתי אליה..
"בשביל מה יש חברות?"..היא אמרה וצחקה אליי...
"את כרגע הוכחת לי שיש חברות אמיתיות"..אמרתי.
"ואת כרגע הוכחת לי שתמיד טוב לעשות בשביל מי שאוהבים"...היא חייכה.
ושוב התחבקנו.
"אני מבטיחה לגרום לך לשכוח את ליאור...בכל דרך..."..היא אמרה ואני התמלאתי תיקוות.
"כמו מה?"..שאלתי.
"...........



וואוו פרק ארוךךךךךך..
מה נפל עליי?!
נקווה שתעריכוווווו ת'מאמציםםם ולא תהיו אגואיסטים 😛
סתיוו'ששששששששש'קה 😊
בובייייייייייייי
ערכתי לך את הכותרת כמו שביקשת!
וואי יפהה שלייי זה מדהיםםםםםםםם!!!
תודהה אוהבת אותך בלי סוף!
יפה שלי אני עונה לך באייסיקיו ואת לא רואה את ההודעות שלי כניראה...
מדהיםםםם כרגילללל
יאוווו למה הם כאלה קשיםםם?
אוקיי בנות כמו שאתן רואות ניכנסנ שבת..
והינה שמתי לכן המשך..
אז אני מקווה להיכנס מוצאי שבת ולראות מס' תגובות שיספק אותיייייייי..
ככה שאם איןןן מעל 8 תגובות..
אין המשך..הסיפור נגמר..

אז שבת שלוםםםםםםםםםם...
סתיוו'שששש'קה!! 😊
יפה שליייייייייי
זה מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הסיפור הראשון שנכנסתי לקרוא זה שלךךךךךךך=]
אייי אני מכורררררה!!

המששך דחוווווף
ושמחה שהמשכתתתתתתת!


בתאלושששש=]
המששששששששששך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך