סיפור מעלףףףףףףףףף
תמשיכי כפרהה
מוואה ענקיתתת 😛
תודה בובות...עוד תגובות!!
סתיוו'שששש
בבנות...
כנראה שרק היום ומחר יהיה לכם המשך..כי אני ביום חמישי יהיה בטיול של סוף שנה..
עד ליום שישי..
אז אם אתם רוצים כמה המשכים לפני...ת-ג-י-ב-ו!!!!!!
ואני מבטיחה יהיה הרבה המשכים...
מתה עליכן,
סתיוו'ששששששש
כןןןן הרבה המשכים לפני הטיולללל!!!
סיפור מדהים מוכשרתתתתתתתת!!!!
ותהני בטיול 😊
אוהבת
רונה 😊
יואווו מה קרה??!!!!
אולי הם נפלוו?1
סתיווששששש
שימי המשךךךך
אוהבת,
בתאלוששש 😂
רקק 6 תגובות!?!
איזהה יבשותתתתתתתתת..נוווווווווווו!!
עוד 3-4 תגובות וישש המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!
סתיוו'ששששששששש
סתיוו'ששששששש
תמשיכייייי
מוואה ענקיתתת 😛
המשךךךךךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
אני רוצה ה=מ=ש=ךךךךך
חחחחחחחח
מוואה ענקיתתת 😛
יאללה רצית 4 תגובות קיבלת 4 תגובותת
חח
אז שימי המשךך בובה
לאן הטיול שלך??
ותהני בוו נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
חחחח חנו'שש אני מתה עליך~!!!!!
אממ..לחורשת טל...אנחנו מגיעים לביצפר ב-12 וחצי..ואז ב-1 אנחנו כבר ניהיה שם בטח..
כשנגיע בטח ניהיה שם במקום..ואז בלילה יש לנו מסיבהההה כל השיכבההה שלי ושיכבת ט'..!
ואז עושים על האששששש..וחוזרים ככה ב-2 בלילה וביום שלמחרת אני בטח ישןן עד בצהריים..חח ישונונית אני..ואזזזזזז חופשש גדולל..!!!!!
חחחח איזהה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!
סתיוו'שששששש
אני רוצה עודד תגובות..!!!
יאללהה מושלמות שלי!!!
חנו'ש עניתי לך ואת לא קוראת..חחח
תראי כמה רשמתי..חחח
סתיוו'ששש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 14/06/2005) חחחח חנו'שש אני מתה עליך~!!!!!
אממ..לחורשת טל...אנחנו מגיעים לביצפר ב-12 וחצי..ואז ב-1 אנחנו כבר ניהיה שם בטח..
כשנגיע בטח ניהיה שם במקום..ואז בלילה יש לנו מסיבהההה כל השיכבההה שלי ושיכבת ט'..!
ואז עושים על האששששש..וחוזרים ככה ב-2 בלילה וביום שלמחרת אני בטח ישןן עד בצהריים..חח ישונונית אני..ואזזזזזז חופשש גדולל..!!!!!
חחחח איזהה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!
סתיוו'שששששש
אני רוצה עודד תגובות..!!!
יאללהה מושלמות שלי!!!
חחחחח מאמי אני בטוחה שתהנייי
איזה כיתה את?? ח'?
אהה ושימי המשךך כבר חח
מוואה ענקיתתת 😛
חח אני ישם המשךךך עוד אמממממ...4 תגובות!!!
מבטיחהההההה!!!!
סתיוו'שששששששששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
עוד 3