אהה ו......שבת שלווווווום=]
חיחיחי כבר עמ' 186!
מדהיםםם ועצובבבבבבב 😢 😢 😢
אוףף שיחזרו כבררר...
תמשיכיי ססססססתיוששש
ושבתת שלום😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףף=]
מותק יצאא לך מדהייייייייייייייייייייים =]
וואייי איזה פרק מיירייגייששש (מרגש)
איזה חרא הליאור הזההה לא אוהבת אותו יותרר
איזה מותק הברוש הזאתת
ומיזה השלומי הזה?
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 10/02/2006) יא יפה שלי אני הכי אמושרת בעולם שסיימת..
מכל הרגעים האלה שהיתבאסתי מתחילת השבועע בגלל התגובות...
את הצלת את המצב... את לא יודעת איזה חיוך מרוח לי על הפנים בגללך..
יפה שלי... אין עלייך..
ושלא נדבר על התגובה המדהימההה שלך..
אני צריכה חעקל..
לא כואבות לך הידיין כרגע?כי אני יכולה להביא לך משזיסט מצווין!!
חחח...
בכל אופן..עכשיו אני רוצה שקראת את כל הסיפור...וזהש שכתבת על כל דמות זאת ההוכחה הכי טובה שיש,
שנהנת מהסיפור...וזה ההוכחה הכי טובה שיש לזה שאתת מיוחדתתת במינהה..
אז בואי אני עכשיו יתחיל להיתייחס לכל דמות..
נתחיל בנוי..שאני בדעה שלך...אני יצרתי אותה אז מן הסתם שאני גם יבין אותה..
היא עוברת הרבה קשיים בחיים שלה..והרבה תיסבוכות..
תהפוכות החיים שלה מפוצלות והיא נוטה לטעות לעיתים קרובות מאוד.
זה שהיא שכבה עם ניר אני מצדיקה אותה..
זה שהיא בגדה עם ניר בליאור בזמן שהיא הייתה איתו, אני לא מצדיקה אותה..
למרות שהיא אהבה את ליאור והכל..ולמרות שהיא הרגישה משיכה ובילבול לניר...
הכל לא מצדיק בגידה.
אבל זה קורה בחיים האמיתיים נכון?הסיפור הזה לא ניכתב מדברים בידיוניים..
כל דבר שקרה פה יכול לקרות מחר במציאות.
אני שמחה שהבנת אותה כמוני...בניגוד לבנות אחרות באתר שלא ממש סימפטו אותה.
אבל זונה ושרמוטה היא לא..
ועכשיו לליאור...האוהב המושלם...המאוהב שמפנק אוהב ודואג..
האחד שכולכן אוהבות במיוחד.
אני יגיד לך את האמת..אם היה לי חבר כזה במציאות הייתי שמחה.. אבל זה רק אם הייתי מאוהבת בו.
כי מי שיתייחס אלי ככה מבלי שאני יהיה מאוהבת בו אני לא בטוחה שבכלל הייתי מסתכלת עליו.
אבל בכל אופן...הוא המאהב המושלם לילדה שמאוהבת בו.
זה שהוא ונוי לא היסתדרו זה דיי ברור למה..
היא לא החלטית...מבולבלת וכך היא גורמת לכולם להיות.
גם הוא גרם לה סבל בתקופה האחרונה..ומשום כך הם לא ביחד כרגע.
כי לפי דעתי כשבן גורם סבל לבת זה לא אותו דבר כמו שבת גורמת לבן...ושוב אני אומרת..לפי דעתי!
ועכשיו לבר..איי ברר היא באמת חברה מושלמת...
אולי זה סתם פנטזיה לחברה אמיתית שמשיגים פעם במיליון.
המשפט שרשמת נכון...והיא הוכיחה שהיא חברה אמיתית..
אני בטוחה שתאהבו אותה בהמשךך..הרבה יותר מעכשיו.
ולאמא שלה...זאת אמא אמיתית...או יותר נכון חברה.
מבינה תומכת עוזרת...וכמובן שלא שופטת..בניגוד לאימהות אחרות..
ורון..רון הוא סתם סן זונה להתחלה..בוגד מסריח שלא מגיע בכלל לדבר עליו.
שמתם לב שהוא ניסה לסכסך בין ליאור לבינה בהתחלה?
הוא לא הצליח..האהבה ניצחה!
טובבבבבבב...עכשיו תורי היה לרשום מגילהההה חחח...
יפיתייי אין עלייך עולם שליי..
את נסיכהההההה היפהה שלי..מתה עלייייך!!!
ומקווה שתגיבי במתמיד.
ואת יודעת מה?!
רק בשבילךךךךךךךך אני שמה המשךךך..הוא מוקדש לך!!!!!
אאאא=הההההההההה=וווווווווו=בבבבבבבבב=תתתתתתתתתתת=ייייייייייייייייי!!!!
דברר ראשוןןן אני מ^א^ו^ש^ר^ת שהעלתייי לךך חיוךךך זאת הכוונהה איזה כייפי לי יייההההההה 😂 ..
חיחי ואיןן לך ממה להתבאסס מי שלא מגיבהה==>מפסידהההה ובענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!
כישרוןן כמו שלךךך רק עיוור מפספסססססס!
חחח ולא כואבות לי הידייםםםם כשמשהו מוצא חן בעיניי איןן סוףףף לתגובותתת!!!
"בכל אופן..עכשיו אני רוצה שקראת את כל הסיפור...וזה שכתבת על כל דמות זאת ההוכחה הכי טובה שיש,
שנהנת מהסיפור...וזה ההוכחה הכי טובה שיש לזה שאתת מיוחדתתת במינהה.."-וואי את כל כך מרגיעהה אותי שהבנת שאני באמת באמת באאאמתתתת אהבתי ת'סיפורר הוא מאודדד יפהההה כתוב בו פשוטט הכלל לא חסררר כלוםםם!!!!!!!!!!!!את מוכשרתתת בכמויווותתתת!!ושמה שאהבת את התגובהה שלייי שפירטתי על כל הדמויותתת!!!..
ואני מסכימה איתךךך ב-100% ששום דבר ל--------א מצדיקקק בגידההה אבל לא יודעתת אהבתי את הפרקקק..ואני לא רואה בו משהווו מגעיל מצידה של נוי..
ואת צודקת זה באמת קורה גם בחיים האמיתיים..ללא שום ספק..
"כי לפי דעתי כשבן גורם סבל לבת זה לא אותו דבר כמו שבת גורמת לבן...ושוב אני אומרת..לפי דעתי!"-מאמוששש פה אני חולקת בדעתךך..לדעתי זה אותו סבללל[תלוי מה האופי של אותו בן]גם לבנים יש רגשותת ובכלל אותי זה הורגגגג ממיס אותי שהם בוכיםם זה שיאאאא השלמותתת חחח..!!
וכן חח שמתי לב שרוןןן הבן **** הזהה ניסה להפרידד ביניהםםם ואהבתי מאודד את זה שהוא ל---א הצליחחח!!!!!!!כי האהבה האמיתית תמידדד מנצחתתתת!!!
אזזז טה קיירווו מוווצ'וווו חיי שרופהה עליייךךך מושלמתתת שלייי!!!!!!!!!!!
את האוצרר שליי העולםםם שלי מיי לייףףףףףףףף!!
חעחע....ואני מויי מויי מויי מויי שמחההה שהקדשתת לי פרקקקקקקק!1
נה נה בננההה חח תקנאוווו 😛
המושלמתת שלי הקדישההה לי פרקקקק..
ועוד פרקקק מ*ד*ה*י*ם ומיוחדדד כמעט כמו כולםםם חח=]]]
וברור שאני אגיב במתמידדד!!!
וואה וואה שוב יצאהה מגילהההה חח מצטערת מאמי=\
לא יודעת באמתת שזה לא בכוונה אני פתאום מסתכלת ורואה שזאת תגובה ענקית..
חח מקווה שלפחות תאהבי אותהה מושלמתתת שלי!!!
טובב חח אין פלאאא סתיווש==>טבעי של---א תשלוטטט בעצמךךך 😁 😂 😊
שובבבבבבב טה אמוווווווווווו מוווווווווצ'וווווווווווו!!!!!!!!
יפיתי צ'לךךךךך שולחתתת לך מליונייי נשיקותתת ומלאןןןן חיבוקיםםם!!!!
שמתי לבב שערכתת את הכותרת=]
ממש יפהההה!!
שבבבבת צ'לוווווום=]
אני מגעיגעעגעעגעגתתת
לא משעמםם לך לשמורר שבת?!!
נ
ו
ו
ו
ו
ו
ו
ו
ו
ו
וו
ו
ו
ו
ו
ו
ו
ו
ו!!?!
איפההה
הואואואואוואואואו?!