חחח תודה מתוקות...עוד 2...
סתיוו'שש
יאלללהה סתיווו
שימי המשךךך!!
תיראי כמה תגובות יש לך!!
בתאלושששש
נו תמשיכייייי!!!!
המשך!!!
רונה 😊
[COLOR=green]הינה המשך בגלל שאתן כאלה חמודות!
תקציר הפרק הקודם:
אני-טובב יאללה אתה בא למים? חם לייייי..
נתתי לו נשיקה קטנהה ורצתי לכיוון המים..
ליאור קם מן המגבת ורץ לכיווני...
אני שכבר הייתי במים..צעקתי לליאור שיכנס לידי..ואכן הוא ניכנס..
היינו ביחד במים...היתנשקנו מלאאאאאאא..היה לנו כ"כ כיףףףףף...
עקצתי את ליאור ברגל...והתחלתי לשחות..לברוח ממנו..
הגעתי לחוף..והתחלתי לרוץ כשליאור אחרי..
ואזזז בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
ההמשך:
טראחחחחחחחחח...
ונקעתי במיש'ו..
נפלתי וצנחתי לאדמה..
הרמתי את הראש....
ומי היה שם..עם לא רון..
רון-נוי?
אני-רון?
רון-פיי כמה זמן לא ראיתי אותך...את חיה?
אני-עכשיו בערך..מה מצב?
רון-וואלה מעולהה..אז את בכל זאת נהנת..באת לפה עם חברות?
אני-אממממ..נהנת כן...אבל בקשר לחברות..אמממ לא..באתי עם..
ליאור-איתייי..!...מאמי את בסדר?נפלת?
אני-כן מאמיי אני בסדרר..תעזור לי לקום...
רון-אהה הבנתי..זה אותו אחד שבאותו יום בא איתך לבית?
אני&ליאור-כן..ונתנו נשיקה ארוכה בפההה..זה חבר שלי..
רון-אוקי...אז אני לא יפריע..ונוי רק תזכרי דבר אחד..אני אוהב אותך ותמיד יואהב..והלך..
ליאור הלך אחריו ואמר..
"אני קיים אתה רואה אותי?......אליה אתה לא תתקרב בחיים שלך שמעת אותי..כדי לך להפנים את זה טוב טוב..!!"
ליאור היה עצבני...עם רק הייתם יודעים כמהההההה...
אני-ליאור אתה לא צריך להיתייחס אליו..
אם אני לא מתייחסת אליו אז אין סיבה שאתה תתיחס אליו...סתם דפוקקק..
אני אוהבת רק אותך....אבל ליאור לא היתייחס..הוא ניפגע כניראה...
הקרבתי אותו אלי והיינו פנים מול פנים..
אני-אני אוהבתת אותך ור-ק אותךךךך...והדגשתי כל הבהרה..
תבין..אתה זה שהשכיח ממני את החרא הזה...ועכשיו רק לך יש מקום אצלי בלב...לא לאף אחד אחר...תבין...אני לא רוצה אפ'חד ולא ירצה...ואם אני אומרת שאני אוהבת אותך..אתה תיצטרך להאמין לי..כי בעצם על מה מתבססת חברות?
על כמה דברים..אהבה..אמונה..הדדיות..ולי ניראה שאם יחסר מש'ו..אז זה לא שווה שניהיה ביחד...זה לא יהיה מושלם..אז תחלטי מה בא לך לעשות..
לי ירדו כמה דמעות..וליאור רק הקשיב למילותי..נתתי לו נשיקה שחשבתי שהיא תיהיה האחרונה..
אספתי את הדברים שלי...ועצרתי מונית לבית...ליאור ניסה לתפוס אותי..
אבל היה כבר מאוחר מידי..עליתי על המונית...מושלמות שלי...הינה ההמשך שרציתם...
רוצים לדעת מה יהיה בפרק הבא?!
אז ת-ג-י-ב-ו-!!!!
מתה עליכן,
סתיוו'ששששששששש
ואחרי כמה דקות...הגעתי לבית....
שמתי המשךךך ואני לא רואה תגובות..
יכבדותתתתתתת!!!
חחחחח..
סתיוו'ששש
😮 אבל אבל...הם היו כ"כ מאושרים 😢
איזה קקי 😢
אוופפפההה!!!!
נכון עכשיו הוא יבוא ויגיד לה שהוא כן סומך עליה והם יהיו מאושרים מהיום עד עצם היום ההוא?!
נכון?! נכון?! נכון?! נכון?!
נו בבקשה שכןןן 😢
אם לא אני יהרוג אותם 😠
חחח נכנסתי חזק לסיפוררר
אוהבת
רונה 😊
נו המ את רצינית??
זה ההמשך??
אני רוצה עוד!! ומהרררר
רון הזה פשוט הורסס שמחות באמא שליי
וליאור עוד יותר מפגרר ממנו..
יאללה המשךך
😊
מושלםם
כמו תמידדד 😉
שימיי המשךך
ועכשיוווו
בתאלוש 😊
מדהייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים
מקסייייייייייייייייים
הורססססססססססס
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח איזה כיף ךקרוא את התגובות שלכםם באמא!!
יאללה אני רוצהה עוד תגובות!!!!!!!!!!
ואם יהיו הרבה תגובות..אז יהיה לכן המשך היוםם כניראה..!
הכל תלוי בתגובות שלכן מהממות שלי!!!!
מתהה עליכן,
סתיוו'שששששששששש
rainy-חחח מאמי אם אני יגיד לך אם זה נכון או לא אז את לא תקראי את ההמשך ולא תגיבי..אז מאמי המשך עוד כמה תגובות..!!
תודה מאמי..!
דיזלית-חח עליךך אני מתהההה..!!
מה אני יעשה לרון הזה...פשוט חראאאאאא..וההמשך היה קצר אני יודעת..כי היה חםם..ולא היה לי כוח לרשוםםם..!..לא נורא..!...וד"א ראיתי את התמונה שלך ואת ממש יפיופהה...והשיערר שלך מ-ע-ל-ף!!
עוד כמה תגובות המשך!!
-=-2תאל!ש-=--תודה מאמיי עוד כמה תגובות ויש המשךךךךך!!!
smallgirl-את מזהה מאמייייי...עוד כמה תגובותת ויש המשךך...!!
אנונימית-חח אני ישים המשךךך..אבל כמו שאמרתי..עוד כמה תגובות..!!
טובב בננות..
עוד כמההה תגובותתת אמרתי ישש המשךךךךךךך!!!!!!
אמממ..עוד 5 תגובות...הולך??מה לא הרבהה..!
ודיזלית יפתי..!
הינה תמונה שלי כמו שביקשת..
איזזההההההה י----------פ-------ה
אני מאוהבבבתת
חחחחחחח
חחחחחח תודהה מאמי!!!!!
מתה עליייך!!
סתיוו'ששש